18 Ocak 2012 Çarşamba

Yekta Kopan- Kediler Güzel Uyanır- Kış Kitabı








Merhabalar :)
Yekta Kopan'nın Can yayınlarından çıkan öykü kitabı "Kediler Güzel Uyanır" la karşınızdayım.

Aslına bakarsanız Yekta Kopan'la tanışmam yeni değil. Liseye yeni başladığım dönemde "Aşk Mutfağından Yalnızlık Tarifleri"yle tanışmıştım ki gerçekten hikaye tarzına vurulmuştum. Yani benim için etkileyici bir hikayeci olmuştur hep Yekta Kopan. Siz belki onu billur sesiyle tanıyorsunuzdur :) Yahut Buz Devri'nin tatlı Sid'ini seslendiren adam olarak. Böyle sayıp dökünce Yekta Kopan'da yok yok gibi geliyor insana.

"Kediler Güzel Uyanır" tam da bu güzel karlı günlerde sıcak kahveniz/çayınızla cam kenarında okunacak, güzel tınıları olan, hoş kokuları ruhunuza salan, özlediklerinizi hatırlatan türden bir kitap. Kısacık öykülerin sizde uyandırdığı hisler harika. Normal rutinliğinde seyreden günlere, yaptığınız aktivitelere farklı dokunuşlar...

Bir solukta okunan, bir de uzun uzun düşünülerek okunan bu öykü kitabını beğendim. Belleğimdeki Yekta Kopan değişmemiş, aynı etkileyici tarzı devam ediyor, burdan kendisini tebrik ediyorum, olur ya belki bir gün okur yazımı (:

Herkese keyifli okumalar...

* Havalar soğuk, ama en nihayetinde ısınabiliyoruz ya, çok Şükür! Rabbim ısınamayanlara yardım etsin! Amin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi