23 Temmuz 2010 Cuma

Babalar -oğullar

Benim babamın oğlu yok.Olmadığı için mutluyum.
Olsaydı kıskanırdım sanırım. Çünkü ne zaman yolda baba-oğul el ele yürüyen birilerini görsem kıskanıyorum.
Bu kıskançlık kötü değil,imrenme,özenme bir yerde.
Babalar ve oğulları arasındaki ilişkinin çok özel olduğunu düşünmüşümdür hep.
Hani derler babalar "kız" larına düşkündür diye,belki öyledir ama oğullarıyla arasındaki bağın farklı olduğunu düşündüm hep. Sonuç olarak kendisinin bir kopyası.oğlu.
Arzettikleri görüntü de çok tatlı.

Bir gün oğlum olursa da babasıyla ilişkisinin mükemmel olması için elimden geleni yaparım.
Kucağında kendinden bir tane olan bir adam görüntüsünden başka nedir tatlı olan :)
Bir kadını en mutlu eden görüntülerden bir tanesidir eminim.

Biraz önce yine bir baba oğul gördüm.minicik elini babasınınkine güvenle bırakmış,istediği gibi şımaran,sıkıldığında kucağına atlayan,babasının güçlü kollarında kendinden emin...

Çok tatlı çok... paylaşmak istedim :)

Bu arada bunu da dinlerseniz,konuya uygun bi şarkı olmuş olur :)

3 yorum:

  1. Umarım O Duyguyu Yaşarsın Canım :)

    Mel Bu Arada Senden Bır Yardım Ala Bılır Mıyım ?

    YanıtlaSil
  2. umarımm :) hepimizz :)
    tabikiii ne demek?

    YanıtlaSil
  3. Canım Blogun'un Alt Tarafında...

    Farid Farjad Muzıklerını Eklemıssın.

    Acaba Banada Onun Kodunu Verır Mısın Bende Eklesem ?

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi