2 Temmuz 2014 Çarşamba

Miikemmel Kadın!

Gün geçmiyor ki aklımda yeni ve keskin konular belirmesin.

Şimdi bahsedeceğim konu, bence bir çoğunuzun kafanızı sallayarak "evet evet çok doğru" diyerek okuyacağınız bana hakvereceğiniz bir konu.

Geçen kıymetli bir arkadaşımla sohbet ederken günümüzde artık toplumun kadından mükemmelliyet beklediğini 10 parmağında 289 maharet bulunduran süper womanlar istediklerinden bahsettik.

Mesela, adam evlenecek, istiyor ki aradığı eş çalışsın,iyi bir işi maaşı olsun,güzel olsun,şık giyinsin,mümkünse zengin olsun, hamile kalınca kilo almasın, huyu güzel olsun, iyi bir anne olabilsin, kandillerde dindar, mandillerde mindar olsun. Armut olsun, sapsız olsun, ağzına düşsün.
Ne kaaa güzel değil mi? İnsanın erkek olası geliyor!
Böyle bir kadın yada insan profili olamaz. Ama bunlar ciddi ciddi isteniyor. Ve artık bunu sadece erkeklerde istemiyor. Herkes istiyor. O erkeğin annesi de istiyor, halası da istiyor. O kızın ablası da istiyor kankasıda istiyor.
Nedir bu mükemmelliyet isteği?
Nedir bu bitmek tükenmek bilmeyen, manasız istekler?

Sosyal ağlar, özellikle instagram, hepimizin hayatını gözler önüne seriyor. Bende şimdi ay kullanmıyorum çok gereksiz yha diye açıkcası artizlik yapmak isterdim ama deliler gibi kullanıyorum bende. Foto çekmeyi sevince bir bakıyorsunuz ister istemez hayatınız göz önünde öyle yada böyle.
Bakıyorum instagramdaki hayatlara.. Çok çeşitli. Aman Allahım...
Herkes neyse de...
Bir tayfa var. Mükemmel anneler tayfası.
36 bedenler 3 ay önce doğum yapmışlar. Sanki ben doğurdum onun çocuğunu, bir gram kalmamış ne popo da ne göbekte. Ebru şallı hepsi.
Çok iyi anneler. Çocukları çok zeki. 3 aylıkken herkesten önce agu diyo bugu diyo onun çocuğu nasıl zeki olmasın!!!! litfen...
En çok onlar biliyor en iyi bakım ürünlerini ,kremlerini, bebe mamalarını, doğal ürünleri... Hepsi birer doktor, diyetisyen, otçu, pskolog, pediatrist.
Ayrıca acayip güzel yemek yapıyolar. Döktürüyolar maaşşallahhh...
Kocalarıda nasıl aşık. Hep bebeleriyle kucak kucağa uyuyakalıyolar, uyyy aşklarıııı
Daha benim aklıma gelmeyen tüm mükemmelikler bu kadınlarda. Bir görseniz.
Böyle bir şey yok. Gerçekten yok. Yapmayın yani bunları. Nedir bu mükemmeliyet havaları. İnsansın sen, mükemmel olamazsın fıtratına ters.
Bir anne, hem çocuğuna vakit ayırıp, onunla ilgilenip, hem kendine çok bakıp hem mutfağına acayip ilgi gösterip aynı zamanda kocasıyla romantizm yaşayamaz.
Biri olur kassın ikisi olur hepsi olamaz.
Ama öyle bir lense ediyorlar ki , " aaa sen böylemisinnn nolamazz" havası. Sanki normal olanlar onlar. Böyle bir algı oluşturuyorlar. Nasıl da takipçileri var, eminim onları takip edipte bunalıma giren çok anne oluyordur.
Fake onlar fake. cidden. Siz takip edin diye bariz kasıyolar. Çok zenginlerdir kocaları, yemeğini yapan, bebeğe bakan vardır, makyajını o uyurken makyözü yapıyordur. Falan filan. Öbür türlü normal insanlar öyle olamaz.
Zaten o kadar lüks varsa, kocasınında metresi vardır. Erkek bu. Para en çok onu bozar.

Neyse aldınız siz mesajı. Takip etmeyin öylelerini. Basın unfollowu. hadi by

28 yorum:

  1. Melikeee bayıldım yazına,içime su serptin dostum sağol ^_^

    YanıtlaSil
  2. Ben gönül rahatlığıyla, işim olmaz ya.., diyebilirim. :) :) Üye değilim çünkü. Hiç de merak etmedim. severim esasında resim çekmeyi, güzel resimler görmeyi..
    Ama orası dediğiniz gibi özel hayat platformu olmuş çıkmış..
    Mesajı aldım, inanmak yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulaşmadıysan hiç bulaşma arkadaşım. enn güzeli.

      Sil
  3. hhaahahahahah haklısın ne denirki?

    YanıtlaSil
  4. Maalesef artık böyle. Herkes bazı şeylerin mükemmel olması peşinde. Herkes ister en iyisi olmak en iyisi olsun diye ama bu kadar kendini paralamak nedir anlamak mümkün değil. olduğu gibi değil de mükemmelliğiyle kabul etmek diye bir şey çıktı artık. bu tipler insanın psikolojisini alt üst ediyor işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen. Rabbim öylelerinden korusun yasom

      Sil
  5. herkesin mikemmeliyeti kendine :D
    gerçekten çok kasıyorlar, sanırım ayrı bir kapsülde yaşıyorlar :D

    YanıtlaSil
  6. ben de seni takip etmiyim madem :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bana laf sokmuşsun!!.. döverim seni canım.

      Sil
    2. gözümde gerçek mükemmel olduğunu ima etmiştim halbuki :hıhh:

      Sil
    3. ayy arkadaşım ne mukemmelıgımı gordun allasen :D

      Sil
  7. ''Bir anne, hem çocuğuna vakit ayırıp, onunla ilgilenip, hem kendine çok bakıp hem mutfağına acayip ilgi gösterip aynı zamanda kocasıyla romantizm yaşayamaz.''Çooook doğru ama erkekler bunun farkında değil maalesef.Hepsini bir arada isteyenler var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstesinler, bizde onlardan hem yakışıklı hem zengin hem centilmen hem dindar hem kibar hem düşünceli hem de ii baba olmalarını isteriz, yerse buyursunlar

      Sil
  8. Çok haklısın bana da hiç samimi gelmiyor. Ama malesef artık insanlar böyle. Herkes herkes gibi. Hepsi birbirine benzeyip kusursuz olmanın peşinde ya da öyle görünmenin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru bir tespit "herkes herkes gibi" .. özgünlükten uzağız, kendimiz gibi olamıyoruz

      Sil
  9. Var ya 1500 kere katılıyorum bütünn yazdıklarına.. Ayrıca burdan belirteyim.. O annelerden biriyle gerçek hayatta bir araya gelin. Gırtlaklamak istemezseniz ben de büşra değilim.

    Çocuklarının hayatını anlatır dururlar. Durmadan şikayet ederler, zorluklarla ve mücadeleyle dolu bi hayatları vardır. Çünkü bi çocuk doğurup dünyayı kurtarmıştır gerzekler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aynı zamanda cocukları da birer einsteindır. Onlar herseyı ogretırler acayıp bılgılıdırler. Baska konularıda yoktur konuşacak :D

      Sil
  10. az evvel bi önceki yazını okudum italya gezisi için hazırdım ama seni kim zıvanadan çıkardıysa italya gezisi yazısı sarkmış sanırım :D
    öyle valla mel ben çoook haklısın.
    bu zenginlerin muhafazakarları da hiç çekilmiyor :) arkadaşlarım takip ediyor yapmayın etmeyin diyorum çünkü onlarla beraber ben de harap oluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kendı kendıme ıste atarlanıyorum komıgım dımı seyhanım :D
      ay bu bahsettıklerım muhafazakar kesım degıldı ama onlardanda vardır kesın.

      Sil
  11. :))))))) süperrrr

    YanıtlaSil
  12. O kadın ben değilim, net.
    Gerçi ben kadın bile değilim kocam bile yok, neyle hava atacağım vurun beni ehehhe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay deli haha cok guldum :) Bekarlıgınla at ozaman, bekarlık sultanlıktır cunkulum ;)

      Sil
  13. Çok doğru hatta bunu araştırmışlardı sosyal medya insanı mutsuz ediyor diye. Bende de şöyle oluyor durum:o gün dışarı çıkmadıysam ya da o sıra depresif takılıyorsam görünce çok daha depresif üzgün hissediyorum. Aksi takdirde mükemmel felan olmaz öyle şey beklemesin kimse.hadi çok çalıştım da doğum kiloları nasıl gidecek? Doğaya karşı mı gelecek bu insanlar? :))

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi