26 Şubat 2013 Salı

YAŞASIN KOREAN DRAMALAR:) PERSONAL TASTE, ME TOO FLOWER, CHEONGDAMDONG ALİCE


 Yaşasın korean dramalar :) Ben izlerken eğleniyorum bu milleti, hani başka milletlerin yapımlarını da izliyorum , izledim ama böyle kimseyi sürekli takip etmedim :)

Zaten geçen akşam PSY'i  Acun'da izlerken şu cümleyi kurdu ya; "hiç bir ülkede bu kadar korece anlayan kimse yok" ha şunu bileydin dedim. Dizi izlerken korece öğrendik yeminle. Bu gün beni seul'e bıraksanız baya baya derdimi anlatıcam sanırım :)

Kore 3lemelerine devam... Ortaya karışık yaptım size, eski orta yeni diye :)

Personal Taste'le başlıyorum.. Ah seyhanımm, yine kulaklarını çınlatıyorum arkadaşım. Seyhanın blogunda şu üstteki fotoyu gördüm ve aha dedim ben bunu izleyeyim. Nasıl şirin ve eğlenceli  bir foto!
Dizi de gerçekten eğlenceliydi kendisi böylece kore dizilerine adımımı atmamı sağladı... So ye jin aslında çok hoş bir kadın. Ama kore diziseverler bilir, kore kızları aslında ne kadar kokoş fakat dizilerde illa bi çapulcu olmak zorunda o başroldeki kızlar. Hani şöyle süsüne püsüne düşkün bir başrol zor yani. İlla bi dandik dundik giyincekler :) Halbuse SG'nin son sahnesinde kamdugnimle konuşurken ben aşık oldum kadına :) Tabi bir de yaş farkı olayı var, lee min ho'nun baya teyzesi yaşında belki de bilemiyorum ama yaşı var hatunun. Şimdi alımlı bakımlı olsa hepten büyük dururdu. Neyse neden ben hala dizinin konusuna geçmiyorsam?:)
Lee min ho cuğum bi mimar dizi de - diziyi o dönemler hevesle seyretmem için bir neden :P- kızın babasıda zamanında ünlü bir mimarmış bi ev yapmış yapısı çok önemliymiş cart curt. Lee min hocugumda bi proje kazanmak için o evin yapısını görmek istiyo ama artık yeminli projemiydi :) neydi geçmiş zaman net hatırlamıyorum :) öyle ha diyince bulamıyodun planını. O yuzden kıza kiracı olarak geliyodu eve, sonra olaylar olaylar... Eğlenmiştim baya. Sıkılmazsınız yani ,izleyin bacılarım.




Me too Flower!! Bu diziye nasıl başladığımı hatırlamıyorum bile. Popüler bir dizi değildi, zaten popisi olmayan şeyleri bulup sevmede üstüme yok :)
Dizi kendini yoon si yoon sayesinde izlettiriyor, çok net. Bu çocukta değişik bir hava var ya. İlk izlediğinizde 
"ay bu çocuk pek çirkin neden başrolkiiiğ" oluyosunuz, izledikçe "aslında tatlıymış" a kayıyor. Güzel rol yapıyor bence. 
Kız kimdir nedir hiç bir fikrim yok. Zaten resimdende anlaşılcağı üzre pek meymenetsiz. Bütün dizi böyleydi bu hatun. Neden başrol vermişler anlamadım. Yönetmenin kardeşi filanmıydı neydi anlamadım şahsen. Kızı beğenmedim, başka yerde de görmedim ama yoon si yoon aldı yürüdü bakın. 
flowerboy next dooru izlemenizi çok tavsiye ediyorum, dizi bitsin ona kocaman post yapıcam hakkketti :)
Konusu? Kız polis. Bizimkiside ayakkabıcı :) Ya bu kore dizilerinin enteresan konuları oluyo ya bayılıyorum :) Bizim Türk yapımcılar neden kore yapımlarından esinlenmezler anlamıyorum. Dizilerde ki karakterlerin farklı işleri sayesinde iş alanları hakkında bilgilerim arttı, genel kültürlendim resmen :)
Çocuk aslında çok fakirmiş, yalnızmış filan. Sonra nasılsa baya zenginlemiş, ayakkabı tasarımcısı olmuş. Kızda kendi halinde bildiğimiz polis. Yolları kesişiyor, yok işte çocuğun zengin olduğunu bilmiyor filan falan..
Çok süper olmasa da izlemiştim, eğlenmiştim yinede. Asıl yan rolde bir bacı vardı ki pek hoştu. Yaşını başını almış olsa da gayet hoştu. Görsel için kasmıyorum :) İzlerseniz anlarsınız :)
Bir sahne de yoon si yoon zort diye ağlamıştı. O zaman nasıl be filan olduğumu hatırlıyorum. Baya komikti sözde duygusal sahne.. bu da böyle bi diziydi.


Ahhh Alice ah...  "Ne hayallerle ümitlerleee" başlamıştım bu diziye :) Maalesef.!
Bir kere Park si hoo gibi bir oyuncunun yanına moon geun gibi resimdende kabak gibi görüldiğü üzre şaşı bir kızı verirseniz, nıthh olmaz!!!!
Ben zaten moon geun'nun olayını hiç anlamadım. Kız güzel desen değil, çok sağlam oyuncu desen hiç değil. Bir de nasıl şaşı.! Baya bildiğin çirkin. Babası filan mı zengin, olayı ne cidden çözemedim. Nasıl kötü bir cast olmuş... 
Park si hoo savcı prensestende tanıdığımız bildiğimiz eli yüzü düzgün bir adamcağız, yaşı da var beyfendi. Hoş şimdilerde tecavüzden uyuşturucudan  yargılanıyo olsada :) Bir kere karizma ve olgun duruyo. o kız öyle mi ya?? 
Diziyi yine de izledim. Çünkü park si hoo'nun oyunculuğu süperdi. Başlarda baya gülerek izledim hemde. Sonra tabi tarih tekerrür etti, yine bir sıkıcılık, bir durağanlık. Geçmek bilmeyen. Neyse ki son bölümler biraz action oldu. Tatlıya bağladılar ama dizinin sonunda tatlı mı acımı hiç önemli değildi benim için. Bitsindi artık :)
Konumuz şöyle. Kızımız looser. Kore kızı olupta looser olmayan, sonra da turnayı gözünden vurmayan yok maaşallahhh :)
Kızımız modacı ama yurtdışında okuyamadığından bir türlü iş bulamıyo, sevgilisi de böyle ezik. Ama çocuğu da pek seviyor terketmiyor. Sonra sevgilisi kıza para mevzuularından dolayı kazık atıp terkedince bu hırslanıyor. Bakıyor masum dürüst olarak zengin olamayacak hep böyle looser olcak, halbuki başarılıda (!).. Onlarda cheogdongdammıydı neydi oraya bizdede herhalde karşılığı nişantaşıdır :) girmenin yollarına düşüyor. Zengin koca avcılığı!.. Meğer Kore de oraya girmek sektörmüş baya :) çöpçatanlar vs :) Derken işte bizimkiyle romantik bir karşılaşmasıda oluyor tabi. Olaylar olaylar...
Yani severek başladım ama püffleyerek bitirdiğim bir dizi oldu. Zaten kızdan dolayı favorim olamayacaktı ama kızın açığını oyunculuğyla park si hoo kapatacaktı. Oda olamadı. 
Zaten her şey üstüste geliyor park si ho nun, yargılanma bir taraftan ünlü dizi eleştirmeni mel beğenmedi dizisini o bir yandan :):):) twitterdan destek olun adamcağıza, fighting filan yazın hahahahah

Bir Kore üçlemesinin daha sonuna geldim sevgili bloggercular, okuyan okumayan, aman bu ne be deyip geçen, çok sevdim hep yazsa diyen, halay çeken, yemek yiyen herkese sevgiler.









8 yorum:

  1. Hani korece isimler falan yazıyorsun ya hiç anlamıyorum aklımda tutamıyorum arkadaşım:( Ama orjinallikte üstlerine yok hakkaten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) arkadaşım izledikçe oturuyo o ya oyle hemen olmaz :D yılların bırıkımı var burda hahaha

      Sil
  2. Korelilerin konuşma tarzı bir kere çok sevimli, kelimelerin sonlarını enteresan bir biçimde uzatıyorlar:) şaka maka ben de baya birşey öğrendim akşamları eşime söyleyip duruyorum gına getirttim birazcık ama:) paylaşım için khumaooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaa bende çok seviyorum ve çok alştım o konuşmalara,, komaooo çingumm hahahha :D Bu arada ben sizi pek beğeniyorum sölemeden geçemiceem, hep yaptıklarınıza bakıp kıskanıyorum :D haberınız olsun :D

      Sil
  3. şu personal taste ile aynı yerde ismimin geçmesi.. ne diyeceğimi bilemiyorum! çok sevmiştim o diziyi ya. diğerlerini üzeceğini bilmesem en sevdiğim diyeceğim. halbuki hakkında kötü yorumlarda okudum nasıl sevmediklerine şaşırdım falan.

    neyse diğerlerini izlemedim. ama yazından manyak bi enerji aldım :) sanki yazarken için içine sığmamış daha yazacakmışsın da zor tutmuşsun gibi.
    :)
    ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bende anlamıyorum öyle tipleri, negsel dizileri begenmiyolar, çok sıcaktı bikerem dizi kalpkalp :D yaa sorma uzun sure kore dizileri kritiği yapamayınca aynen boyle doluyorum tasıyorum :D:D daha da yazardım ama cok uzun yazma uyarıları alınca kısa keseyim dedim yoksaaaaa :D:D

      Sil
  4. Personal taste yazini cok begendimmm. Cheongdamdong alice yazinda ise ayni dusuncede olmamiza cok sevindim. Moon geun'u hic bir zaman sevemiyecegim herhalde. Herkes dogal guzellik diyor ama bu dizide gercekten cok donuk surati var hala bitiremedim gerci....

    YanıtlaSil
  5. Aynı fikirde olmamıza sevindim ^^ Kesinlikle, donuk sonuk ve itici... :/

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi