6 Mart 2012 Salı

Kısa kısa

Ne zamandır kitaplar hakkında yazmıyorum. Aslında okumuyorum dolayısıyla yazamıyorum :(
Bazen olur öyle. Duraklama dönemine girer insan, elinde kitaplar kalır da kalır. Neyse ki "o eski halimden eser yok şimdi" kıvamına gelebildim :)
Son sürat okumalarıma dönerken size de bol tavsiyeli yazılar yazacağım, merak etmeyin :)
Mesela, uzun uzun "Alamut"tan bahsedeceğim :)

Ama şimdi Tess Gerritsen kitabını aradan çıkartayım. Bu kadının kitaplarına genelde çerezlik deyip geçiştirdiğimi biliyorsunuz :) Yani kesinlikle çerezlik.Şöyle ki çok akıcı gidiyor bir solukta bitiyor ruhunuzda kesinlikle bu türü seviyorsanız doyuyor. Bu durumda çerezlik olması çok saçma ama değil işte. Size o anlık verdiği zevkten fazlası yok kitapta. O kadar çok kitabını okudum ama bu kitaplar "bak şurda çok işime yaradı" diyebileceğim bir durumu olmadı. Anlatabildim mi bilmiyorum :) Karışık oldu hayli.

"Bıçak sırtı" nın klasik sayabileceğimiz bir konusu var. Doktor Kate'in bir hastası masada kalıyor sonra fatura Kate'e kesiliyor derken olaylar.. olaylar.. :)
Bir solukta okudum mu, okudum. Okur musunuz? Sanıyorum ki evet!




Herkes Fetih için salonları doldururken benim gibi sivri sadece dört kişi bu filmi tercih etti :)
Denzel w.'nin oyunculuğunu her zaman çok sevmişimdir. Harikulade! Bu filmi de götüren onun oyunculuğu. Çünkü sağlam bir senaryo harikulade aksiyon sahneleri yok. Ha tabi Ryan Reynolds'ın hakkını yersem sorarlar adama :) O da iyiydi tabi. Ama çok gürültülü bir filmdi başım ağrıyodu filmden çıktığımda. Tabi bunun minnacık bir salonda ekranın içindeymişcesine izlememle de alakası olabilir mi? Kesinlikle evet!
Aksiyon severler için olmuş bu film.


2 yorum:

  1. bak benim henüz kullanmadığım bir başlığı yazayım buraya ilk sen oku :)
    herkes fetih e ben the descendants e :)))

    :))

    napalım yani diğer filmler ölsün mü :P

    YanıtlaSil
  2. hahahah syhan aynı kafadayız arkadasım (;

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi