13 Ocak 2013 Pazar

Haftanın İnstagramı -2-

Selam millet!
İşte yine bir pazar ve ben instagram anlarımla karşınızdayım :)
Bu hafta diyete girdim, sanırım bunu sizle paylaşmadım :) Malum evlilik, rahatlık e tabi kilo almaya müsait bir vücut :) birleşince ortaya kilolu bir insan çıkıyor!





Baktım benim yolum yol değil bende kendimi diyete ve spora verdim :) Oyüzden bu hafta bol diyetli fotolar var :) Diyetimle alakalı da bir yazı yazmayı düşünüyorum.


Şal broşlarım!! Yakında melin dükkanında!.. tamamen kendi tasarımım! Nasıl buldunuz?


Bu da istanbul bilekliğim -kalp- sahibine ulaştı :)


Venice saatim, venedik hatırası :)


İşte haftam böyleydi :) Bu hafta sakinmişim :)


Herkese iyi haftalar diliyorum şimdiden!


3 yorum:

  1. Yap tabi biz yedik yedik hatta millet amaaan yiyin nolcek diye diye olan oldu aman sen dikkat et destekliyorum seni vee merak ediyorum sonucunu.. bu arada sen benim böreklerin yanında olsan duramazsın naaapsam :)

    YanıtlaSil
  2. genç kızım diyet yapıyorum evlenince diyet yapılıyor diyorsun :)ölmek istiyorum :D

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi