8 Aralık 2014 Pazartesi

The Princess Bride /1987




 Masal sevenler el kaldırsın!

Çünkü size masal anlatmaya geldim.

 The Princess Bride 1987'nin masal filmi.

Sanırım tüm zamanlarında masal filmi olacaktır çünkü onun gibi bir tane daha var mı bilmiyorum.

Tam bir masal, tüm masal klişeleri içinde ve çok güzel.

Başlarında "bu ne yav" dedik biraz ama ilginç bir şekilde keyifle izledik ve bitirdiğimizde "evet ya çok güzeldi" dedik.

Demeseniz bile muhakak merakla izleyeceksiniz. Hem yapım yılına göre çokta güzel çekimler detaylar oyuncular ve tabi ki replikler!

Sıkıcı bir akşamı renklendirmek  istiyorsanız muhakak izleyin derim...


Son söz;

As you wish ;)


2 yorum:

  1. Ben, ben, ben... Hemen el kaldırıyorum ((: İlk fırsatta seyretmeye çalışacağım. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozaman ızledıgınde muhakak bana yaz emi :)

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi