18 Ağustos 2014 Pazartesi

Mustafa Kutlu Öyküleri

Kafamda beliren onbinlerce konuya rağmen birşeyler yazamayıp blogumu boşluyorum.

Mustafa Kutlu benim için, hani hep aklınızda olan ama bir türlü kitabını alıp okuyamadığınız yazar olur ya, onlardan biriydi.

Bir türlü elim kitaplarına gitmedi. Ta ki bir ramazan gecesine kadar. Sahura kadar bir solukta okudum Uzun Hikayesi'ni .. Ardından kendimi bir kitapçıda yine Mustafa Kutlu öykü kitabını alırken buldum. Yoksulluk İçimizde' yi de yine aynı serilikte okudum.
Bir çırpıda, altını çize çize ve tadı damağımda kalarak.

Rahmetli babanemin hiç olmayan balkonunda bir ikindi vakti hiç olmayan rengarenkçeşit çeşit çiçekleri arasında babanemle sohbet edip kahvelerimizi yudumlamışız yada kendi ektiğim limon fidesinin yeşillenip limon verdiğini görmüşüm, uçsuz bucaksız kimseciklerin olmadığı tertemiz bir sahilde, şirin bir kulubenin verendasında güneşin batışını izlemişim gibi hisler yaşatan bu kitapları sevmemek gibi bir seçeneğim olamazdı.

Bende sevdim. Hiç yaşamadığım şeyleri yaşamışım gibi hissedip, içimi ısıtan ve farkına vardıran bu öykü kitaplarını seviyorum.Muhtemel daha fazlasını da alıp okuyacağım.

Sizler neler hissettiniz ya da hiç Mustafa Kutlu okudunuz mu?

11 yorum:

  1. okul okumaktan sıkıldığımdan sanırım kitap okuyamıyorum ben :( uzun hikaye hani şu filmi çekilen kitap mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet filmide olan. Oku oku mervecim okumak iyidir, bende çok okumuyorum ama okumak lazım

      Sil
  2. Adını bile sadece birkaç kez duydum, bu demek oluyor ki okumadım :P ama bana ödünç verirsen kitabını okumuş olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ne demekk. tabisi veririm. ilk buluşmamızda yanımda olcek. özledim.

      Sil
  3. Mustafa Kutlu ismini ilk defa senden duyuyorum. Bir ara bu yazarın kitaplarına bakayım. Alıp, okursam inşallah hislerimi seninle paylaşırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa :) Uzun hikayeyle baya meşhur olmuştu ama? Lütfen yaz, merak ettim neler hissedeceğini :)

      Sil
  4. Mustafa Kutlu okuma listemde var hoca tavsiye etmişti. Neler hissettin diye sorarsan, senin hislerini anlattığın o küçük paragrafı okurken, çıkışta bi D&R yapıyım hemen dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa alıp okudugunda hemen bana yazıyosun büşracım bakalım nolucak :) Ve evet kesinlikle tasavvuf yazarı gibi :))))

      Sil
  5. bir de şu var, mustafa kutlu deyince insanda 'tasavvuf yazarı' algısı oluşmuyor mu? :)

    YanıtlaSil
  6. hani öyle bir şey ki...
    hissiyatın hissiyatımdır hemen gidip diğer kitaplarını alasım geldi. sen bi ben anladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni anlıycağını bu yazıyı yazarken biliyodum seyhaaan!

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi