1 Şubat 2013 Cuma

Sizi Filme Boğmaya Geldim!!


Evet aynen öyle dostlarım :)

Biliyorsunuzdur, biliyor musunuz? Turkcellin bir bedava kampanyası hala var :) Zaten şu Turkcellin hiç birşeye faydası yok ama buna var ya sırf bu yüzden ona kızamıyorum :) Diğer operatörlere göre çok pahalı, aynı tarifeye Turkcell'de iki katını veriyorsun resmen. Turkcell zengin operatörü :) Ama şu sinema işini hala sürdürmelerini seviyorum. Hal böyle olunca eşimle pazartesilerini sinema günü ilan ettik. Her pazartesi sinemadayız :) Dolayısıyla izlediğim filmler birikti. E tabi bir de evde izlediklerimiz var -torrent sağolsun-. Televizyon izlemeyen bir çift olunca akşamları ya film, ya çizgifilm, ya anime izliyoruz :) Evet biraz tuhafız :)



Mesela direk dün akşama gidiyorum. Batman Begins,'i meğer eşimde bende izlememişiz :o Ben hep izlediğimi sanıyordum :) Neden öyle sanıyordum bilmiyorum. Dark Night Rises'ı sinemada hemde İmax salonda izleyince filmden çıktıktan sonra batman olmaya özenen çocuklar gibi şendik :) Batman serisi yani bu son seri çok iyi bence. Her açıdan. Gerçi bu ilk filmde biraz kalite diğerlerine göre düşükmüş. Ama yine de gerek görsel, gerek kurgu gerek Christian Bale - ki kendisine olan hayranlığım the machinist'ten geliyor- hepsi çok iyi :) Dark Night zaten efsane oldu. Heath Ledger, joker olarak bir zamanlar telefonumun arka planını dahi süslemişti. Yazık adam, bu kadar ünlendiğini göremeden öldü gitti. Onunla ilgili bir belgesel izlemiştim. Joker rolü için bir otel odasına kapanıp haftalarca pskopat rolüne çalıştığını söylemişlerdi. Neyse, emeklerin heba olmadı Heathciğim, rip.
Fakat Rises bence çok iyi bir son olmuş. Yani sanırım artık son :) Çok net bilgim yok ama filme bakarsam öyle. Bir de Batman serisi sinemada izlenmeli bence. Evde minik tvlerde okadar olmuyor. Sinemada başka. Rises özellikle, kesinlikle sinemalıktı.Filmdeki her detayı seviyorum :) Wayneleri, alfredi, o kocaman herşeye dönüşen arabayı <3 p="">
telefonumun arka planı :)


Kısacası izlemediyseniz izleyin derim :) Hatta üçleme yapın. Daha zevkli oluyor!...



Diğer filmim, Little Miss Sunshine. Bu filme bir blogcuda rastlamıştım. Kimdi hatırlamıyorum :) Merak edip listeme almıştım. Bahsedildiği kadar beğenmedim fakat yine de güzeldi :) Bir aile var, tuhaf bir aile. Ben bu Amerikalıların aileleri hep mi böyle merak ediyorum :) Uyuşturucu bağımlısı ve biraz sapık bir dede, nlp'ye takılı bir baba, aileyi çekip çevirmeye çalışan bir anne, sevgilisinden ayrılmış ve intihar etmeye çalışmış gay bir dayı, askeriyeye girmeye çalışan sorunlu ergen bir genç ve güzellik yarışmasına katılmak isteyen minik kız kardeşten oluşan bir ailenin, küçük kızı little miss sunshine'daki güzellik yarışmasına götürmeye yola çıkmasıyla başlıyor. Tuhaf bir ailenin biraz trajedik, eğlenceli yolculuğu. Film yavaş ilerliyor fakat yine de kendisini seyrettiriyor. Ne olacağını merak ediyorsunuz. Bir yandan tuhaf bir mutluluk veriyor, neden çözemedim :)
imdb puanı:7.9 bende aşağı yukarı bu kadar veriyorum, oda sondaki dans sahnesinin hatrına he :):)



CMYLMZ! Cem Yılmaz'a gülmeyen var mı acaba ciddi ciddi :) Kendisini tebrik ediyorum, stand-up'ını sinemada izleterek yine paraya para demedi! :) - yine "Türk aklı" ne para kırmıştır bu yaaa sendromu :) cemyılmazcılar bilir :) - Yine onun tarzı olarak, belatı,eğlenceli,zekice ve komikti.

Eski gösterilerindeki konular danda serpiştirilmişti fakat birebir aynısı değildi tabii ki. Ben hala abisiyle ilgili yaptığı esprilere gülüyorum, ha bir de AYGAZ var hahaha :) Bakın yine güldüm.
Cem yılmaz'ı tavsiye etmek diye bir şey yok artık. Adamı herkes biliyor, seven izler zaten. Hani sevipte izlememek gibi bir durum yok :) Hala doluymuş sanırım salonları.. eh ne diyim, adam yapıyor beyler :)



Celal ile Ceren! Ben İvediklere de çok gülen biri olduğum için - bu noktada genelde taşlanıyorum ama :) - Celal ile Ceren'in fragmanını gördüğüm anda ben buna giderim demiştim. Fakat eşim tam bir anti-şahancı olduğundan tutturdu ben gelmem diye. Neyse ki o dönem ablam ziyarete gelmişti de gittik. Ve ben yine çok güldüm :)
Filmin konusunu bilmeyen yoktur sanırım, işte celalle ceren 6-7 senelik sevgililer, sözlüler hatta. Celal arkadaşının bekarlığa vedasına gitmeye kalkıyor, kız izin vermiyor :) Klasik böyle şeyler her çiftin arasında olur ya. Ordan başlıyor konu. Celal yine de gidiyor ve film başlıyor :)  Görüntü olarak bir şey yok ama konuşmalar hep belatı. Bu biraz rahatsız edici, hani baktım salona kızlar hep sevgilileriyle gelmiş. Asla bir erkek arkadaşla izlenmez ama kız kıza erkek erkeğe izlenir :)
Bomba espriler vardı,  spoiler - özellikle yangından sonraki konuşmasında krize girdim, hele kolonya içtiği sahneler, of of -
Bir de biraz Hangover tadı sezdim ben. Siz ne düşünürsünüz bilmem ama. Hani ordaki sakallı tip Alan'a benzetmişler sanki tip olarak, sonra what happen in Aksaray, stay in Aksaray" muhabbeti Las vegası hatırlattı. Birebir olmasa da biraz biraz vardı sanki hım? :)
Ben eğlendim, sinemada izlenmese de olur fakat.
Birde İmdb'de en kotu filmler arasına mı girmiş, sözlükçüler öyle bir şey mi yapmışlar ne :)

Daha filmler var fakat o da başa bir post olsun. Hayli uzun oldu yazı :)
Okuyanlara benden kocaman alkış :)

İyi seyirler...




2 yorum:

  1. seri olduğunu bilmeden batman:dark night ı izlemiştim ve çookk beğenmiştim..
    senin bu yazından sonra bütün seriyi alıp peşpeşe izleyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  2. celal ve cereni bekliyorum bende gitmek için

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi