6 Nisan 2015 Pazartesi

Oyunbaz - Wulf Dorn



   Kore dizilerine ara verdim dedim ya, kendimi kitap okumaya verdim.

Aradan bu yana üç dört kitap okudum doğrusu. Kendimi alkışlıyorum. Aferin bana.

Oyunbaz, ablamın tavsiyesiyle okuduğum bir kitap zaten kitabı da ondan arakladım :)

Uzun zamandır gerilim, polisiye tarzı okumuyordum ki bu kitap iyi geldi.

Kitap, pskoloji gerilim tarzında ve beklediğimden kesinlikle çok daha iyi çıktığını söylemeliyim.

Başlarken bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim.

Kitap boyunca katil kim? diye tahminlerde bulundum her okur gibi ama kesinlikle tahmin edemedim ve hayli de şaşırdım.

İşte böyle okurken   beni geren ve şaşırtan kurgulara bayılıyorum.

O yüzden tavsiye ederim kitabı eğer bu tarzlardan hoşlanıyorsanız.

Kitap tanıtımını ise direk kopyalıyorum, fazla spo vererek anlatmaya gerek yok.





Hep seni düşünüyorum, yakında sen de beni aklından çıkaramayacaksın…

Psikiyatr Jan Forstner bir gün beklenmedik bir anda, kimden geldiği belli olmayan güller alır. İlk başta güllerin, kitabını okuyan bir hayranından geldiğini düşünen Jan bir süre sonra kasabadaki korkunç cinayetler ile evinin kapısına bırakılan imzasız mektuplar ve hediyeler arasında bir bağlantı kurar. Ona sırılsıklam âşık olduğunu itiraf eden, hiç tanımadığı bir kadından telefon aldığında da her an takip edildiğinin farkına varır. Ve en kötüsü, bu kadını durdurmanın hiçbir yolu yoktur… 
(Tanıtım Bülteninden)


Keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi