31 Ocak 2014 Cuma

Accidental Couple, Ad Genius Lee Tae Bak, Can love become Money / Kore Karması 4


Her zaman muhteşem diziler tanıtmayım dimi :)

Çok kötü, kötü ve eh lik diziler olsun bu sefer. Bu dizileri nasıl izlemeyi başardım bilmiyorum. Gerçi atlaya zıplaya izlediğim için pekte izledim sayılmazlar.



Accidental Couple bence çok accidental yapılmış bir dizi. Ayy yani :)
Tamam çok alakasız tipler olucaktı konu itibariyle bunu anlıyorum da. Yani bu kadar da alakasız olunmaz :d
Jeong min hwang'ı daha önce hiç görmemiştim. Ama tam bi şebelek tip yapmışlar adamı :d Bide nasıl ezik Allahımm.. Şu fani hayatta en hazetmediğim şey ezik erkek profilidir.
Kim ah jong da estetik abidesi. Kadını nerde izlesem yüzü beni inanılmaz rahatsız ediyor. Hep izlerken "ayy töbestafurullah" oluyorum. İnsan haline şükretmeli.
Han ji soo (kim ah jong) ünlü bir oyuncu. Bir karışıklıklar oluyor ve bizim ezik postacı goo dok baek le evlilik anlaşması yapıyor. Sonra aşık oluyorlar felan felan. Aslında konu olarak güzel eğlenceli bir konusu var da işte maalesef. Zaten 2009 yapımı. Bende atlayarak zıplayarak izledim. Siz izlemeyin diye yazıyorum bunu.
Ay belki varlığından bile haberdar değildiniz :)



Advertising Genius Lee Tae Bak, 2013 yapımı ve yanrollerde  han chae young,  jo hyun jae gibi isimler var. Ben ikisini de beğeniyorum. Kadın tam uyuz kadın rollerine biçilmiş kaftan. Ama o lee tae bak ve baek ji yoon u çok mu aramışlar merak ettim.
Konu itibariyle gene ezik erkek, zengin kız var. Bu konular bana gelmez ya. Yine de atlya zıplaya izledim işte :)
Lee tae bak, reklamcı olmak istemekle beraber hiç eğitimi ve deneyimi olmayan bir tip. Anca reklam tabelası asabilmiş buna rağmen yılmadan iş arıyor filan. Hayatındaki herşey kötü gidiyor. Sonra da dizi boyunca aşağılanıyor. Ha diyorum bu sefer dikiş tutturdu artık intikamını alıcak, yok gene bi ezik bi ezik. Onun dışındaki tüm karakterler kendini beğenmiş, ozguvenli. Bi başrol ezik looser :) Olmamış yani.
Sıkıcı bir diziydi. Hep reklamın sektörünün  kralı olucak sandım, bi cacık olamadı :)
Bu kadar yergiden sonra izlemezsiniz sanırım :)



Can love become money'i benim favori oppalarımdan yun jung hoon var diye izledim.Vampir savcı dan tanıyor olabilirsiniz, ya da i summon dan biliyorsunuzdur. Ben beğeniyorum oyunculuğunu. Bir de konu itibariyle yine sacannimliydi ( sacannim mi diyorlar hecannim mi anlamıyorum :) ) :) Bu sefer hayli zor bir "sacannim" . Takıntılı, parasına düşkün, bir şeyi beğenmez böyle baya bildiğin uyuz ama. Belki de bilmediğin.
Kızımız tabiki looser. Başka türlüsünü bekleyemezdik dimi. Bu hatun da uhm ji won. İlk defa izledim başa diziden tanımıyorum ama pek beğendiğimde söylenemez :)
Kızımız looser dediğim gibi, sorunlu bir babası var. Babasının yüzünden başına gelmeyen kalmıyor.
Bizim zorlu uyuz başkanın yanına sırf para yüzünden sekreter olarak giriyor. Kovulmayaya çalışıyor. Tabi bu sırada intikam almaya çalışan yan roller, acıklı geçmiş gibi klasik konularda devreye girerek dizimiz nihayetleniyor.
Yani ben böyle konuları severim ama bi sıktı beni nedense izlerken. Çok kötü değil ama ben sevmedim.

Ne kötü dizileri tanıttım size dimi.?






2 yorum:

  1. Dong Beak a bay varla yok arası diyorum ben.Accidental Couple en sevdiğim diziler arasındadır.Komedi değil bence dram dizisi. Çok sevmiştim bu diziyi.Çoğu sahnesi aklımda.Ayrıca diziyi beğenmesem de atlayarak izlemem hiç bir zaman.Ya komple bırakırım yada sonuna kadar izlerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tespit varla yok arası ;) Couple'ın birinin en sevdiği diziler arasında olabilme ihtimalini bile düşünmemiştim şahsen :) Ben izlerim, atlar zıplarım bazen bırakırım yarıda. Keyfi bir olay olduğu için pek kasmıyorum :):)

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi