14 Aralık 2010 Salı

"The Tourist"





















Sizinle sıcağı sıcağına gitmiş olduğum, vizyonda olan bir filmden bahsetmek istiyorum.
"The Tourist" yani "Turist"
Sinemayla arası olan her kişinin duyduğu bir film muhakak.Çünkü başrollerde ki isimler Hollywood'un vazgeçilmez isimleri. Johnny Deep,Angelina Jolie başroller...
Filmin kurgusunu,senaryoyu kabartmaya gerek yok bence, gayet tahmin edilebilir,gidişatı çözülebilir bir konu.Aksiyon sahneleri ise aman aman sahneler değil.
Fakat bence sırf oyunculuk ve mekanlar için bile izlenebilecek bir film.
Ben büyük bir Deep hayranıyım, kişisel zaafımı göz ardı edemem kesinlikle :)
Oyunculukları gayet güzeldi,Deep'in Burton-Bruckheimer yapımcılığından sıyrılıp daha "normal" bir karakteri canlandırdığı nadir filmlerden başta.
En çok sevdiğim ise, filmde ki mekanlardı. Olaylar Venedik'te geçiyor ve tabii ki kareler güzelleşiyor.
Filmin konusu ise yüzeysel olarak şöyle, Frank ki o bir turist,Venedik yolculuğunda Elise ismin de güzel alımlı hoş bir bayanla tanışıyor ve kendisini bir dizi olayların içinde buluyor.
Ben eğlendim açıkçası.

Bol bol da Deep fotoğrafı paylaşıyorum sizlerle :)
Gnc kampayasıyla 3,50 tl'ye izledik bu filmi. Yani kaçırmayın derim :)
İyi seyirler.

9 yorum:

  1. Bir Deep hayranı olarak muhakkak gitmek isterim bu filme, umarım fırsatım olur :)

    YanıtlaSil
  2. bu filmin senaryosunda birkaçyıl önce yine çekilmiş sanırım. bu arada saadet teyzeme selamlar :)

    YanıtlaSil
  3. hayal meyal: güzel güzel :)
    hafiye:Fırsatını bulamazsanda uzulme,cokta hanı uzulmezsın.Dvdsıde iş gorur :)
    Komançi: ee bu yorum boynunun borcuydu artık hahaha :) Benden de bol selam saadet teyzeme.Daha farketmedi galiba olayı :)

    YanıtlaSil
  4. Mel cok güzel yaziyorsun izliyorum seni :) ve aleyküm selam bu arada ;)

    YanıtlaSil
  5. Tşkler mutlu :) Yorumlarını bekliyorum her daim,
    dua ile :)

    YanıtlaSil
  6. Geçen hafta izlemiştim filmi.
    Filmin konusundan çok Angelina'ya hayran kaldım.
    Deep'i bu film de izleyinceye kadar sevmiyordum.
    Filmden sonra sevmeye başladım kendisini:)

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  7. izlemiştim, çok beğendiğimi söyleyemem.

    YanıtlaSil
  8. Gezginay, deep için karayip korsanları üçlemesi bile yeter bence :) Harika oyunculuk!

    Yılmaz, kurguyu beğenmesen bile mekanların hakkını ver bence :)

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi