22 Aralık 2012 Cumartesi

My Princess -Modern peri masalı :)

 merhabaalarr :)
Yine bir Kore dizisi, yine mel... ve tabii ki vazgeçilmezimiz romantik komedi!!!



My princess, ne şirin bir diziydi yahu! Onun için böyle demem yanlış olmaz, çünkü söz konusu Kim tae hee. Kadın gerçekten çok güzel ve şirin. Malum Kore dizilerinde kızlarımız çapulcu olur biraz. Ama bu dizi ezber bozuyor çünkü kızımız prenses. Öyle olunca Allahım o kıyafetler beni benden aldı, kıskanmadım değil!.


Tam bir peri masalı dizimiz. Böyle kendi halinde anası bacısı yaşayan kızımız, bir anda bir prenses olduğunu öğrenir. Jönden bahsetmiyorsun hiç mel dediğinizi duyar gibiyim:) İşte kızımız prenses olduğu anda jönümüz kötü kalpli cadı gibi beliriyor piyasada. Tabii insan böyle yakışıklı düşmana hayır demez bence :)



Seol (Kim tae hee), kendi halinde öğrenciyken dediğim gibi prenses olduğunu öğreniyor, evet baya uçuk ama oluyor! :) Tabii öyle ha diyince nerde hemen prenses olucaksın? Bir sürü düşman beliriyor bir anda! Seol'un prenses olmasını istemeyen yakışıklı diplomat Park da çeşitli entrikalara giriyor derken derken dizi başlıyor. Kore dizilerinde görebileceğiniz en erkeksi erkek Seung heon bence. Pantolonları dar değil, -gerçi genelde hep takım elbiseliydi ama- tavırlar deseniz keza... Malum Kore erkeklerinde rahatsız edici bir kırıklık  yok değil. Bu bakımdan kendisini tebrik ediyorum :)



Dizinin yan karakterleri... Kadın hakikaten çok sinir bozucu bir tipti. Çok değinmeme gerek yok, izleyin göreceksiniz :)


Seol'un bavul aşkı! Bende de aynısı olduğundan çook iyi anlıyorum :)

Çok tatlı sahneler, replikler, espriler vardı dizide... Tadında dram ve fena değil diyebileceğim bir son! En azından "noldu şimdi ya" dediğimiz bir son yok :)

Ne büyük keyifle film izliyorlardı!:)





lovelyyy <3 i="i">





Seol'un diziden çalışmalarına kopmuştuk!













Tokalar ve Kıyafetler harikaaa!:) Daha fazla görsel bulmak isterdim ama maalesef:/



Daha fazlası için diziyi izlersiniz. "Ay benim zamanım yok" diyorsanız bu dizi de böyle işte :)


Herkese sevgiler...




14 yorum:

  1. Bu diziden benimde aklımda kalan kızın kıyafetleri özellikle çeketleri :) ve oğlanın kıza karşı çok tatlı hareketleri mimikleri ( oppaaa demesini isteyişi hala aklımda mesela :)
    Hatılamak güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya :) Kıyafetler hepimizi bağlamış :)

      Sil
  2. zevkle okudum. dizide yeteri kadar romantizm yoktu bence oysa zemin çoook müsaitti :)
    ama sırf kıafetler için bile izlenir kanatindeyim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşkler seyhancımm... Evet biraz daha fazla romantizm olabilirdi! Katılıyorum!:)

      Sil
    2. bende bu adama hastayım yada bu adamada mı demeli idim :D
      kızın bütün takı ve elbiselerini arşivlemiştim izlerken.
      o kadar mı harika olur.
      birde şu repliği unutmam bugün eteğimi kısa giydim eğer gelmezsen dahada kısa giyeceğim :D

      Sil
    3. :) bu adamada hasta olunmayacak gibi değil hani :) hak veriyorum...
      çok tatlı replikk *.*

      Sil
  3. ben bu diziyi izlerken pek keyif alamadım nedense
    hatta bi süre sonra bölüm atlayıp kısa zamanda final yaptım
    bilmem belki de aynı tarz dizileri üst üste izleyince böyle oldu

    YanıtlaSil
  4. bu dizide müze müdürünü oynayan kıza gıcık olmuştum, tipini bile sevemedim hala da sevmiyorum ne itici birisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya! Evlat olsa sevilmezmiş gibi kadın hehe :)

      Sil
  5. kardeşim bu kore dizileri merakı sayesinde koreceyi söktü :)

    YanıtlaSil
  6. Blogunu incelerken ne kadar cok kore dizisi izlediginin farkına vardım:) Ama gercek anlamda romantik filmler konusunda üstatlar...Ozellikle bende My Sassy Girl filmiyle kendilerine şapka çıkarmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben 2010'dan beri izliyorum :) Türk ve yabancı dizileri bıraktım. Hatta film izlemeyide azalttım. İzlediğimde kore dizileri izliyorum :)
      Evet Sassy girl klasiktir zaten :)

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi