8 Şubat 2011 Salı

Hatırlanacak Bir Anı / Nae Meorisokui jiwoogae


Gecenin bir yarısı da olsa bu yazıyı yazmadan edemedim :)
Uzun zamandır bir "film yazısı" yazmıyordum ama bu yazmadan geçebileceğim tarzda bir film değildi.
Gerçekten bunaldığınız ama ağlayamadığınız sanki bir tek gözyaşı dökseniz rahatlayacağınız anlar olur ya, böyle bir anda izleyin bu filmi mesela.
İçinizdeki tüm sıkıntıyı gözyaşlarınızla dışarı atarsınız.
Çok mutluysanız izlemeyin sakın.
Çünkü ağlarsınız.
Çünkü ağlatan bir film, çünkü konu itibariyle zaten duyunca bile hüzünleneceğinizin garantisini veren bir film.
Bir de oyunculuklar güzelse...

Hatırlanacak bir anı (a moment to remember) 2004 -Kore filmi. Başroller de So ye jin ve Woo sung jung oynuyor.

Kendinden sonra bir çok Hollywood filmini etkilemiş diyebilirim, özellikle notebook, tam olarak bu filmden esinlenilmiş gibi...
Tam konu hakkında çok fazla bilgi vermeye niyetim yok, çünkü ben göz atarken konuyu öğrenmiştim, öğrenmeden izleseydim daha hoş olurdu.

Kore filmlerine düşkün olanların çoğunun bildiği bir filmdir muhtemel.
Kötü bir yoruma rastlamadım hiç, ben de de kötü bir yorum yok.
Etkileyiciydi ve ben tabi ki ağladım :)
Ağlamak ta güzeldir çoğu zaman...
İyi seyirler...

17 yorum:

  1. Vefa nedir öğrenilecek bi film :) Bende ağlamıştım :))

    YanıtlaSil
  2. melekk :) dimi ya kesinlikle, vefa var bu filmde!
    Ağlanmayacak gibi mi? Tuluk oldum ağlamaktan :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yüzden insanın eşi ile izleyebilceği filmlerdern biri ayrıca :)

    YanıtlaSil
  4. hah evet kesinlikle yaa!
    Adamın o bağlılığına hayran kaldım resmen, hele o mektup sahnesi yokmuydu!...

    YanıtlaSil
  5. Aslında ben en çok kızın başına geleceklerini öğrendiğinde etkilenmiştim..Allah göstermesin çok zor bir durum...

    YanıtlaSil
  6. Melcim bu arada sayfandan ayrılamıyorum :) Bu muhteşem ses tını bırakmıyor.. Baktagir'in en güzide parçası benim için..sSibel Eraslandan da okumak istediğin kitap yorumunu merak ediyorum..Zira ben okumakta zorluk çektim..Uzun zaman oldu başlayalı bitirmedim henüz boğdu sanki beni..

    YanıtlaSil
  7. O sahnede çok etkileyiciydi cidden, orada da ağladım canım :) kaçışı yok :)
    Kitapa gelince yeni kitaba geçeceğim yarın onu okuyacağım büyük ihtimalle :)
    Böyle dedin bak soğudum kitaptan :) Bende beni çok sıkan kitapları okuyamıyorum, yarım bıraktıgım oluyor :/
    Blogumdan ayrılma her daim yanımda ol doya doya da dinle melekcim :) Benim için sakıncası yok :) -hatta bir ara kaldırmayı planlıyordum müziği ama dursun ozaman :)

    YanıtlaSil
  8. Love Phobia, The Classic ve Daisy bunları da tavsiye ederim, çok güzeldirler izlemeyenler için...

    YanıtlaSil
  9. gerçekten güzel bir film...ilk izlediğim kore filmiydi, ondan beri sviyorm kore yapımlarını :)

    YanıtlaSil
  10. tek kelimeyle muhteşemdi:)

    YanıtlaSil
  11. emirhan tşk ederim çok tavsiyelerin için en yakın zamanda izleyeceğim;)

    YanıtlaSil
  12. tugce, bende cok sevdım ama heralde ben bayagı bır gerı kalmısım herkes ızlemıs :)

    YanıtlaSil
  13. time1988, bencedee.. çok agladım :)

    YanıtlaSil
  14. cidden cok merak ettim filmi, en kisa zamanda izlemem lazim :)

    YanıtlaSil
  15. neşe kesinlikle izle :) zaten sanırım bi biz kalmışız izlemeyen :) bende izledim sıra sende!

    YanıtlaSil
  16. ben de o hisse kapildim yorumlari okuyup, netten kisa bi arastirma yapinca.. imdb puani da baya yüksek.. bi de reklamin gücü müdür, yorumlarin doyuruculugu mudur nedir, simdiden cok begenecegime ve de aglayacagima eminim :))

    bir de sen türkce dublajli mi izledin yoksa, altyazili mi?

    YanıtlaSil
  17. Hakkaten izlemeden önce okadar çok olumlu yorum gördüm ki! Hatta bir erkek ağlamamak için zor tuttum kendimi demiş :) Belki biraz abartı var ama yine de güzel kesinlikle.
    Ben altyazılı izledim, orjinal sesle izlemek her zaman tercihim olmuştur.
    http://www.vizyoncu.com/hatirlanacak-bir-ani-a-moment-to-remember-izle
    Burdan izledim, fena değil görüntü. indirmekle uğraşmadım, online izledim

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi