27 Ocak 2013 Pazar

Kore Karması 2/ Oh my lady/49 days/ My fair lady


Herkese güzel pazarlar :)
Pazar pazar, aldım kahvemi elime. Baktım ne zamandır Kore'ye yer vermiyorum blogumda e hadi dedim bari bir karma yapayım :)
Özlemiştiniz dimi Koreciler :) hehe :)

Yine bu diziler, tek başlarına bir post konusu olamayacağından bir derleme yapayım dedim :)



İlk olarak oh my lady son derece can sıkıntısıyla başlanmış ve umulmadık bir şekilde sevilmiş bir dizi :) Umulmadık çünkü başroldeki ajumma hani hakkaten ajumma. Hatunu beğenemedim gitti. Hele ki Si won'un yanina asla yakışmıyor. Ama gelin görün ki konu itibariyle zaten kadının bir ajumma olması lazım. Ama daha güzel ajummalar görmedik mi gördük!
Diziyi güzelleştiren Si won!. Bu diziyle hayli sevdim si won'u. Kendini süperjunior'dan. Yani daha çok şarkıcı olsa da dizideki sevimli halleri pek güzeldi. Vee asıl bomba, dizide ki ufaklık!. Ay şu  şirin kızı delirerek izlemiştim. İnsan bir kerecik ısırmak istiyor ya. Çok güzel bir şey :)



Gördüm yine bak ısırasım geldi :) Konu olarak Si won meşhur ve kaprisli bir tip. Kadınsa çoluğu çocuğu olan dul, çalışmak zorunda olan bir tip. Derken bizimkilerin yolları kesişiyor vs. Yani ahım şahım bir konu yok. Sırf siwon'nun ve şu küçük kızın hatrı için izlenebilir :)


49 days benim büyük heveslerle başladığım ama hevesimin de kursağımda kaldığı bir dizi oldu. Konusu kesinlikle çok değişik ve orjinal bir kere. Ama bu orjinallik başlarda gayet iyiyken sonlarda "bu ne be" ye dönüştü benim için :) Sonu da bir çok Kore dizisi gibi anlamsız bitti. Çok beğenen var, belki ben beğenmeyen azınlıktayım :) Fakat gerçekten sonunu sevmediğimde dizinin orjinalliği filan bitiyor benim için. Sonuç olarak max 20 bölüm olan dizilerin sonları da büyük önem taşıyor benim için :)
İzlemek isteyipte kararsız kalanlara ise, bir başlayın diyorum. Belki seversiniz :)



En güzelini en sona bıraktım :) 2009 yapımı bir YEH dizisi :) Artık Kore yazılarımı takip edenler Yeh'i sevdiğimi biliyorlardır. Dizi aslında ne burda ne de Kore'de çok tutmuş bir dizi. Çünkü herkes flower boy ramyun shop'tan bildiğimiz jung II woo'nun başrolde olmasını istemiş :)
Çünkü SG'den bildiğimiz Oska Oppa'yı yeh'in yanına pek yakıştırmamışlar :)
Ama ben aksine Oska Oppa fanı olduğum için ayrıca daha çok sevdim. Hem jung woo'yu pek sevmem :)
Artı oska oppa acayip tatlıydı yine. Adamın doğallığı çok yansıyor :)
Bir de bu diziyi izleme şeklimizi düşününce sevmemek elde değil! Üniversite zamanı, haftasonu sabaha kadar canım dostumla kendi evimizde Korean drama night party yapmıştık :) 2 gecede bitirmiştik. İkimizde Oska oppaya aşık sabahın 5'inde çığlıklar ata ata izliyorduk :) ne günlerdi!! :) ah gençliğimm :):)
Konu olaraksa yeh çok zengin bir kız. Oska oppa'da  ( adamın adı oska oppa kaldı :) ) fakir. Zengin kız fakir oğlan durumu :) Çok eğlenceliydi ya. Yine oturup izleyesin geldi :)

Sizinle sevdiğim, hala ara ara dinlediğim ostsini de paylaşıyım :) Araba da acayip iyi gidiyor bide :)







Bir de kankeytamla çok güldüğümüz sahneyi paylaşıp kaçayım :) Bu yazı da ona ithaf olsun ehehe :)







 Herkese iyi seyirler efemm :)

10 yorum:

  1. Kore dizilerine elimi sürmek istemiyorum. Çok sever zor vazgeçerim diye :)
    Ama o miniği benimde ısırasım geldi, hatrı için izlemek lazım o diziyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) zaman ayıramam diyorsan arkadaşım hiç başlama sardımı sarıyor bu diziler :)

      Sil
  2. Agzini burnunu mincirabilirim yine kriz geldi bak. Sapsal bakisli sebek. Ahh ahh ne gunlerdi. Aklima sey geldi, 'hakkariye gelse gider misin' demistim, 'salak misin almanyaya geliyo gitmeyi dusunuyorum' demistin de gulme krizine girmistim. Benim odamda uyumustuk. Duygusala bagladim sdfghjk ankaraya geldigimde yeni bi dizi secip lutfen sabahlara kadar izleyip misir gevregi yiyelim. Balli olsun. Optum bye.

    YanıtlaSil
  3. kore dizilerini sevmem ama bu gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
  4. benim favorilerimdendir my fair lady :)hele yeh ne giyindi o dizide:) o elbiseler o saç en güzel giyindiği ve en güzel olduğu dizi budur benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa inanmıyorum! Birinin daha favorisi :) gayett şaşırdım ve sevindim :D:D

      Sil
  5. benim dışımda bilenler de varmış demekkk

    YanıtlaSil
  6. süperrrr; çok şaşırdım ama:=)

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi