30 Aralık 2012 Pazar

Kore Dizisi Karması -King2 hearts,Pasta,Boysover flowers

İyi geceler herkese!
Yıl olmuş 2013 ben hala Kore dizileri yazıları yazıyorum, hemde Kore'ye gitmemiş biri olarak!:) O yüzden 2013'ün yazında Seul'e bir gezi hayal ediyorum...  Bolca dua ediyorum!:) Umutlarım az olsa da umudum yok değil...

Bu postta uzun uzun değinmeye gerek görmediğim dizilerden bir karma yaptım. Hani orta karar dediğim, ahım şahım bir durumu olmayan diziler bunlar...


İlk olarak King2 hearts var.. Başrolde Gumiho'dan Seung gi var, Secret garden'dan ha ji won'la beraber.. Dizi fena değildi fakat çocuğun yanında kız bence yaşlı kalmıştı. Dizi boyunca bu durumdan rahatsız oldum!




Öte yandan konu güzel, değişik olsa da kurguyu abartmışlar. Hani "yok artık" dediğim sahneleri çoktu.Konusuna kısacık değinecek olursam, Seung gi G.Kore'nin şımarık veliaht prensi :) Kızımızda Kuzey Kore askerlerinden. Dizide diplomatik ilişkilerden dolayı evlenmeleri işleniyor. Olaylar böylece gelişiyor vs. Çoğu kez kızımız adeta bir superwoman olup çocuğu orda burda şurda belirip tehlikelerden kurtarıyor filan. Daha ziyade yan rollerde olan prenses - prenses pek güzeldi maaşalah :)- ve kral muhafızının aşkını severek izlemiştim <3 nbsp="nbsp" p="p">


                                                              ***************************


İkinci olarak pasta var! Pasta'yı pek keyifle izlemiştim. Aklımda kalan şey şu " şeeeeppp" :) İzleyenler bilir, kız dizi boyunca böyle bağırıp duruyordu. (şef demek o)


Başrollerde Seon gyun ve Gong hyo var.Ben seon gyun'u pek beğenirim. Böyle erkeksi (!), hoş biri. İlk kendisini coffee prince'de izlemiştim. O zamandan beri favorilerimden! Diziyi onun o uyuz tavrının hatırına izledim!:)  Öte yandan gong hyo için aynı duyguları beslediğimi söyleyemem. 80 liymiş ama daha yaşlı duruyor bence! Kızın bi ezik hali var nedense anlam veremediğim... Tipten kaynaklanıyor sanırım :)
Konu? Restaurantta geçiyor. Adındanda anlaşıldığı gibi bol bol makarna yapıyorlar. Şepimizde burnundan kıl aldırmayan ama başarılı bir şep. -Klasik kore erkeği- Kızımızda makarna öğrenmeye canını veren bir tip.Derken yolları kesişiyor, dizi başlıyor. Dizi, çok feci makarna yemeye özendiriyor, açları perişan ediyor! Benden mühim uyarı!:) İzlerseniz Seon gyun sizi pişman etmeyecek!:)


***************************************************

Son olarak Boys over Flowers var.! Konusundan? bahsetmeyeceğim. Herkes biliyordur sanırım :) Kore dizilerinin en ünlülerinden biri Türkiye'de.Herhalde Kore dizileri izleyip ufacık minicik tırnağımın ucu kadar dahi olsa sevmediğim dizi bu.... Ya bir kere o başroldeki kız nedir abicim ya? İnsanın sürekli kızın "yaaaeeaaa" diye bağırdığı ağzına bitane çakası geliyor. Kızın tip sinir bozucu bi kere! Hele minhonun o lülü saçlarına nasıl bir kulp taksam? Allah cezanızı vermesin, güzelim çocuğu ne hale getirmişsiniz! Hyun jong'un turuncu ve uzun saçlarına piyanist şantör hallerine hele dilim tutuluyor! Bakın bir kiler smile'ı turuncu saç yaparsanız işiniz 40 vakit rastgitmez! Dizide laf edemediğim tek tip Kim bum.
Ama  kim joon'a dizide üzülmedim değil. Yazık hep bir dışlanmış, hep bir ezik kaldı diğerlerinin yanında. Sırf rol vermedi demesinler diye bir ara onu bunalımlara filan soktular, ama dizinin tuzluğu oydu yazık.
Bir dizinin sonu da zaten anca okadar anlamsız,manasız ve " nasıl lem?" şeklinde bitirilebilirdi. Sen otur bilmemkaç bölüm izle, bari sonunda kavuşsunlar, şu uyuz kıza yapmadığı jest kalmadı bari sonunda kavuşsunda çocuk rahat ediyim diye izle, sonra bi güneş bi şey doğsun öle bitsin.



 Ay harcadığın zamana mı yanarsın, "seni kabul edemem,toktor olcam ben" diyen o aptal kızın saçlarına elini dolayamadığına mı? Bir kere hiç bir kız, bakın çok net söylüyorum, hiç bir kız öyle zengin ve aşık ve hoş bir çocuğu ben doktor olcam diyerek bırakmaz, bırakamaz! Doktor olacak kız zeki olur, öyle fırsatları değerlendirir :)
Oturun animesini izleyin ya, daha mantıklı daha iyi olur.
Sizin huzurunuzda gımjandiye olan kinimi kustuğuma göre, bir dizi yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım :)

Keyifli seyirler efeeemm....

4 yorum:

  1. ben lee seon gyun hastasıyım ah ah.coffe princede sevmiştim ilk olarak sonra pasta da hayran kaldım.
    ilk bahsettiğin diziyi izlemedim sevmiyorum o çocuğu :(
    şarkılarını sevip kendisini sevmediğim ender şahsiyetlerden...ki o kız hyun bine de yaşlı kalmıştı bence:(

    YanıtlaSil
  2. pastaaa, büyük beklentilerle başlamayıp şaşa kaldığım bi diziydi, pek beğenmiştim.
    le min ho'nun da züppe tavırlarını beğenmiştim. ilk dizi ise senin de bahsettiğin nedenden ötürü itici gelmekte, sanırım izlemem.

    YanıtlaSil
  3. bof la ilgili bütün yorumuna katılıyor, hatta alkışlarımı sunuyorum!
    o kızın saçını başını yolasım geliyordu her sahnede :)
    pasta yı daha izlemedim ama çok merak ediyordum, hazırlıklı olmam gerekiyor anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  4. İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi