3 Nisan 2014 Perşembe

Koreliler Türkleri neden sever?

Bu yazımda bu sorunun cevabını vereceğim.

Zira benimde trafik kaynağım var ve insanımız bu soruyu aratıp aratıp bloguma geliyor.
Bu soruyu aratıp buraya gelen arkadaşım, öyle bir şey yok ya nereden çıkartıyorsun Allah aşkına?

Korelilerin dedeleri severmiştir herhalde sonuçta gazilerimiz şehitlerimiz var. Ama yeni nesilin bir şeyden haberi yok yani öyle söyleyeyim size. Biz seviyoruz onları, bizim ülkemizde var kdrama, kpop dalgası. Bize gelen misafirlerimiz Tarkan'ı bile bilmiyodu yaaa düşün yani!!!
Tarkan diyorum kiss kiss diyorum ha ben ha duvar... Öyle hissiz baktılar :)):)
Sen elmayı seviyosun diye elmada seni sevmek zorunda mı? Sorarım sana...
Korelilerin bizlen bi alakası yok. Tarih okumuşlar, dedesi Kore savaşını anlatanlar filan da sempati duyuyorlardır herhalde. Bir de onların parası bize göre değerli çok olmasa da. Vize mize de yok. Gezmeye geliyorlar işte ucuz oluyo tabi bir Avrupa'ya göre. Öyle yani.
Aydınlattıysam sizi bu sorunun cevabı bu kadar. Başka konuya geçiyorum.



Sizinde arada pride and prejudice kriziniz geliyor mu? :) Ben arada açıp Secret Garden ve Pride and Prejudice izlerim :)  Mr Darcy i özlerim. Bir de o ingiliz aksanını ve her cümlenin "indeed"le bitişini..  Sherlock'u bile sırf şu aksandan dolayı bile ayıla bayıla izlediğimi söylemişimdir belkideee!
En çok Colin Firth'e yakıştırıyorum Darcy'liği... Bridget Jones'ta ki rolünde de Darcy nevaleliği yok mu sizce de ? Bir de her defasında o lydia nın ağzına iki tane çarpmak istiyorum. Çarpıp gülmekten ölmek! hahaha :D







Bu Hong Ki 'nin tatlı bi velet olduğunu bilmiyodum bak :) Şarkıları da güzelmiş. Bunu pek sevdim.


Ben bir haftalık bir geziye gidiyorum. Urfa, mardin malatya gezip gelicem. Dönüşte izlenimlerimi yazarım.
O zamana kadar çav bella. Haklarınızı helal edin. Dünya hali...

25 yorum:

  1. biz illa ki biz seviyoruz diye onlarda bizi çok sevsin hatta bize hayran olsunlar fln istiyoruz galiba, ingiliz dönem dizilerini bir türlü izleyemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen havvam yoksa gordun adamlar herseyden bi haber ben koreye gitsem nerdeyse kaybolmayacgm :) ayyy izleeeee :))

      Sil
  2. Başlığı okudum. Tıkladım açılmasını beklerken tam da aklımdan yazdıkların geçti :D Nalaka ya nalaka onların bizden haberleri bile yok haha

    İyi gezmeler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aynen esracim ya okadar cok aratip gelen varki kayitsiz kalamadim artik:) malatyadan slmlarr

      Sil
  3. :)
    Cevabınızı çok sevdim. İnşaallah başkaları da, özellikle o arama ile gelenlerde beğenir ve tatmin olurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol arkadasm♥ valla bilemiyorummutsuz olabilirler:)

      Sil
  4. bi sn orada duracaksın mel!
    matthew macfadyen vArken colin firth mü?
    reja edeRim bahsi bile olmaz darcy = m.macfadyen ♥ ben
    basit bir denklem :)
    bana işte o aşk ve gurur krizi bana çok gelir. bi de izleyince depresyonum azar ki sorma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbimisinn ayy yalniz diilmisim♥♥ yaaa oda tabiki cok tatli nasil ayirdedebilirim hepsi benim bebeklerimdeee yinede dizi cok daha saglam olmus yani filmdekidarcyle dizideki darcy bambaska. Bide benim acimdan colin biraz torpillii :)) ondaan

      Sil
  5. bana da çok enteresan aramalarla gelen insanlar var. o bilgisayarın başında tam olarak ne yaşıyorlar merak ediyorum :)) gezi süpermiş! urfada sembol ciğercide ciğer yemelisin. bi urfalı olarak tavsiyem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle busracm bende merak ediyorumm. Ay turla geziyoruz umarm bos vaktmz olurda gider yerim!gidersem sayet foto cekcem seninicin;)

      Sil
  6. Pride and prejudice krizi yaşayanlardan biriyim,yıllar geçse de ilk izleyişimden..Bridget Jones'ta da Darcy soyadı oradan geliyormuş,onunla özdeşleştiği için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy hic bilmiyodum yanidikkatimi cekmedi :))) nekadarsafimmm bende kendi kendime ole soleniyorum hahaha :))) cok sagol arkadasmm

      Sil
  7. haha deli güldüm :D elma bizi sevmiyor mu yani yıkıldım şu ana :DDD
    şimdi ergen arkadaşlarımız sana atrlanacak onu söyleyim sana :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha evet elmayla problemlerımız var :/ Ay evet ergen kardesler pek sınırlenıyolar ama daha dıkkatlerını cekmedımmm :d

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. haha ne tatlısın geldı geldı :) Ama ben anca pc basına oturabılıyorumm. gordum ve eve donunce hemencecık yanıtlayacaagım :)

      Sil
  9. Bende mimin var ayrıca.bloğunu unutma ve yorumlarımı yayınla lütfen :)

    YanıtlaSil
  10. bnece senn dedigin bana biraz itici geldi sonucta zevler ve renklr tartısılmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimsenin zevkini rengini tartismadim ki olani yazdim ben:)

      Sil
    2. ben sana nisanda demiştim melike :DDD

      Sil
    3. hahahah yaa kahkaha attım resmen hiç farketmemişim :) Ay Resmen geleceği görüyosunnn O.o

      Sil
  11. hayır bi kere koreliler hala türkleri seviyolar mesela lee dong hae istanbul yazılı tişört giymişti 2013de istanbula kore pop grupları geldi ve daha neler neler bnce seviyolardr yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yok sevmiyorlar :)) çağırırlarsa sende gidersin.

      Sil
  12. Melike adlı arkadaşımız kendi düşüncesini yazmış. Ama bu böyle değil. Yaşlı koreliler saygı duyar gençler ise Türkleri severler. Kapadokya ' ya Kore'den gelenler var. Sadece kapadokya ile sınırlıda değil. Türkiye hayranı olan Koreliler de vardır. Korelilerin en çok sevdiği ülkelerden birisiyiz. Kore savaşında onlara destek olduğumuzdan beri bize karşı bir sempati duyarlar. Bu sempati 2002 Kore Türkiye maçında daha da artmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreli arkadaşımla yaptığımız sohbetlerden olan çıkarımım bu, yanlış olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Burada Kore dizileri izleme olayı var devlet kanalı bile yayınladı dizilerini. Ama orada öyle bir durum söz konusu değil. Tek Kapadokya'ya da gelmiyorlar Türkiye'nin her yerini geziyorlar ama bizdeki gibi fanlık bir durumları yok.

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi