15 Ocak 2013 Salı

Kore Filmleri 3lemesi!Seducing mr perfect, Cyrona agency, Runway Cop

Tünaydınlar efendim!
Güneşli bir salı öğleninde son dönemlerde izlemiş olduğum Kore filmlerini paylaşmaya geldim:)
Dizi paylaşımlarına bıktınız belki ama devam edeceğim, kaçışınız yok!:)
"Bu kadar zamanı nerden buluyosun ay" tarzı eleştiriler alıyorum.Kırılıyorum ama :)
Ben tv izlemiyorum. Akşamları ya film izliyorum yahut dizi. Geriye kalan zamanımda da kitap okuyan biriyim. Zaten evde olduğumdan kendime ayıracak vaktim de çok!:) Şanslıyım çok şükür ve mutluyum:)

Dizilere kısa bir mola olarak işte üç tane filmle karşınızdayım.
İlk olarak Mr Perfect! Bay mükemmeli ayartmaktı sanırım Türkçesi... Bay mükemmelimiz Daniel Henney, kendisi bir melez ve her melez gibi inkıridibıl!. Kendisini Hollywood yapımlarından da tanıyabilirsiniz, x men gibi...



Diğer başrolümüz ise Uhm jung hwa. Bu kadının bir dizisini izlemiştim, oyunculuğunu orada da gayet başarılı bulmuştum. 
Film 2006 yapımı ama eski diye burun kıvırmayın. Daha iyi, çünkü Daniel Henney'in iyi zamanları ;) Filmde de yine böyle melez bir işadamını patronu canlandırıyor. Kızın da yeni patronu oluyor. Sonra olaylar olaylar... Hele bir karşılaşlamaları vardı şahane! :) Baya eğlendirip güldürüyor film. Son sahnesine kadar. Zaten bir şey olmasa da açıp Daniel'ı izleyebilirsiniz. Takım elbise, o aksan vs.. Tamam film tanıtımı değilde sanki adamı tanıtır gibi oldum ama izlerseniz hakvericeksiniz:):)


***********


İkinci olarak Cyrona agency var, başrollerde tanıdık isimler var diye izledim bu filmi. Your beatiful'dan Park shin hye - kendisinin yeni dizisi var pek beğendim- sonra Big'ten lee min jung şehla ama hoş kız :) ve Doctor champ'ten uhm tae woong var kendisini beğenir çokça bizim nev'e benzetirim :) Daniel Choi var, onu hiç izlemedim bilmiyorum ama ben onu ji hyun woo'ya benzettim. Kraliçenin adamı gibi bir dizisi vardı.

Konu olarak değişik ve eğlenceliydi aslında. Başlarda baya eğlenceli gidiyor. Ama sonraları beni baya sıktı. Çünkü bence saçmaladılar. Ama bu Korelilerin ilişki kafaları başka oluyor, bunca deneyimden bunu anladım. Yani bi tuhaflıklar, tuhaflıklar. Çok aşık iki karakter var, vakti zamanında ayrılmışlar, hala sevseler de güvenemeyiz diye başlamıyorlar. Tamam olabilir bu. Sorun yok. Ama yani adam bir yandan ne güzel aşk itirafları yapıyor, pişmanlıklar vs, kız bir yandan kahır erkek bir yandan...  Neyse anlatmayayım. Benim sinirimi bozdu sonu açıkcası. Başladığı gibi biteydi iyiydi. :)



Son olarak Runway cop karşınızda! :)Ay ne güldük bacım ne güldük! Gül gül öldük. Ya caanım kang ji hwan'ı Recep İvedik yapmışlar ya!.. Ben daha ne deyim. Konu şöyle, bizimkisi dedektif ama biraz şişko, pis , kaba :) Sonra iş yüzünden bizimkinin mankenlerin arasına sızması gerekiyor! Ama bu tiple nasıl olsun? :) Olaylar başlıyor. Gerçekten çok eğlenceliydi. Her türlü tavsiye ederim.

Herkese şimdiden iyi seyirler!
İzleyenler olursa sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum;)


7 yorum:

  1. Bıkmayız bence hep paylaş :)
    Bende kore dizilerine alıştıktan sonra hiç tv izlemiyorum kardeşimide alıştırdıktan sonra açılmıor bile artık tv :)seksenler dışında :)
    Bazen bakarken eski yapım diye es geçtiklerim oluyordu burun kıvırmayın dediğinden sözünü dinlicem :)
    Şuan izlediğim diziyi bitirip 1 ve 3 numaralı filmleri izlemek istiyorum fena halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy öyle dersinde paylaşmammııı <3 evet bu filme burun kıvırma sozumu dınle arkadasm egleneceksın ;)

      Sil
  2. birinci film favorilerimdendir...
    ikinci konusunda hem fikiriz başı güzel sonu of:/
    3.cüyü yeni izledim :D koptum koptum :D
    kang ji wan'a alkışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duygular ^.^ kesinlikle alkış. adam harıka oynuyuor yaa.

      Sil
  3. ikinci filmi epeycene izledikten sonra uyuya kalmayı başarmış biriyim ki bünyemin alışık olmadığı bi durum demek ki sıkıcıymış (:
    runway cop'ta ise oldukça eğlendim, adamın halleri beni benden aldı, ortalıkta dolanan yakışıklıları söylemiyorum bile (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sıkıcıydı. sonunda barısmadılar ya zaten benım ıcın dırek eksı :):)

      Sil
  4. runway cop ı izleyeyim:)
    bu arada ben mr perfect i kore sinemasına uzak duran herkesi alışma filmi olarak görüyorum acayip işe yarıyor..

    ve daniel hanney ahhh ahhh..

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi