29 Nisan 2015 Çarşamba

Aylak Adam / Yusuf Atılgan




 Türk edebiyatının kültlerinden aylak adam. Beni en çok ismiyle yakalıyordu nedense. Galiba kendimi buluyordum :)

Aylak adam'ın daha akıcı ve daha mutlu bir hikayesi olmasını beklemiştim. Fakat o modern insanın yalnızlığını yaşayan kendi depresifliğinden bir çıkış arayan varoluşsal problemleriyle bir adam olup çıktı karşıma.

Adı bile olmayan, babasından nefret edip onun parasıyla yaşayan, hercai bir gönlü varken diğer yarısını arayan C. çok tanıdık. Çünkü artık insanlar böyle. C. nin iç monologlarının altını bir çoğumuz çizmedik mi?

İlk etapta kitap akmadı, zorlandım.Kendine has dilini çözmek zordu ama alıştım.Sonra bende altını çizdim bir çoğunun.

Ama en sevdiğim kısmı sesli ekliyorum. Günümüz insanın içine düştüğü durum tam olarak bu.
Daha güzel anlatılamazdı.




Aylak Adam'ı okuyun. Bayılmazsınız belki ama fark yaratır.

2 yorum:

Birşeyler söyleyesim geldi