26 Ağustos 2010 Perşembe

yaşlanıyoruz artık.


Çocuklar için bir bayram havasında geçer ya dogum gunleri,insanın yaşı tek haneliden çifte,büyümeye başladıkca,o bayramlıktan çıkarmış.

Hakkaten de öyle oldu.

Hevesle heyecanla beklediğimi hatırladıgım dogum gunleri geride kaldı.

Talihsiz bir yanı vardı dogum gunlerımın,tatilde oldugu ıcın oyle buyuk capta partıler veremezdim,bir iki kişiyle kalırdık,ya da mahalleliyi cagırırdı annem,kuran fılan okurlardı :)

ben pastamı keser,hedıyelerımı kabul eder,ıkı uc arkadasımla gunumu bıtırırdım.


Dün -yani sevgili dogum günüm :)- gayet sıradan bir gündü.Çalışmaya devam ederken arada aldıgım kabuller oldu,pastasız,partısız bir dogumgunuydu dogal olarak velhasl :)

Fakat bugunde yaşlandıkca bekledıgınız sadece hatırlanmak.

Ötesi değil.

Hatırlanıp varlıgınızdan mutlu olundugunu bılmek.


Tabii bide böyle jestlerle hatırlayan biri varsa hayatınızda,yaşlanmak bile güzel :)

Çok güzel güllerdi ve gercekten mutlu oldum.İnsanın arada böyle şeylere de ihtiyacı olmuyor değil ;)


Sözün özü,yaşlanıyoruz artık,yaşlanıyoruz...

14 yorum:

  1. Allah saglıklı hayırlı uzun ömürlü yaşlanmayı nasip etsin sevdiklerinla inşaallah ,selamlar

    YanıtlaSil
  2. yan tarafta peyami safanın kitabını görüyorum yanlızız ı okudun mu ?

    YanıtlaSil
  3. Doğum gününü kutluyorum... Sağlıklı ve huzurlu nice yıllara inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Yok öyle Mel :) bu enerjiklikle (öyle tahmin ediyorum) sen hep 18 yaşındasın..

    YanıtlaSil
  5. yaşlanmak fena ama daha dur hayatın baharındasın ;)

    hayalciningunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. geç oldu kusura bakma nice yıllara! :)

    YanıtlaSil
  7. @Dikiş dersi:çok tşk ederimhep beraber inş :),yalnızız,büyük eser,okumasaydım ayıp etmiş olurdum;)

    YanıtlaSil
  8. Deliler teknesi: Çok çok tşk ederım,
    hep beraber nice yıllara

    YanıtlaSil
  9. Türabi: haha çok tşk ederım de ben 18 gorunumlu 23 um.. ruhum daha yaşlı sanırım benjamin button oldum ben :)

    YanıtlaSil
  10. hayalci: 20 den sonrası hızlı geçiyormuş diyenler haklıymış yahu hızla akıyor zaman :)

    YanıtlaSil
  11. komançi: estf. ne demek nice mutlu yıllara hepberaber komançican! :)

    YanıtlaSil
  12. Mel ağzının tadını biliyon hee :D karpuzun yanına peynir ha?!

    YanıtlaSil
  13. Seninki gene iyiymiş...
    ben sadece bir kez kutlamıştım, o da benim fikrim değildi..
    ev arkadaşlarım süpriz yapmıştı...

    YanıtlaSil
  14. :) bunca zaman sonra bu yazıya yorum almak garip oldu :)
    Dogum günleri güzeldir, hatırlanmak güzeldir yani

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi