17 Nisan 2011 Pazar

Kore üçlemesi -Daisy,finding mr destiny,oldboy

Bu ara çok fazla post yazamasam da son zamanlar da izlediğim üç Güney Kore filmini paylaşmadan edemedim. Çılgın Kore rüzgarına kapılmış biri olarak bu filmleri tanıtmasam boynuma borç olurdu :)

İlk olarak Daisy'den bahsedeceğim. Çok huzur veren bir filmdi benim için. Hollanda da çekilmiş bir film, manzaralar çok güzeldi. Oyuncular tanınmış oyuncular, kızımız sassy girl (!) ve filintamız woo sung gerçekten çok hoş adam :) Film genel olarak çok sessizdi, fısıltı halindeydi konuşmalar bile... Gerçi woo sung'a fısıldamak çok yakışıyor:) Konusu güzeldi, papatya teması özellikle güzeldi. Bir aşk üçgeni söz konusuydu, artık mukadderat diyebileceğimiz bir durum vardı filmde :) Genel olarak ben beğendim ama yavaş, sakin filmlerden hoşlanmayanlar sevmeyebilir bence.







Finding Mr. Destiny yeni bir film. Gong yo ve im so jung başrollerde. Yani Coffee Prince ve i'm sory i love you dizilerinin başrolleri bir araya gelmiş. Ben bu kadar eğleneceğimi tahmin etmemiştim açıkcası. Kore yapımlarında eksik bulduğum nokta fazla oluyor bazen. Ama bu film eğlenceliydi gerçekten. Gong yo hayranlarının kesinlikle izlemesi gereken bir film özellikle. Adama o şapşal haller aşırı yakışmış, daha da sevimli kılmış. İzleyin, eğlenirsiniz.



Oldboy, bu filmi izlemeyin ya, gerçekten izlediğinize pişman oluyorsunuz. İki üç gün üzerinizden etkisi geçmiyor, film adeta dayak atıyor size :) İğrenç, tiksinç, mide bulandıran, artı 18 yanı çok var. Öte yandan bu filmi izleyin, çünkü başka örneği yoktur ve çekilmez sanırım. Harika bir intikam filmi, yani dediğim gibi en azından dayak yemişe döndürüyor sizi :)
O yüzden bu filmi izleyin de demiyorum , izlemeyin de. Karar sizin :)

İyi seyirler

2 yorum:

  1. ilk iki filmi izlemedim ama son film cidden izlenmemeli ya :) kurgu süper tamam ama iğrenç bir konu üzerinde işlenmiş bir kurgu o zeka başka kurgularda kullanılmalıydı :D (:

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum :)
    Herhalde zaten bir örneği daha yoktur.

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi