31 Mart 2010 Çarşamba

Aşk Dersi! /An Education






Herkese merabalarrr :)

Bugün uzunca zamandır merak ettiğim filmime gidebildim en sonunda!
O kadar merakla bekledim ama sanırım çok merak ettiğimden pek beklediğimi bulamadım.



Yoo hayır,kötü demem kesinlikle çok tatlı bir filmdi ama şaşırtan bir sonla bitmedi.Bu filmle romantizmin dibine vururuz,aşk acısı çekeriz diye düşünüyordum ama bize bunu yaşatmadı :)



Daha ziyade gerçekçi bir tavır vardı filmde,ders verici nitelikte. Bakın kızlar salak olmayın herşey zamanında güzel diiiiğmi ama mesajı!
Filmdeki müzikler güzeldi,kostümler güzeldi.
Zaten oscara 3 dalda aday film ama malum oscar hezimeti,alamamış hiç ödül.
Yeni bir yüz başroldeki zaten, kız çok hoşuma gitti benim, çok sevimli,liseli kız profili de çok yakışmış. Konu mu? Merak etmeyin hepsini anlatmayacağım tabiki :)

Son derece derslerinde başarılı genç kız -liseli- , bir gün romantik bir şekilde kendinden yaşça büyük bir beye aşık olur... Devamındaysa tabiki pembe hayaller girer devreye,ben okumak istemiyorum tripleri filan...

Dediğim gibi romantizmden ziyade gerçekçi bir tavırdı filmdeki.
Zaten izlerken acayip donduk sinema salonu çok soğuktu :) Fazla kalabalık olmaması -hafta içi olmasından ötürü- rahat rahat izlememize sebepti,yine de biz eğlendik sevdik.



GnC kampanyası başladı biliyorsunuz.. Biliyor musunuz ? :)
Eğer vaktiniz varsa gidecek başka bir film bulamıyorsanız bu filme gidin derim :)

Yani bu kampanyayı değerlendirin,biz bol bol değerlendiriyoruz,çünkü kişi başı 3,5 ytl'ye tekabül ediyor!..






Şimdilik benden bu kadar,herkes kendine davransın :)



6 yorum:

  1. aa kişi başı fiyatı çok iyi..bilmiyodum öğrendim:)

    YanıtlaSil
  2. yaa yani şehrine göre değişiyor :)
    Burda öğrenci 7 lira olduğu için 3,5 oluyor ama istte 7 liraymış mesela gnc fiyatı...

    YanıtlaSil
  3. Bizim çok yakınımız da sinema ama gidemiyorum bu aralar..Ama şimdi buna gitmeliyim dedim sayende (:

    YanıtlaSil
  4. her yerde deişio istnbulda bi avmde bayanlar 4 liraya girio erkekler 8:))
    bazı yerlerde öğrenci 8 bazılarına 10 bazılarında 13:))
    çok dengesiz bi durum söz konusu yani:)

    YanıtlaSil
  5. :) Eğer vakit ayırabilecekseniz güzel filmm.. tavsiye ederirm ve kbr-bhdr erkek kadın ayrımına bayıldım :) oraya bi ugrayıp erkekleri ziyana sokmak grk :)

    YanıtlaSil
  6. Bebeğim bloguna ilk yorumumu bırakırken bu güzel yazında o güzel gün için teşekkür etmek istedim. Rabbim beni senden seni benden ayırmasın. İyi ki varsın güzel insan! :p (bunu senden çaldım hehe) Oyh bal ya bal. Yirim yahu seni!

    Can Dostun Bal Kaymağın Elif :D

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi