8 Ağustos 2013 Perşembe

Going by the book, A were wolfboy, too beatiful to lie

 Selam sana ya blogger!
Ramazan bitti de bayram geldi bile. Yaşlar ilerleyince insan için zaman hızlı mı geçmeye başlıyor yahut hakikaten hızlı mı geçiyor bilemiyorum.

Herkese hayırlı bayramlar! Bu bayram şeker bayramı değil. Bu bayram orucu tutanların bayramı, oruç tutmayıp en çok bayram yapanların değil! Bayramımıza sahip çıkalım! :)

Madem bayram, sizlere bayram akşamları kardeş yeğen izleyebileceğiniz filmler önermeye geldim. Bu da bayram hediyesi olsun benden :)



Going by the book, son dönemlerde izlediğim en iyi absürd komediydi.  Tesadüfi izlediğim filmler genelllikle ummadığım şekilde iyi çıkıyor, bu da böyle oldu. Polis memuru Do man, hayli kurallara sadık, ne olması gerekiyorsa öyle yaşayan bir adam. Günün birinde bir tatbikat sırasında ondan hırsızı oynaması istenir. Do man "pişman olursunuz" dese de amiri ısrarcı olur. Film başlar. Çok güldüm. Eminim sizde güleceksiniz. Hem senaryo ve kurgu harika. Yine izlerken "bu adamlar bu senaryoları nereden buluyorlar" diye söylendim.
Afişi sizi yanıltmasın-bana sıkıcı gibi gelmişti-, hem imdb si hayli yüksek, 7,2. Hakketiğini almış.



Wolfboy, son dönemlerin ünlü ve en fazla izlenilen Kore filmi sanırım. Dürüst olmak gerekirse filmi götüren Song joong ki olmuş. Oyunculuğu harika. Bu çocuk çok daha iyilerine imza atacaktır, mel demişti dersiniz;)
Soon yi,- başroldeki kızımız-hastalığı sebebiyle ailesiyle kırsala bir eve taşınır. Fakat o da ne? Evin damından yabani bir çocuk çıkar. Bu çocukla aile ilgilenmeye başlar ve devamı gelir. İnsan izlerken Cheol su yu evine alıp bakmak onunla ilgilenmek istiyor :) Aslında bir aşk filminden öteydi. Yaşanılan şeye aşk diyemiyorum, merhamet, acıma vs. Karmaşık duygular yaşatan ve bu yüzdende başarılı olan bir film. Sonu mu? Ben izlemeden evvel kurtadamımızın öldüğünü düşünmüşüm nedense hep ? ama ölmüyor. Fakat insan "ölsemiydi acep" diyor. Öyle de değişik bir son :)



Too beatiful too lie, sırf Kim haneul var diye başladığım fakat hayli eğlendiğim bir film oldu. Doğrusu tam bir kim haneul fanı oldum diyebilirim. Kadını çok beğeniyor ve başarılı buluyorum. özellikle "blind" da süperdi.
Eski bir film olmasına, kim haneul biraz çirkin :P olmasına, başrolü pek hoş bulmamama rağmen konu itibariyle beğenip güldüğüm sevimli "sıcak" bir film oldu. Derseniz ki orta halli bir film de işimi görür. E buyrun :)


Allaha emanet.





5 yorum:

  1. wolfboyu erteleyip duruyorum ya. izleyim izleyim ama elim değmişken hepsini izleyim di mi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle :) Gerçi ne hissedersin bilmiyorum ama :)

      Sil
    2. wolf boy sonu facia dediğin gibi soon joon ki muhteşeşm bi oyunculuk sergilemiş.ama bu film korede nasıl bu kadar hasılat yapmış bilemedim.neyse
      kim ha neul ise agd dizisi ile güzelleşen bir kadın önceden onun bir çok filmini izledim bu film de dahil ama hiç birinde agd gibi hoş bir hatun değildi

      Sil
    3. bir tek bem böyle düşünmüyormuşum :)
      agd de izleyince epey beğenmiştim kadını, diğer filmlerine de bakayım dedim ama, izlediğim filmleri bile varmış hiç dikkatimi çekmemiş, olgunlaştıkça güzelleşmiş demek ;)

      Sil
    4. bence koreliler böyle tuhaf konuları begenıyor. Sacma sonları fılan. Yoksa her dızının sonunda delı gıbı kotumu bıtcek korkusu yasatmazlardı herhalde bıze :D kesınlıkle agd de tavan yapmıs. ınsanın sınırını bozuyor :D

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi