16 Temmuz 2014 Çarşamba

Benim Çiftlerim -G.Kore-


Sevgili Seyhan'ım yeni bir mim başlattı, kendi G.Kore çiflerimizi oluşturuyoruz.
Bu mime çok bayıldığımı söylemeliyim :) Çünkü dizileri izlerken sürekli senaryo ve oyunculara karışıp şöyle olsaydı bunlar oynasaydı türünden çoook yorum yapan biriyim :)

Hemen başlıyorum, ilk en en favori çiftim :

 

                                          SONG SEUN HUN & KİM HANEUL
 :

   Ay ben bu ikisini bir romantik komedi de izlesem, ölürüm biterim herhalde. Kim haneul u çok beğeniyorum belkide en favori Koreli kadın aktristim sanırım :) Kadın yaşlandıkça güzelleşmiş, yıllar çok yaramış. Oyunculuğu da çok doğal, son yapımlarında çok iyiydi hep.
Song seun hun, acayip karizma bir adam. Türkiyeye geldiğindeki fotoğraflarını gördüğümde "işte artiz budur" dedim. Normalde bile nasıl yakışıklı! Yalnız çoğğafedersiniz mal mal yapımlarda oynayıp duruyor. Son iki dizisi resmen hüsrandı benim için. Hele o "when a man loves" ı bence millet kanser olsun diye yapmışlar :)

Bu ikisini alın, yazın güzel bi romantik komedi, ay ne tatlı olur ^^


 LEE DONG WOOK & KİM TAE HEE

Bu ikisini bir romantik komedi de izleseniz sizde çok bayılırsınız benceee ^^
Ben dong wook'a da bayılıyorum ama şu son dizisine bakmadım bile. Çünkü kızı hiç beğenmiyorum, eski halini de sevmemiştim.
Kim tae hee, çok güzel bir kadın. Estetik harikası mı bilmem, öyleyse de güzel yapmışlar estetiğini :) 
Böyle sacannimli bir dizi de ikisini görmek isterim :) Ama mümkünse kız paspal olmucak, my princess tadında giyincek. 


SO YE JİN & KANG Jİ HWAN

Ay ben bu ikisine bayılırımm :) 
Kang ji hwan en en favori oppalarımdan. Ne çekse izliyorum adamı, intikam komedi, duygusal. Hepsine süper gidiyor ama komedileri tadından yenmiyor. Gerçekten çok iyi oyuncu, karizma tatlı :)
So ye jin duru bir güzelliği var, özellikle SG nin son bölümündeki bu haline resmen bayılmıştım. Ona komediden ziyade duygusal roller daha çok yakışıyor. Böyle biraz duygusal çok komik biraz romantik bir dizi bunlara da süper gider bence.

VE en bomba çiftimiz 


  MEL & HYUN BİN 

hahahaha :) 

Hyun bin yıllar geçse de kalbimdeki yeri asla değişmeyecek olan, sonsuz torpilli, bitanecik yeganecik oppam. Yıllar geçti, hala piyasa da yok, ne kadar söylensem de o kadar kıyamıyorum :)
-filminden haberim var bu aradao da tutmamış sanırım-
Sonuçta bence yanına en çok ben yakışırım gibi geldi ajsdhaskjd :) 
bize senaryoyu ben yazarım sakınca yok, siz sadece parayı verin, ekibi oluşturun yeter :))))

İşte benim çiftlerim böyle..

Sizinki leride görelim :)


13 yorum:

  1. bayıldımm bayıldımm!
    cidden tüm çiftlere -sen de dahil, ama evli kadınsın ayıp!
    bayıldımmmm

    görsel seçimlere de 10 üzerinden 10 verdim!
    ilk foto hariç aslında onu başka secebilirdin 9 mu versem?!
    ay çok keyif aldım mel thank youuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yaa bu kolajları tek tek ellerimlen yaptıgım ıcın 10 dan 10 alayım lutfeeen :) Aslında uyumlu olmalarına çalışmıştım ama bu kadar oldu işte :)
      Bu arada aramızda kalsın, eşim görse koreye fırlatabilir hahaha :) Ama ona da derim ki hep "senden önce oppalar vardı" :)))

      Sil
  2. Son çift favorim. :D ♥

    YanıtlaSil
  3. Sonuncuu bombaaymışş :D ^^
    Çok eğlendiimm ^o^

    YanıtlaSil
  4. en güzel çift bence mel ve hyun bin olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bencede sonuçta yeni bi yüz yeni bi solugum ben hahahahah :D

      Sil
  5. çiftleri beğendim.so ye jin'İ özledim ben ya.
    Hyun bin'in yanına ise üzgünüm amma yoon eun hye'yi iztiyorum çekil aralarından :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yeh bizim aramızdan çekilsin, aaa :)

      Sil
  6. Ayy cidden çok begendim süper seçimler :) evli misin? Yaşını bilmiyorum da yaşınız kaç acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh sağol. evliyim ve onniyim yada nunayım :)

      Sil
  7. haha son resme bayıldım :) Cidden benim çiftim sönük kalmış bunun yanında :D Yeni diziye başlıyormuş bu arada yine bir kim joo won havası sezdim ama bakalım :))
    Lee min ho'yla da ben kendime böyle bir şey yapsam mı diye düşündüm de vazgeçtim.Aslında bir tane photoshop yapmıştım da millet gülmekten ölmüştü :D Bir de koreye gittiğimde göremedim ama bir mağazanın önünde kartondan yapmışlar kendisini sağolsunlar onunla çekindiydim :)))

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi