22 Mart 2015 Pazar

noktalı virgül


 Çok zor günler geçiriyorum...

Kişisel olarak pskolojik anlamda. Hani insan der ya daha kötüsünü yaşayamam diye.
O işin öyle olmadığını bildiğimden böyle iddialı cümleler kurmuyorum ama şu yaşıma kadar yaşadığım günlerin en zorları gerçekten.

En çok yardımı olan dualar elbette. Fakat bazen şirazesi kayıyor pskolojimin.

Etrafımdaki insanlardan, sosyal medya çevremden ciddi anlamda nefret ediyorum.

Gözüme mutluluğunu sokanlardan daha bir nefret ediyorum. Bu sanal alem çok fena. Hep mutlu anlarımızı paylaşıyoruz. Eminim bana da çok söven nefret eden olmuştur.


Böyle yazılar yazmayı sevmiyorum aynı zamanda.

Ağlak, amaçsız gibi gözüken, teselli verilmek istense verilemeyen, aynı zamanda acaba derdi ne lan diye meraklara salan..  esrarengiz takılmak niyetim değilde. Anlatmak zaten can sıkıcı.

Yine de en çok rahatlatan şey yazmak oluyor. Yayınlamadığım bir ton taslak yazım da var.

Allah büyük, bu günlerde geçecek. Biliyorum, eminim.

Umarım bu süreçte imtihanını kaybedenlerden olmam.

Belki bu yazı bile kaybettiriyordur.

Umarım değildir.

Allah affetsin.


8 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun. İnşallah tez zamanda üstesinden gelirsin. Ama bu yaşadıkların sana çok hayırlı şeyler katıyordur bence biraz o yönden bak. Gerçi yaşarken bakamıyor insan geriye dönüp bakınca anca fark ediyor ama neyse çok uzattım. Allah yar ve yardımcın olsun diyorum tekrar inşallah unutmazsam dualarımda sana da yer vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun hilalcim, geç cevap için affet. Yazdıklarn ve duaların için de ayrıca tşk ederim

      Sil
  2. Melikelerin en güzeli, şen kahkahaların mutluluk veriyor canımın içi Rabbim hep kalbine gönlüne ferahlık versin yüzünü hep güldürsün.. seni çok seviyorum güzel arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaseminim. iyi ki varsın, şu ankara seninle güzel, evlenip farklı diyarlara gitmediğin için en çok ben mutluyum :)

      Sil
  3. Tahmin ettiğim şeyse herşeyin bir çaresinin olduğunu söylemek isterim. Hayat devam ediyor. Hayata karşı güçlü olmak en büyük görevimiz. Kimseye tutunmadan dimdik ayakta kalmalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba tahmin ettiğiniz şey ne çok merak ettim gerçekten :) Rabbim hayırlısını versin cümlemiz için. Çok tşk ederim

      Sil
  4. yaeee güzel insanlar hep gülmeli tamam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam benim güzel arkadaşım. Sen hep gül emi! :)

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi