9 Ocak 2013 Çarşamba

Bana yalanlar söyle! /Lie To Me





Başlığa aldanıp, bir Amerika dizisi tanıtacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz:) Bu lie to me o lie to me değil. Bu Kore Lie to me'si. Ama konununda alakası yok. Sadece adaşlar okadar :)



Başrollerde Yeh ve Kang ji hwan var. Yoon eun hye'si düşlerimin prensinden biliyorsunuz:) Hatta Trt izleyen dedelerimiz bile biliyor okadar! Belki kang ji hwan'ı bilmiyorsunuzdur, bilmiyorsanız bilin. On numara oyuncu. Adam komediyi okadar iyi yapıyor ki! Geçen gün 2012 yapımı bir filmini izledik ve gül gül öldük!Ciddi, romantik, komedi... Hepsini becerebiliyor, işte bu yüzden iyi bir oyuncu. Kenan imirzalıoğlunu'da bir komedi de izlediğimde iyi bir oyuncu diyebilirim. Kabadayılıktan başka bildiği yok. Burdan nasıl Kenan'a bağladım bir fikrim yok :)

Dizi acayip komik başlıyor, eğlenceli ilerliyor. Konusu şöyle Gong ah jung ( yeh) vakti zamanında birine aşık olmuş, kendi kendine söz vermiş kpss gibi bir sınavları var sanırım onlarında onu kazanınca gitcem açılcam demiş, o kazanana kadar yakın arkadaşı, nasıl uyuz bir tip, kıza kazık atmış çocukla evlenmiş.

İşte o uyuz ve kocası :)

O gün bugün kız aşık olamamış evlenememiş. Zaten biliyorsunuz Kore'de evde kalmada nerde kalırsan kal :) Mahalle baskısı değil ülke baskısı oluyor tiplerin üstünde. Derken işte yine jönümüz tabi çok yakışıklı, zengin, müzmin bekar,hyunki joon'la bu kızın nasıl nasıl evliler diye dedikoduları çıkıyor. Derken dizi başlıyor! Bende anlamıyorum nasıl okadar zengin adamla basit devlet memurunun dedikodusu çıkar:) Bizde onlar yanyana görülse dedikodu değil, ihtimal bile verilmez:)


Dizi çok iyi başlasa da 6. bölümden sonra bir fetret devrine girdiğini söyleyebilirim. Sonuda "eh" diyebileceğim sonlardan. Romantik komedilerde zaten başroller davullu zurnalı evlenmezlerse benden pek geçer not alamıyor dizi:)





Yine tabi karşı çıkan büyükler olmazsa olmaz :) Bu sefer üçüncü şahıslarda vardı ve kız gayette yeh'ten güzel!:) Zaten 6. bölüm yada 7. bölümde bir sahneler varki ahh ahh...!!

Kız için güzel demiştimm! :)

Ama kötü bir dizi asla değildi. Gayet eğlenceliydi. Ben zaten yeh'i de pek severim. Beğenmeyenler olmuş okuduğum yorumlardan. Sanırım dizinin son dönemlerinde sıkıldılar, bilemedim.

uyuz arkadaşlar :)

Önemli bir noktasıda "ost"leerrrr!!.. Bu dizi beni MtoM fanı yaptı. Anladığım kadarıyla Kore'de pek ünlü değiller, neden bilmiyorum :) Ama içlerinden bir yanık sesli var, bir bağırıyor, uyy!.. Tabi diziyi izlerseniz daha iyi anlarsınız beni. Böyle acıklı sahnelerde müzik girince, bir yandan kız ağlıyor bir yandan ben kahroluyorum... :)


Dizinin en sevdiğim yanı da kiraz çiçekleri oldu!.. Bol bol gösteriyolar pek güzel <3 nbsp="nbsp" p="p">Tabiki yeh'in kıyafetlerinden bahsetmemek olmaz. Genel olarak orta şekerliydi ama bir sahnede giydiği ayakkabıdan ablama hala arıyoruz, milli mesele oldu :) -Ablam, sana da burdan selam eder, kocaman öperim. Aramaya devam, fighting! :)-



Romantik sahneleri güzel canlandıran bir çiftti, bir gün olurda Türkçe öğrenip bloguma rastlarlarsa kendilerini tebrik ediyorum :):)


Bu sahnelerde ne üzülmüştük ama beh!

ayy pek romantik :) 


 Bunlarında karaoke hastalığı beni öldürecek! Burada söyledikleri şarkıyı da en sona ekliyorum :)




:)




Kendileri söylemezse olmaz!


Lie to me benim keyifle izlediğim bir diziydi :)
Herkese iyi seyirler!

14 yorum:

  1. bu yazıyı okuyunca nasıl sevindim anlatamam. daha yeni bitirdim düşlerimin prensini ve bu kızı çok sevdim(Yoon eun hye)hem çok iyi oyuncu hem de çok sevimli:) başka dizisi filmi yok mu diye araştırmıştım ama izleyeceğim birşey bulamamıştım tam. bunu da izleyeceğim inşallah.çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ozaman kesinlikle izle! Hem dizi düşlerimin prensi gibi eski değil, daha çok seversin kızı :)

      Sil
  2. evettt ıyı bı kore dızı ızleyıcısı olarak tanıtım gayet guzel sevgılı kardesım..benım kore dızılerını ızlemem ılk bu dızı sayesınde oldu..cookkk guzel bı dızı bence..
    melosum yenı takıntımıda yaz lutfenn..can you my heart..kim jae won..
    buarada evet hala o ayaykkabı arayısı ıcerısındeyım..ama bulamıyorumm aıgoooo..aja aja fıghtıngg..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abla benden bana yorum yapmıssın hehe :D tamam yapıcam sırf senın ıcın! :)

      Sil
  3. sanırım ablan senin profilinle yorum yapmış :)
    izle diyosun anladıgım kadarıyla :) off bitmiyor izlenecekler bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle olmus syhan yaa:D:D
      valla guzel bacım sen bılın :D

      Sil
  4. ayy anne sen anlamıyorsun bunların dizileri çok güzel oluyo, konularıda çok güzel hem bizimkiler gibi yıllarca sürmüyo 25 bölüm falan :)) kızımla senin bloğuna bakarken ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) evet aynen öylee :) kızınıda çok öperim

      Sil
  5. Bende bi kaç gün önce bitirdim bu diziyi.
    Film boyunca o kadar evlilik lafı geçince sonunda güzel bi düğün olsun artık diye beklemiştim beklentilerim boşa çıktı :) Birde o gıcık arkadaş So Ran 'ı hiç sevmedim :)
    Birde Kang ji hwan ın gülmekten öldüğün filminin ismini yazabilrimisin :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki hislerimiz ortakmış arkadaşım :) Bende aynı şeyleri düşündüm hep! Tabii yazarım. Hatta yazacağım blogtada. Runway cop filmin ismi :) iyi seyirler, izleyince yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  6. epeycene olmuş bu diziyi izleyeli. başlarda ben de beğenerek izlemiştim fakat ortalarından sonra sıktı biraz, gerçi çoğu dizide öyle oluyor malesef, benim için orta şekerliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, öyle dizi çok. işte sırf başların hatrına korudum bu dızıyı :D

      Sil
  7. hmm sanırım artık Türk dizilerinden dışarıya açılma zamanı gelmiş, bende merak ettim bununla başlayabilirim :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ya bu film hayatımda izlediğim en mükemmel kore dizisi ya bayıldım ağladım resmen okadar etkileyici ki :) tek kelimeyle müthiş :)

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi