15 Nisan 2013 Pazartesi

Kore Macerasına TAM GAZ :) -Greatest Love / Nice Guy

Uuppuzun zamandır Korean Dramalarımdan bahsetmiyorum :) Artık bir korean drama postunun vakti geldi geçiyor bile :)



Kore maceram başlamadan, işlerin bu kadar büyüyeceği aklımın ucundan geçmezdi. Dizileri izlemeye başladıktan sonra sırayla herkese izlettim. ( Babam bunun hesabını nasıl vereceksin, deyip duruyor. Vicdanım son zamanlarda pek rahatsız. Sizde benim yüzümden alışmayın. Alışıksanız izleyin :) Bir de ahirette sizinle uğraşmayayım aaaa :) ) Etrafımda fanlar çoğaldı, paslaşıp izlemeye devam ettik. En büyük destekçiler tabi ki kız kardeşlerim oldu. İnsanın kız kardeşi olması harika. Ablalarımla Koreyi fethederken, annemler bize söylenip duruyordu :) Sonra kardeşler olarak bir hayal kurduk, Kore gezisi!!..  Dedik şu fani dünyada yapmak istediğimiz ortak bir şey var. Babamızın karşısına geçtik. Böyleyken böyle. "Baba bizi Koreeyee gönderrr"  diye ağlaştık :) Sonuç? Baba ve kızları olarak Kore gezisine karar vermiş bulunmaktayız. Henüz karar aşamasında kalsa da biz gerekli araştırmaları yaptık. Seul- Jeju- Busan üçlemesi yapıp dönmeyi umut ediyoruz. Bundan sonrası dualara kaldı. Pahalı olduğu için para biriktirmek zor olacak gibi. Ama çok istiyoruz. İnşallah gerçekleştirebiliriz. Gerçekleşmese bile, gerçekleştirmeye çalışmak bile güzeldi diyeceğiz (mecburen :) ). Sizde bol bol dua edin duakalarım. Hayaller gerçek olsunn!! :) Hatta düşünen varsa bize takılabilir. Sayı fazla olunca istediğimiz zaman tur düzenlenebiliyormuşş...

Gelelim dizilerimize.




Greatest love'ı izleyeli hayli oldu ama izlerken nasıl güldüğümü eğlendiğimi dün gibi hatırlıyorum. Hatta Cha seung won ablamın favori oppası oldu çıktı :) Adam tek başına dev kadro. Çok eğlendiriyor insanı. Mimikler desen o biçim. Komediyi güzel beceriyor. Absürd komedi ama insanı rahatsız eden türden değil.




Yine farklı bir kore senaryosu. Bu senaryo çeşitliliğine hayranım. Hani bizim dizilerde meslekler hiç ön planda değil. Yani meslekler olsa da içeriğinden, meslek hayatıyla alakalı hiç konu işlenmez. Mesela şuan izlediğim incarnation money'de savcılar var ve ben baya Kore savcılarının hayatını çözdüm :) Bu dizide de ünlülerin hayatını görüyoruz. Çook ünlü ve star oppa Dok go jin, burnundan kıl aldırmayan reklamlardan çıkmayan ünlü oyuncu :) Gong ae jong yani gong hyo jinse ünü bitmiş hatta kötü bir ünü olan eski kız şarkı grubunun üyesi. Hala bir yerlere tutunmaya çalışıyor, hayli ezik.Bu kadına ezik roller nasıl yakışıyor anlatamam. Kadının tipi eziğe çok gidiyor :)  Yani aslında beğendiğim bir oyuncu değil ama konu itibariyle diziye çok yakışmış. Bir de "yaş" faktörü var. Cha seung genç oppa değil artık, hyo jin'le boyu boyuna yaşı yaşına olmuş :)

Aynı sektörde olunca bir şekilde tabi kaderde ağlarını örüyor bizimkiler karşılaşıyorlar, olaylar olaylar...
Hayli gülüp eğleneceğiniz bir dizi. Yan karakterlerde fena değil. Fakat yanları boşverin Dok go jin süper :)
Sonu da çok güzel bitiyor. Hani sonu saçmalanmamış yegane güzel dizilerden nazarımda :)
Bazıları yaş skalası fazla diye beğenmemiş, öyle okudum. Bu tarz takıntılarınız varsa belki sizde beğenmezsiniz ama gülmeye bire bir bence. Ya Cha Seung bu common!. :) Nasıl beğenmezler adamı enteresante :)
Hem çok duygusal sahneleri de var, patates büyütüyorlardı beraber, bir de dok go jin tv de gong ae jong'u seçiyordu filan. Bunlar demek ki belleğimde yer etmiş :)


Dizinin ostlerine gelince.. uu bissürü :)Hala dinlerim, dizinin vazgeçilmezi kız grubun söylediği şarkıda çok güzeldi.Bir kaç tanesini ekleyeyim. Sizde dinleyin :)
Son söz, cidden çok eğlenceliydi, izleyin anacım.












Nice guy, güzel bir diziydi. Başroldeki şehla gözlü kız moon chae won'u ilk my fair ladyde izlemiştim. O zamandan bu zamana güzelleşmiş başrol bile kapmış bakın :)
Başroldeki çocuk song jong ki'nin hatunlara göre küçük kalması - yada gözükmesi- beni rahatsız etti birazcık. Hani konu itibariyle birinden zaten küçük, diğeriyle yaşıt. Fakat yaşı olmasına rağmen çok baby face. Daha böyle intikam almaya elverişli bir surat bu diziye daha yakışırdı diye düşündüm.

Başlarken fena değildi ortalarda sardı ama sonu ı-ıhh olmadı. Ah şu sonlarr sonlarr.. Kore dizi sektörü sonları ne zaman becerse, iyi bir dizi çıkıyor ortaya.

.pek dadlular :)
Konusu; -biraz spoilerlı-
Unni  Han je hee, çok hırslı bir kadındır, gazetecidir, bilgi alma derdindeyken bir adamı yanlışlıkla öldürür, aynı mahallede yaşayan beraber büyüyen ona aşık Kang ma Roo fakir ama geleceği parlak bir doktor adayıyken aşkından han je hee'nin suçunu üstlenir. Fakat han je hee hapiste olan Kang maroo'yu beklemez ve zengin bir patronu karısından boşatıp evlenir onunla. Patronun kızı da işinde hırslı ve han je hee'den nefret eden Se eung gi'dir. Kang ma roo hapisten çıktıktan sonra kader ağlarını örer ve Se eung gi'yle karşılaşır. Olaylar başlar bu şekilde. Kang ma roo, se eung gi üzerinden intikam almaya çalışır filan.


Daha güzel daha hırslı bir intikam işlenebilirdi dizide.Konu çok müsaitti
 Kötü kadın han je hee'ye gene bir şey olmadı ,öyle acı çekmedi yani. mesela ona çok acı çektirselerdi ben daha keyif alırdım :p
Zaten genel olarak kore dizilerinde kötüler çok kötü bi hale düşmüyorlar, izlediğim money de harika bir intikam alınıyor, merak ediyorum sonunu. Umarım güzel bitirirler ve bu sefer kötüler beter olur !!.. -yine bir reklam daha yaptım-
Kang ma rooyla se eung gi'nin birbirlerine gülerek çarpışmaları, sonra beraber geçirdikleri günde kang maroo'nun mızıka konseri, se ung gi nin hafızasını kaybettiğinde o çocuksu halleri... hepsi güzeldi :)

Dizinin ost'leri de güzeldi. Özellikle Junsu'nun ki favorim oldu. Playlistimde yerini aldı, dinliyorum hala ^^





Sonuç olarak, nice guy benim için 10/7.
bu kadar :)

Son olaraksa, geçen Fulyacığımın çekilişine katılmıştım. Bir baktım ki mailime bana çıkmış!. Nasıl mutlu olmuştum - böyle şeylerde pek şansım olmaz- Sonra gözlüğüm geldi, harika. Ama içinden çıkan o samimi not her şeyden daha güzeldi. İçten samimi... Çekilişlere katılmak güzel, hediyeler almak çok keyifli ama bu samimiyet ve içtenlik her şeyden öte bence. Gönülden gönüle bir bağ kurulmanın vesilesi olduğunda işte çekilişler bir anlam kazanıyor. Fulya'ya bu içtenliğinden ötürü bir kez daha teşekkür etmek istedim buradan. Şimdi çok cici bir blogger arkadaşım daha oldu, benden keyiflisi yoook ^.^

Herkese keyifli haftalar
Selam ve dua ile...

10 yorum:

  1. kore gezisi miii? beni de alın aranızaaaa:)
    çat pat konuşuruz orda derdimizi anlatacak kadar hehheehe:)ilk iki diziyi izleyeyim bari sonuncusunu beğenmediysen hiç başlamayayım. kore dizilerini seviyorum da bazıları çok gereksiz oluyor hiç izlemeseydim olurmuş diyorum bazen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay gel arkadaşım cidden :) baya konuşuruz ben hatta şakıyacağım gibi hissediyorum kendimi :P
      Sonuncusu kötü değildi ama çok şahanede değildi yani orta karardı. İzleyecek bişey bulamıyorsan olabilir :)

      Sil
  2. kore planın için büyük bir kıskançlık besledim sana karşı ama bak duamı da ediyorum inşallah nasip olur sana da bize de (: greatest love benim de favorilerimden, çok beğenmiştim, özledim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dua ediyosan problem yok arkadasım ya. çok istiyoruz ya olmaz kesin ama dedim ya yolunda ölmekte güzel hesabı :)

      Sil
  3. maşallah ya siz ne kdr hassassınız ya ben ne olacağım acaba alıştırdığım insanlardan neden ben sorumlu oluyorum ya bananeee :((

    greatest love ı ebn de yeni izledim sayılır bu kadar çirkin giyinen bir kız daha görmedim ömrü hayatımda azıcık bir göz zevkim vardı onunda içine etti gu ae jung :)

    bu arada ben yaşı büyük olan dizileri daha çok seviyorum kendime daha yakın geliyor sanki :)))))

    nice guy ı izlemiyorum biz grupca bizim kılzar çok hassas dramaya gelemiyorlar.
    ayşş gene uzun yazdım ama son olaral ilk görselin görüntüsü bozuk
    ikincisi güney kore here we comeeee ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben değilde babam hassas :) Beni de hassaslaştırıyo :) Aynı şeyi bende söylüyorum ama o inatla bunlar sorulcak diyip beni korkutuyo :)

      Ayy kıyafetlerinden bahsetmeyi unutmuşum!. İşte tam bir ezik ,arkadaşım ya :D

      Bende daha çok seviyorum, bebeler hepten ergen gibi geliyor, olmuyo hakkaten.
      nice guy çok hassas değil aslında. ama çok güzelde degil. orta şeker. başka diziler var tabi ona kadar :)
      Here we comee..
      aa ben sana foto atcaktım!. şimdi geldi aklıma. akşama atayım :D

      Sil
  4. Bak şimdi merak ettim gittiniz mi Kore'ye? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırrr malesef :/ ama hala istiyoruz, umutları tuketmek yok!!!

      Sil
  5. Ewet kötüler dediginiz gibi hiç cezalandirilmiyor bu dizilerde mesela my princes man kralı boğmak istemistim finalde canina okurlar bunun demiştim ama yok sinir oldugumla kaldım nice guya gelince güzel bir diziydi Ewet ama ahım şahım bir durum yok ben bu oppanin kızı sevdiğine hiç ikna olamadım yani duuguyu veremedi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum sana büşracım, my princess mani duydum izlemedim ve herkes kriz geçirmiş :)))

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi