22 Ekim 2014 Çarşamba

Sallama Cay


 Cayi cok severim. Cayla alakasiz atalarim olsa da icimde bir cay canavari var. Yemekten sonra caysarim, cayim guzel olur kizlarcim -yaseminim,havvam-  bana gelince cok cay iciyomus oyle diyorlar:p
Romada ilk sabah kaldigimiz aparta yakin marketten sallama cay almistik, normalde sallama caylar benim en uyuz oldugum seylerdir. Cig kokusu beni gebertir. Ama o sallama cay bana ters kose yapmisti vee bir cok demleme caya gore cok guzeldi.
Bizde nden boyle guzel sallama caylar yok diye  yakinmistim. Hala yakiniyorum:/ neden guzel sallamalarimiz yok?

Bu bir yolculuk yazisi, cay icmek istedigim ama karisik meyve suyu aldigim..  Tum universite hayatimin baskarakterini evlendirmek uzere yola koyuldugum..
Okadar cok sey paylastik ve okadar cok ani biriktirdikki.. Zaman mesafeler bazi seyleri degistirse de yasanmisliklari degistiremez. Yazima denk gelir mi bilmem..  Diliyorum ki coktan hakettigi mutlulugunu fazlasiyla yasar. Turk adet gelenek gorenekleriyle sabote edilen tum nikah dugun zimbirtilarina, zorlu evlilik hayatina inat bir portre cizer ve sorunsuz bir mutlulugu olur. Cunku su hayatta mutlu olmak en buyuk nimet. Hep guzel nimetler bulur, hanesi bereket ve huzurla dolar. Sabaha kadar dua edebilme kapasiteli mel, istanbul yolunda, vib otobusunde 7 numarali koltuktan bildirdi.
ciao.

11 yorum:

  1. sallama çayı bende sevmiyorum, çay her anımızda yanımızda var değil mi ve evet senin çayın güzel oluyor, ayrıca daha bana patates kızartcan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim bu haftasonu geliyorum tüm patetesler senin artık :) elmezsen dövüşürüzz

      Sil
  2. gel, gell çayın hası burada (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa elinizde salladığımızda çiğ kokmayan çay varsa üç paket istiyom ben :D beni unutma bebem

      Sil
    2. sallanan çaydan ne hayır gelir demleyecen mis.

      Sil
  3. ben de mutluluklar diliyorum. pek güzel olmuştu maşallah, bize uzak olması müsebbibiyle içimiz kaldı açıkçası, belki biz de gelecektir daha yakın bir yer tercih edebilirdi. bu açıdan gelin ve beni hiç tanımayan damadı kınıyorum :D
    melo hadi bi çay koy da içelim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha deli :) genç çifte duygularını iletirim inşallah :D
      ay hadi kalk gel bul bi cesaret.mp3 seyhanım.

      Sil
  4. Senin çayını çookkk özledim :)
    #çaykolikdostum :)

    YanıtlaSil
  5. niye biliyor musun :D sallamayalım demleyelim geleneklerimizi kaybetmeyelim çayımızın değerini anlayalım diye hihi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla çok mantıklı! .) Sanırım bu çaycıların bize bi oyunu :)

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi