2 Aralık 2010 Perşembe

Mel Sus Dergi'de!


Sizinle beni çok mutlu eden bir haberi paylaşmak istiyorum :)
Sus Edebiyat ve Fikir Dergisinin 12. sayısında yazım çıkmış. Benim de bundan haberim biraz geç oldu ve tamamen süpriz oldu,çünkü yayınlandığına dair bir bilgilendirme olmamıştı.Bende burada bulamadığım için dergiyi tamamen habersizdim yazımdan. Gerçi artık 13. sayı raflarda yerini almak üzre :)
Eğer sizlerinde yakınlarınızda bir nt mağazası varsa, gidip Sus dergi'yi alabilirsiniz :)
Ya da daha detaylı bilgi için tık tık

4 yorum:

  1. tebrik ederim mel. gerçekten güzel yazıların var, daha da güzel dergilerde yer edeceğine inanıyorum ben.
    sus dergisinde yayınlanan yazını bizimle tekrar paylaşsan ya da yazı başlığını versen de biz bulsak olur mu? merak ettim doğrusu..

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim emel.
    hemen paylaşayım,burda yazmıştım zaten.
    http://meldenotlar.blogspot.com/2010/06/dylanl-bir-olum.html

    YanıtlaSil
  3. Yazini okumadim ama mel seni tebrik ediyorum. Insallah daha buyuk basarilara imza atarsin sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. Tşk ederim devletnur :)
    Allah'ın izniyle o da olur:)
    Sevgiler benden..

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi