4 Aralık 2012 Salı

A Gentleman Dignity/ 40 lık delikanlılar



Son dönemin en iyi dizilerinden bitanesiyle karşınızdayım :)
Kore dizileri yazı dizim devam ediyor :)

Gentleman Dignity, çok rastgele başladığım, sonradan sonraya iyi ki başlamışım dediğim bir dizi oldu.
Senaristi SG'nin senaristiymiş ki şaşırmadım. Yine tatlı mı tatlı sonu doğru düzgün biten bir dizi çünkü.

Herkesin başlamadan önce "ay bu ne ya herkes yaşlı" diyerek ön yargılarla başladığı bir diziymiş. Eminim fotoğraflara bakan bir çok kişi aynı şeyi söyleyecek. Ama orda bir durun! Çünkü gerçekten eğlenceli bir diziye burun kıvırıyorsunuz :)

İlk 6 bölümde kötü alt yazılardan dolayı -ki gerçekten altyazı olayı çok mühim- çok bağlamamıştı dizi. Sırf o başlardaki 4 kankanın kısa komik parodileri için oturup izliyordum. Sonra bir sardı pir sardı. Etrafımdakilere acilen izlettim!



Liseden beri acayip kanka olan 40 yaşlarında bu 4 adamın hayatlarını konu alıyor dizi. Aşklarını, acılarını kahkahalarını, kadınlarını.... Gerçekçi, sıcak, samimi...  Başrolde ki Jang dong gun'u ilk defa izliyorum, kendisinin ciddi fanları varmış. Hoş adam!





Ama açıkcası Kim ha neul daha çok favorim!:) Bu kadının 2 filmini izledim, ikisinde de çok beğenmiştim. Dizi de daha da bayıldım! Bir de süper fizik, kusursuz surat diyorum kendisine!!!



Aslında başrollerde dediğime bakmayın, her karakter başrolde gibi. O yüzden dizi sıkmıyor. Yan roller başlarda acaba mı gibi gelsede dedigim gibi dizi ilerledikçe hepsini teker teker seviyorsunuz!



Mesela, İm tea san, saçlarını düzeltince hakkaten ne sevimli bişey oldun sen, tam kanka olacak adamsın!:)



Jung rok'un çapkınlıkları başa bela, Oska oppayla benzerlikleri de gözden kaçmadı değil!

 Meariye hem kiyamadigi hemde delisiye uzdugu sahnelerden biri..

Biliyorum kızlar, bir çoğunuzun favorisi, avukat Choi yoon, böyle avukata can kurban :)




Tabi evvelden beridir, CNblue dinleyen ve özellikle Jong hyun hayrani olan biri olarak ona da değinmesem olmaz! Bu çocukta iş var bacılar benden söylemesi! Zaten dizi ost si play listimde hala. Çalar çalar dururum.

Dizinin ost'si de harika! Kpop'la aram ost,lerden ibarettir. Gelin ost leri bana sorun :)




Favori sahnelerim mi?


Tabii ki arabaya geçirdiği sahne! İşte böyle kollardan tutup sürükleyen, gerekirse arabalara toslayan erkekleri severiz biz! hahaha...


İp takılıp elbise söker, aslında kaderin ağı boyunlarına dolanmıştır! Sooo cute! 


İç çamaşırlarını odasına saçan ve öylece yakalanan seo yi soo yla Kim do jin arasında geçen tatlı diyalog <3 nbsp="nbsp">


Tabii iç acitan sahneler yok değildi!


Sondaki tekliften sonra bedavaya gittik biz" diyorum :)


  İşte böyle sevimli bir dizi Gentleman... Boş vaktiniz var da napsam diye düşünüyorsanız, tavsiyedir..
Herkese keyifli seyirlerr... :)

6 yorum:

  1. 40 derken? Nasıl yani? Bu adamlar aslında 40 yaşında değil, di mi?
    Di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında derken?:) Gerçekte de 40 varlardır ya :)

      Sil
  2. kore dizileri top10 'a bir numaradan girer :D
    jang dong gun evli olmayaydı iyiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya! Evlimiii :o evlidir ya! :) Yaşlı baslı adam:P

      Sil
  3. agd yazılarını asla kaçırmam :) zevkle okudum. okudukça aklımda tekrar canlanıyor sahneler bayılıyorumm :D çok severek izledim.
    yazacagım ben de zaten;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhanım yazmıssın taglemıssın benı de! nasıl mutlu oldum ama *.*

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi