4 Nisan 2015 Cumartesi

Kocan Kadar Konuş / Film 2015



  Son zamanlarda sinemayı Türk filmleri istila etmiş durumda!

"Türk filmi izlemem ıyk" diyen entellerden değilim ama takdir edersiniz, iki gün sonra tv de yayınlanacak olan özgün senaryosu olmayan bir filme de onbeş lira verip izlemek istemem.
O yüzden  güzel bir yabancı film çıksa da izlesek modundayım son dönemler...

Neyse konumuz bunlar değil.

Kocan kadar konuş, fragmanını gördüğümde sıkıntılı zamanlarımı neşelendirmek adına hadi gidelim diye eşime tutturduğum bir film oldu :)

Film kitap uyarlaması olarak bence başarılı olmuş. Çoğunlukla kitaptan uyarlama filmler eksik kalır, kitabı okumadım ama eksik olan bir şey olduğunu düşünmüyorum. Kitabın da öyle çok mesaj veren altı çizilen bir kitap olduğunu zannetmiyorum. Zannetmiyorum noktası önemli çünkü kitabı okumadım tüm bunlar benim ön yargılarım :) Kitabı okumuş sonra da filmi izlemiş birinin yorumu daha isabetli olur herhalde :)

Fragmanını izlediğimde çok güleceğimi düşünmüştüm ama beklediğim kadar gülmedim. Fakat eğlendim, Sabaattin Ali'li kısımlarını sevdim. Ezgi mola'yı beğenen tayfadanım, murat yıldırımı da. O yüzden keyifli zaman geçirdim.

Ama keyfimin olmadığı bir dönemde olmasaydım gitmezdim. 15 lira vermeye değmezdi, yazıyla onbeş :)

Sonuç olarak bu kız ne dedi derseniz?

Çok sinemalık bir film değil, erkeklerin sıkılacağı türden, hanımlara hitap eden, keyifli vakit geçirilen bir Türk filmi olmuş. Muadillerinden çok farklı değil fakat kötü de diyemeyiz.

Herkese iyi seyirler, izleyenlerin alırız bi yorumunu.

4 yorum:

  1. Kitabı okumuş akabinde hemen filmine gitmiş sonra birde ikinci kitabı okumuş biri olarak yorum yapmaya geldim :)
    Film iyiydi, güzeldi ama bir kitap kadar değildi. Kitapta çok hoş olan sahneler filmde uzun ve gereksiz kalmış. Birinci kitabını emanet alıp okumuştum. Altı-çizili iki yer mevcuttu :) 2. kitapta ise kıyabilseydim fosur fosur altını çizmek istediğim çok paragraf oldu. Filme pek yansımamış ama yazar çok iyi bir gözlemci. Akşam akşam çok uzatmayayım filme karşı seninle aynı düşüncelerdeyim ama kitap hakkında birbirimizi uzaydan selamlıyor gibiyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim yorumun için :)) Tam da aradığım sendin! Benim ön yargılarımın kötü olduğunu görmüş olduk. Ben yazarının halini tavrını beğenmeyince kitabına da notu vermiştim hemen. O zaman almasam da denk gelirsem okuyacağım kitabını :)

      Sil
    2. Rica ederim. Çik lit türünden azıcık hoşlanıyorsan kitapları okurken çok eğlenirsin. İyi okumalar olsun.
      Bu arada sana bir mim pasladım. Yapar isen zevkle okurum. Kolay gelsin :)
      http://bollywoodterapi.blogspot.com.tr/2015/04/mim-eger-bir-kitap-olsaydm.html

      Sil
    3. çok tşk ederim arkadaşımm yapmammı tabi yaparım zevklee çok sağol^^

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi