23 Mayıs 2014 Cuma

The Full Sun Beyond the Clouds / Bulutların Ardında 2014

afişi bile güzellll -kalplerr--


Çok Kore dizisi izleyen biri olarak az Kore dizi yazısı yazdığımın farkındayım.Bazen neden bu kadar çok Korelileri sevmiş olduğumuda anlamıyorum :)
Ama mesela artık bizim dizileri hiç beğenmiyorum. Hep bir burun kıvırmalar...
Çünkü senaryolar hep aynı. Bayık bayık. üç bölüm sonrasını çok rahat tahmin ediyorsunuz bir de ben yazıyorum mesela daha güzel yazıyorum. Adam çekiyo iğrenç olmuş.. gibi.
Öyle kendi dizi sektörümüzü de aşağıladığıma göre dizime geçeyim :)

Kore dizi yazısı yazmak zor iş vesselam. Konular çok girift. Ucundan anlatsan yarım kalıyo sanki konu kötüymüş gibi. Hepsini anlatsan, okuyanda "e izlemiş kadar olduk sağol" olaylarına gircek. Zor zor :)

Bu ara güzel diziler izledim baya ama bu dizi taze bitti ve beni çok etkiledi ne hikmet. Ben ki dramı sevmiyorum zaten ağlamaya yer arayan bir tipim, kendimi helak ediyorum izlerken. Pekte oyüzden tercih etmem. Ama bu dizi beni kendine çekti, hemde çok sevdim.

Bir kere her bölüm ağlamaklı. Normal bölüm yok :) Ah Se rocuğumun gözünden yaş eksilmedi dizi boyunca. O boncuk gözlerden dökülen yaşın haddi hesabı yok. Se ro ağlar ben ağlarım.. Dizi öyle geçti :)
İnsanın yaşı geçtikçe dramı daha çok seviyor galiba!
 Okuduğum kadarıyla dizi burdada Kore dede pek tutulmamış sanırım. Ay nasıl tutulmaz. Şaşkınım :)
İnsan hiç bir şey için izlemese sırf yoon kye ciğim yardırdığı oyunculuğunu izler be ya.
Adam diziyi aldı götürdü. Tek kişilik dev kadro. Tam dramlık adammış. O histerikli sahneleri filan nasıl güzel oynadı. Ekrandan girip "tamam kuşum geçti " diyesim geldi :) Ki yani 78'li ama nasıl küçük duruyo, tam oppa :)  Ben han ji hye' yi de severim. Summon'dan takip ediyorum. Kadın çok naif, kibar. Ona da rolünü çok yakıştırdım. Ay ikisi çok güzeldi. Gene ağlıcam sanırım :'(

Konusu, jung se ro'cuğumun bir nenesi bir appası var. Ama appası belalı bir tip, hırsız filan.  Young won da bir chabol kızı tabi.  Sevdiği bir adam var, kendi şirketlerinde çalışan. Şirketleri mücevher şirketi. Pırlantalar, değerli taşlar havada uçuştu dizi boyunca. Bak işte bunu seviyorum farklı iş sektörlerini dizilere konu edilmesini. Neyse kızın babası var bir de , tabi ki kötü baba.
Bir takım karmaşıklı olaylar sonucu, orayı izlemeniz lazım anlatamam :)  Kızın nişanlısı öldürülüyor suçta se ro'nun üstüne kalıyor. Ki sero da tam devlet memuru olmuşkene. Haksız yere beş sene içerde yatıyor, çıkınca da kızın suçu kendi üstüne attığını düşündüğü için ondan intikam almaya çalışıyor. Genel olarak konu bu.
Tabi yan karakterler var, Se ronun babasının yanında olan hırsız team, işte se ro nun babası o sıralarda ölünce, hapisteyken seroyla filan ilgileniyorlar.
Entrikalar, dümenler... Olaylar olaylar :)

 Bir kere yoon kye çok tatlıydı, nasıl tatlıydı hemde. Dizi sero nun young wona çiçek götürüşüyle başlayıp çiçek götürüşüyle bitiyor. Ahh... ölürümm.. Çok tatlıydı -kalpler-



















Aralarındaki imkansız ama bir okadarda saf aşk, Sero'nun young won'a kıyamayışı... Young won'nun her şeyi öğrenipte onu teselli edişi, nenesine bakışı.. Ay hepsi çok güzel içliydi. 

Sonra yan karakterleri de sevdim. Özellikle Park kang jae ye bayıldım. Hep onun iyi olmasını istedim ama işte mukadderat..

Ostlerini de çok sevdim. Her şeyini sevmişim ya :) 
hemen şuraya ekleyeyim en en sevdiğimi de siz de sevin..




Son olarakta çok sevdim ben sizde izleyin bari napalım :)

Birde eşimle ortak bir fotoğraf sayfası açtık. Kendisi fotoğraf işinden anladığından bende ona eşlik ettim, böyle bir işe giriştik. Beğenen elleriniz dert görmez bence.


hadi ben gittim.

4 yorum:

  1. Yoon kye sun yeni dizisi diye heyeceanlanmis dram diye yüz vermemistim.sende her bölüm agladim diyerej isabetli bir karar verdigimize delil getirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy dram ama tatlı bı draam ^^ :) ama aglatıyo yanı dogru. neyse ızleme ya. bak dusununce dızıyı aglayasım geldı yıne bahtsız serom :D

      Sil
  2. ben izlemediğim bir dizi yorumu okuyorsam beğendim beğenmedim kısmı önemlidir, gerisini çoğu kez okumam çünkü okusam da anlamam. misal bugün yazını okuyordum anlamadım bıraktım. izleyip gelirim o zaman hem anlarım hem beraber ağlaşırız.
    bu adam çok datlu ya, böyle teşvik edici bir yorum iyi oldu.
    diğer dizileri yaz ya haydi bu kadar uzatmana gerek yok. anca twitterdan laf sok anca :))))
    bu arada sayfanızı da begendik ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok doğru bir yöntem, hele kore dizilerinden hiç birşey anlaşılmıyor birde ben anlatmayı cidden başaramıyorum :D:D
      hemde ne tatlı nee!! anlayamassın :D izle izle bende izlerim tekrar ^^
      ayy işte anca twitterda yaaa, normaldede bi sokabilsem twitrı rahat bırakcamda :P
      sağol arkadaşım ellerin dert görmesin ^^

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi