5 Haziran 2014 Perşembe

Bride of Century, Man from the stars


Size iki güzel diziyle "anuu " diyorum :)
Artık selam demiyeyim yani yıllardır Korece dizi izliyoruz.
Öncelikle Bride of Century;


Lee hong ki, pek tatlıydı bu dizide. Başroldeki kızda. Bu kızı siz secret'ten hatırlayabilirsiniz :) Yada city hunterdan. Kız figüran baburken başrol olmuş. Kesin birinin sevgilisi olmuştur nolcak haha :)
Konu fantastik, romantik komedi.
Bir chebol oğlu olan cha kang jo (hong ki), burnu büyük ve kibirlidir ne hikmetse (!) :)
Bir de aileleri hakkında söylenti vardır, evin ilk oğlunun gelini ilk gece ölüyor diye, batmakta olan şirketin kızı yi hyun la da nişanlıdır kang jo.
Kızın annesi şirketi kurtarmak için bu evliliği ister ama kız ortalıklardan kaybolur. Yi hyun'nun oppasıda bir şekilde üvey kardeşine çok benzeyen bir kızla tanışır, kız kaçınca do rim'i getirirler yi hyun diye.
Yani bir yer değiştirme vakası. Dizi böyle başlıyor tabi sonra çok dallanıp budaklanıp şekilleniyor.
Yani anlatmaya kalktım ama anlatamıyorum :)Sonlara doğru baysa da saçma gelen yerleri de olsa ben eğlenerek izledim. Hong ki ye ayrıca bayıldım. Çocuğun çok karakteristik bir sesi varmış. Dizinin ostlerini sevdim. Hongki  ve jin sung un bir röportajını izlemiştim, Hong ki diyor ki " kang ju neden doo rimle yi hyun u ayırt edemiyor, saç şekilleri bile farklı? çünkü bu bi dizi" işte böyle :)
Ve jin sung'un oyunculuk kasmasına da hayran kaldım. O kadar farklı rolde oynatmışlar ki biri yorum olarak " utanmasalar kang ju yu da ona oynatcaklarmıs"  yazmış. Koptum, hakkaten öyleydi :)

Velhasıl eğlenerek izlediğim bir dizi oldu. Sevdiğim ostleri de şuracığa ekleyeyim.





Gelelim man froma :d
Man from stars tarih yazdı :) Baya fanları oluştu, son dönemin secret garden etkisini bu dizi yaptı. Hatta karşılaştıranlar filan olmuş. Benim gönlümde SG'nin tahtını sarsan bir dizi daha çıkamadı. Hyun bin torpilli ablası napalım :)



Bir kere jun ji hyun yardırmış çok afedersiniz. Yani çocukta sevimli tatlı ama o olmasa bile sırf kadın kendini izletirdi. Ona gülmekle, ayılıp bayılmakla geçti zaten. Komik sahneleri inanılmaz güzel oynadı. Espriler sağlamdı, konu güzeldi...
Sevdiğim çok nokta oldu ama izlerken sonu hep kötü bitecek diye baktım. Çünkü gidişat saçmalarlarmış gibi hissettiriyordu. Neyse ki kötü bir son yoktu ama davul zurna da yoktu. O yüzden on üzerinden on alamadı benden :)


Sevmediğim tek nokta, yaş farkıydı. Yani beni yaş farkı rahatsız etti. Kim soo cuğum kesinlikle tatlıydı ama giannacığımın yanına mesela bir dong wook yada gong yoo  olaydı ohooo bu öyle böyle patlamazdı :)
Yani ben anlamıyorum bu yapımcıları. İnsan böyle bir diziye karar verdiğinde bir telefon açıp sorar "melcim biz böyle bir ekip hazırladık, ne dersin?" diye. Aramak pahalı geliyosa wtsptan yazar insan :) Sonuçta yıllarımızı Kore dizi sektörüne vermişiz.
Çekimleri çok güzeldi. Hele o başındaki fragman, beni benden aldı, süper yapmışlar. Acayip replikler vardı, böyle altı çizilmelik. Sonracığımaa junji hyuncuğumun doktor sahnelerine baya kopmuştum, kıyafetlerine ayakkabılarına ayılıp bayılmıştım. Çok güzel müzikleri de vardı.

Ama beni yine de bir SG kadar etkilemedi, bir şeyler olmamış. Herhalde o olmayan şey hissettiğim yaş farkıydı. Yani komik sahneleri romantik sahnelere tercih ederiimm^^

Ayyy böyle güzel dizileri seviyorum işte. İzlemesi keyifli oluyor.
Bir gentleman tarzı bir dizi olsa da izlesek^^
çav.


4 yorum:

  1. Bride of century 'e bir kaç gün sonra başlıyoruz kızlarla.Sonunda baydı dedin ama biraz korktum :D gerçi ben lee hong ki yi her türlü izlerim.Birde ost'ları varsa değme keyfime ^.^
    man from stars'ı secret garden ile karşılaştıranlara da hadi ordan diyorum.
    Tamam okey güzel dizi.Sonlarındaki o küçük süprizler diziye bağlıyor bir kere.Sonra gianna jun şahane bir oyunculuk çıkarmış ezkuzmiiii şorriiyyy bum bumaaa diyorum sen anladın :))
    ama tadında bir romantik komedi.güzel bir son.iyi bağlamışlar yani.Ama yani Secret Garden mı ? Yapmasınlar ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yer yer evet beni baydı izleyince ne demek istediğimi anlayacaksın bence sonlara doğru ozellıkle. Uuzun soluklu kore fanları olarak bırbırımızın dılınden anlarız bence :D:D
      Ayy man konusunda benımle hem fıkır bırını gormek super otesı. Etrafımdakıler man'nin daha guzel oldugunu ıddıa edıp duruolardı.
      Bende fangirlliğüme veriyodumartık SG nin iyiliğini :)

      Sil
  2. Mel blogumda teşekkür ettim buradan da etmek istedimm ^^ Çok çok teşekkürler yazılar için bride of the Century superrdii 12. bölümdeyimm.. bitsin Prime minister'a da başlayacağım inşallah ^^

    YanıtlaSil
  3. rumeysa çok tşk ederım bende ne tatlısın. prime için yorumlarını beklıyorum

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi