10 Temmuz 2014 Perşembe

Witch Romance 2014


Selam sahurdaşlar!
Biliyorum gezi yazılarımı tamamlamam lazım aslında ama öncesinde tatlı mı tatlı bir dizi paylaşmak istedim sizlere anlatmak istedim.
Sahura kadar oturup yapacak bir şey bulamayan romantik komedi sevenlere göre tam bu dizi!

Bir kere daha biri izlese de oturup izlesem diyebileceğim türden.O kadar sevdim.



Bunda oyuncuların etkisi kocaman, devasa! Konusu süpersonic değil bir ama oyuncular, oyunculuklar... Yardırmışlar çooğğafedersiniz!

Bu post bol fotoğraflı çok yazılı olucak, şimdiden söylemesi :) Sıkılmaca yok!

Konusu ;
Ban ji yeon ( yani uhm jung hwa yani başrol kadın) cadı lakaplı, 39 yaşında, işkolik, çoğunlukla geçimsiz hoş bir hanımdır. Gazetecidir ve işinde başarılıdır. Acımasız, sert oluşunun ardında hazin bir aşk hikayesi yatar aslında ama kimsecikler bilmez.

Yoon dong ha'yasa  (yani park seo joon yani başrol çocuk) 25 yaşında, tıp öğrencisiyken okulu "kaybettiği sevgilisinden dolayı" bunalıma girip dondurmuş, internet üzerinde "part time işlerin efendisi" diye bir şirket kurmuş bir delükanlıdır. Bu arada söylemeden edemeyeceğim. Bu iş fikrini okadar sevdim o kadar sevdim ki.. Çok girişimci bir insanım biliyorsunuz, bende böyle bir site açabilirim :) Özellikle kadının trafik magandasına rast geldiğinde dong ha'yı çağırıp magandadan kurtuluşunu gördüğümde kafamda ampul yandı :) Trafiğe çıkmaya magandalardan korktuğum için çekindiğim gerçeği "böyle bir hizmet olsa 7/24 kullanırdım herhalde "dedirtti bana. Neyse konumuz bu değil. Bu işi dong hacığım kankisiyle yapıyor. O da nasıl şapşirik sevimli bir tipti. Dizinin yan karakterlerini de çok sevdim bu arada.

Cadımızla dong hamızın yolu, cadının ondan hazetmeyen ofis arkadaşlarının ona eşek şakası yapmasıyla kesişiyor.. Ve dizimizde başlamış oluyor..
Bundan sonrası..

Bol spoilerlı ve yorumlu konu;



Cadının arkadaşları, pislik olsun diye, parttime işlerin efendisinden cadıyı keklemesini isterler.Bunun üzerine dong ha'nın kankası cadıya kur yapar ve bir barda herkesin önünde öpecekken, güler ve "ayy senin neyini öpüüm pis karı" der. Bunu gören süperman, robinhood, spiderman ve batman gücündeki donghamız sahneye çıkıp cadıyı şakkadanak öper! Hayrına...

Tabi ofis arkadaşları kala kalır cadının. Sinir olurlar, rezil edemedikleri için cadıyı. Onlarda dergilerinin sitesinde parttime siteyi kötülerler. Bunun üzerine de dong ha gidip patronlarına onları şikayet eder çünkü olumsuz yorumlar işlerini kötü etkilemiştir. Patronda " e ozaman gel sen cadının asistanı ol, bir ay çalış der" çalışmazsanız nasıl aşık olcaksınız yoksa :))



Cadıcım kendi kendine şarkılar söyleyen, evde kop kop yapan bir ablamızdır aslında.Ki bu sahneler çok şekerdi bence. Bunun hayat enerjisini bir çok kadında olduğu gibi bir erkek sömürmüştür. Shi hoon sunbaesi tam düğün günü onu kilisede yüce isa'nın karşısında öylece rezil etmiştir. Bunun üzerine cadı kendini cadılığa vermiş, evlenmemiş, sevmemiş, karalar bağlamış, işkolik olmuştur.

Şuanda terkediliyor :)



Altında klas bir vespası olan bu asistanla, istemem yancebime koy modunda çalışmaya başlar cadımız. Dizi boyunca çocuğun motoruna öldüm, çok kıskandım. Bir motor alıp süresim geldi. 


Beraber büyük haberler vurmaya başlarlar, bunun yanı sıra içip içip sarhoş olduğu bir akşam dong hayla baya yakınlaşır. Böyle işi pişirdiği sırada -ki bir de sarhoştu- nasıl olduysa gözler Allah tarafından çocuğun yaşına zoomlandı :) kendinden 14 yaş küçük olduğunu görünce çocuğu nasıl tekmeledi belli değil :) 



Dizi boyunca çocuk saydığım tüm süper kahramanlar oldu ve kadını her türlü kötü durumdan korudu, kolladı filan. Bir de inanılmaz doğal bir oyunculuğu olduğu için, sanki kendimi koreli birini değilde Türk birini izliyormuş gibi hissettim.Çok tatlıydı ayrıca aralarındaki diyaloglarda çok şekerdi. Bi durum olduğunda çocuğun gülerek "bo bo wee" diyiş filan.. -gözlerimden çıkan kalpler-


Aralarındaki enerji böyle doğal ve tatlı olmasa bu diziden bir cacık olmazdı diyim ben size.. Kadın iyi oyuncu, rollerinin hakkını veriyor kadınıda seviyorum ben ^^


Bir durum olduğunda "kuul" diyişini pek sevdim. Bu hareketi bende yapcam ama benimki havalı olmuyo :)

Bu sahnede yaş farkından dolayı çocuğun şarkıların coverlarını bilmesi filan acayip hoş ve geyikti. B to the I to bang bang :)


Gelelim Shi hoon sunbae ye.. Adam meğer düğün zamanı vurulmuş gelememiş, bir de yardımcısı kızı arayıp seni terkediyor demiş kıza. O da yüzükleri göndermiş doğal olarak.Ama yedi sene boyunca bir kere bile  aramamış hiç. Dememiş yani bi vurulduk hemen terket zaten diye. İnsan tepki göstermek için bile olsa arar yani. O kısmı saçmaydı. E hadi aramadı ama sonra yardımcısının yediği haltları öğrendi, kıza hala bi iyi bi iyi. Ay benim dalasım geldi burdan, onlar bir sakin.
O kısım da saçmaydı. Birisi öyle bir şey yapcak, illa ben bi o saçları dolarım elime :)))

Ama her şeye rağmen sunbae çok tatlıydı, gerçekte olsa cadı bin kere evlenirdi, çoluk cocuğa karışırdı sunbaeyle ama dizi olduğu için sunbaeyi bir kenara bırakmak zorunda :)




Bu şapşalların diyalogu süper, özellikle ilk resimdeki sahneye bitmiştim :)




 Cadının kankası. Onunla tek geçinebilen hatun & kocası da komikti :)


ama en bombası bu çiftti :) Anneye bayıldım ^^^









Vee mutlu son. davullu zurnalı değil ama olsun konu itibariyle sonda gayet güzeldi..

Ayy ne yazdım be! :) Hadi bakalım izleyenler, beğenenler yorum bıraksın!

Ciao!

1 yorum:

  1. kim nam gil, lee yo woo ve ha ji won ile ilgili yorumlarınızı merakla bekliyorum...bu arada ben CNBLUE ve ha ji won hayranıyım ayrıca kim ha neul favori aktristlerimden ilk üçtedir...bütün filmlerini izledim. zaten kadın kore sanatçılarından kim ha neul, ha ji won ve lee yo woonunda dizi ve filmleriniin bir kısmını izlemiştim. erkek sanatçılar için seçim yapmak çok zor...bazıları gerçekten cidden yakışıklı ve sempatik...dizi olarak 49 gün,saraydaki mücevher,secret garden,bad guy(sonu acaip olsa da), muhteşem kraliçe, hearstring ve de en favorim olan A Gentleman's dignity...hele bu diziyi defalarca izledim diyebilirim.

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi