2 Mayıs 2015 Cumartesi

Eğer Bir Kitap Olsaydım



 Kesinlikle az dramı biraz komikliği  olan romantik ve klişe  bir  dönem romanı  olurdum!

Sevgili Bollywood Terapi bana mim paslamış. Uzun zamandır mim cevaplamamıştım. Hele mevzu bahis kitaplar olunca daha tatlı bir mim olmuş  bu :) Çok tşk ediyorum arkadaşıma^^

Eğer Bir Kitap Olsaydım;


Başlığı şöyle olurdu; " Dükle evlenen fakir kız"
hahaha, kabul edin, kitabı alıp okuyasınız geldi nasıl olmuş bu iş deyü. :)

Nasıl Bir Kitap Olurdunuz?
Çok romantik biraz komik  yer yer drama bağlayan bir tarz bana süper gider. Şöyle güzel bir ingiliz aksanı da eklersek "indeed"li felan aboovv!! Ayıla bayıla okuruz :))

Kime ithaf olunurdun ?
Fakir ve tombiş  kızlara asdasd :) 

Kapak Resmi;
 Sanırım onca klişeme en yakışan resim bu olurdu<3 font="" nbsp="">


Önsöz'ünde bunlar yazardı;

"Fakir misiniz? Hayattan beklentiniz yok mu? Merak etmeyin, bu kıza bi dük aşık olduysa size de bir düdük değil muhakak bir dük denk gelir "

Arka Kapak yazısı;

" Fakirlikten ölmek üzere olan genç kadının karşısına ormanda aniden çıkan dükle çarpışıp kitaplarını toplarken olduğu aşkın hikayesini okuyacaksınız ve bayılacaksınız"
                                                                                                                                   Wall street Journal

"Nefesinizi kesecek, hiç böyle bir aşk okumadım"
                                                                                Washigton  post

"Koooskoca dük'ü kendine aşık eden fakir kıza bakıp öğrenin bu işleri ağzınız açık dolaşmayın ortalarda"
                                                                                       NewYork Bestseller






Eee yani, ne sandınız arka kapağımda kuru kuru bir tanıdım yazısı olamazdı herhalde dimi? asdfgh :)


Ben de bu mimi bizim kızlar yasemin,havva ve seyhan' a gönderiyorum. Kendimden böyle bir klişe roman beklemezdim asdhasd :)



Ben eğlendim, isteyen herkeste yapabilir tabi^^ 


3 yorum:

  1. Düdük değil muhakkak bir dük :)
    Çok eğlenceli olmuş,ellerine sağlık. Yada senin tabirinle beğendim usta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sağol arkadaşım tşk ederimm bende eğlendim baya:) tşk ederim ayrıca bana da pasladığın çün.

      Sil
  2. Melikehanımcımmm yalnız kitabın konusu güzel ilerlese de esas kızın adını düzeltmemiz lazım.
    Dünyalar güzeli düşesi kapan dük-olacaktı heralde :)

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi