29 Kasım 2012 Perşembe

Hyun Bin Aşkına! Secret Garden!!



Secret Garden deyince benim için akan sular durur...
Çünkü ben aşırı romantik komedi seven biriyim. Hele hele zengin adam fakir kız olsun... Verin o diziyi filmi bana :) Hiç mi sıkılmam! Hiç...
Secret Garden bu klasik konunun en iyi işlenmiş dizisi benim için. Zengin-fakir, ayrı dünyalar Kim joonshinin felsefik sözleriyle harmanlı :)  Hani bazı replikleri vardı ki bu konu üzerine çok gerçekçi, "hakkaten ya!" dedirten türdendi. İzleyenler bilir, izleyecek olanlar anlayacaklar (:

Secret Garden'da her şey var! Bol kahkaha, bol hayal ürünü, bol romantizim, bol acı...
Benim üçüncü kore dizimdi. Yeni Kore dizilerine başlamıştım o sıra. Personal Taste'yle girişi yapmış, bol ağlak i m sorry i love you ile devam etmiştim. Bu arada sevgili Seyhanımın kulaklarını çınlatmasam olmaz! Onun sayesinde izlemeye başlamıştım çünkü Korelileri (: Dolayısıyla beni sıkı bir Hyun Bin fanı yaptı bu dizi beni. 2009 dan beri Hyun Bin'i bekleyen kitle arasındayım. Dönse de dizi çekse, komikli filan (:

Secret Garden'ı izlesem mi diye düşünüyorsanız, ben kesin muhakak yüzde yüz izleyin derim. Ama romantik komedi seviyorsanız...
Ben 23176351278 kez izledim, çünkü etrafımdaki herkese izlettim onlar izlerkende izledim :)
Konusundan bahsedecek olursam!
Ben öyle uzun uzun diziyi anlatmayı sevmiyorum. İzlemeden tüm spoilerları almayın :) Çünkü ben almayı sevmiyorum.
Özetle, Kim joon zengin bir adam, baya baya zengin.Ne kadar zengin kendide bilmiyor :) Gerip takıntıları olan, komik, kendine has bir adam. O özgüven patlamaları insanı eritip bitiren cinsten :)

                                                  Takıntılı kim joon ve eşofmanları :)



Gil Raim kimsesiz fakir bir dublor. Bir şekilde kader bu ya bunların yolları kesişiyor, dizi başlıyor... Anaam sonra olaylar olaylar (: Ruh mu değiştirmiyorlar, aşık mı olmuyorlar, dağlarımı delmiyorlar... Her şey var!
Ama bu olayların hiç birtanesi fazla gelmiyor. Sonunuda çok güzel bağlıyorlar ki ben "son" takıntılı biriyim. Genellikle Kore dizilerinin sonunda saçmalıyorlar, nasıl olduğunu anlayamadığımız sonlar çok. İlerleyen zamanlarda paylaşacağım dizilerde söylerim zaten :) Sonu da süper olduğundan benim için nambırvan.

               Bu sahne dizinin en güzel sahnesi seçiliyordu özel bölümde! Diziden sonra özel bölümü de izleyinn!




Şebek Suratlar! Bundan sonra çook güleceksiniz!


Dağ evi sahnesi benim favorim!


Secret Garden benim için namı değer SG (: en iyi dizi! :) 
Yeni izleyecek olanlar çok şanslısınız sizi kıskanıyorum :) 
Herkese keyifli seyirler!


8 yorum:

  1. Kim bunlar bilmem ama kızkardeşim felaket derecede kore film izleyicisidir o bilir:) zın hın kayn gibi tuhaf isimler der durur garibim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişim benden tavsiye hiç başlama zaten! bagımlılık yapıyor!

      Sil
  2. benim içinde bir numara secret garden 2 ise agd :D
    bu dizi hit dir ya :Dah ah
    bak birde şu harika replik var.
    ''anlamsız güneşli bir gün kalbime doğru yol alan birisi var.
    kara sevdam güzel kadın.
    sen buralara yanlışlıkla gelmiş olmalısın ''
    ah ah :D
    hyun bin de bir hafta sonra geliyor askerden :D

    YanıtlaSil
  3. tam aa klasik hikaye falan derken oalylar kopuyor ya ben en çok onu sevmiştim beni şaşırtmasını ve tabii ki, sonunu ve tabii ki o kıymeti bilinmeyen eşofmanlarını :))

    milyonerin ilk aşkını izlemedinse izle hyun binin gençlik çağını :))

    ve seyhan beni alıştırdı demişin ama kimi alıştırdımsa benden önde gidiyor deli oluyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Allahım Allahım benim kızımda kore hastası bakıyorum sizde öyle kolay gelsin başka ne denir ya da Allah kurtarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kore hastalıgındansa hobisi diyorum :) Başka film dizi izlemiyorum bunları ızlıyorum yerıne :) Allah kurtarsınlık bır durum yok yanı :) Ama genel olarak bir seyleri fazla izlemek dogru degıl hakkaten... Ondan hepımızı kurtarsın :)

      Sil
  5. secret gardeni bir ben sevmedim galiba :D

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi