14 Ocak 2012 Cumartesi

Bir Yumak Mutluluk, Küçük Mucizeler Dükkanı


Küçük Mucizeler Dükkanı, kapılarını okuyucuya aralarken aslında nasıl bir gidişatının olacağının sinyallerini veriyor.

Bu kitabı okumamın sebebi, çok satanlar listesinde olmasıydı. Bir de kitabın kapağı gerçekten içaçıcı öyle değil mi? :)

Ama çok satanlar listesinde olması, iyi bir kitap olduğu anlamına gelmez. Belki o liste şişirilmiştir, belki insanlar çok satanlarda görüp almışlardır o da yerini muhafaza etmiştir bilemiyorum :)
Sonuç olarak Küçük Mucizeler Dükkanı, vasat bir kitap.
Okurken bu kitabı yazanın Martha Stewart gibi biri olduğunu bolca hissediyorsunuz ama yine de hikaye sizi sarıyor. Devamını merak ediyorsunuz, sanırım kötü olmasını da engelleyen kısım bu. Ama daha çok Amerikalı bir ev hanımının elinden çıkmışa benziyor, arada "dindarlığını" da vurgulamadan geçmiyor.

Kitap, kanseri iki kez yenen Lydia, sorunlu bir geçmişe sahip Alix, bir türlü bebeği olmayan Carol, nefret ettiği bir gelini olan Jaqueline adında 4 kadının bir yumak mutlulukta kesişen hayatlarını konu ediyor. Bu sıra dışı hayatlara sahip kadınlarının başlarına tahmin ettiğiniz gibi mucizevi olaylar geliyor :)
Pek bir pembe panjur tadında.

Yine de ben öyle kitapları severim, kafa dağıtmalık derseniz size göre. Bir nevi "çerezlik" :)

Herkese iyi okumalar...


4 yorum:

  1. bencede tam çerezlik içine akıp gitmeilk bir kıtap değildi
    best seller diye aldıgım ama fos cıkan kitaplardan.
    erkekleri daha cok begendım be kıtapta okumaya devam etmemız bıraz da onlar sagladı :D

    YanıtlaSil
  2. Çok satanlar listesine giren kitaplar nedense beni iter. Bu kitabı da elime almışken bıraktım kitapçıda. Fakat yine de - dediğiniz gibi kapağı çok cazip göründüğü için sanırım - aklım kalmıştı.

    YanıtlaSil
  3. kova kadını: hahaha nasıl katılıyorum sana bılemezsın, hepsının kocası bırer harıkaydı :):) Galıba benı de baglayan erkekler oldu :D:D

    ehlikeyf: İyi yapmışsın mı desem bılemedım, para verılmezde hanı boyle cerezlık okumak ıstersın arkadasında fılan olur ok al oku derım :)

    YanıtlaSil
  4. evet çerezlik hakikaten ama insan yarına dair biraz da ümit veriyor,hey her şey kötü değil ! diye.

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi