25 Haziran 2015 Perşembe

Haftanın Müziği- Maher Zain



Haftanın müziği köşesi yapayım dedim, ramazan derken, babamın rahatsızlığı derken kaldı.
Kaldığımız yerden devam o halde.

"Maher zain- Ramazan" herhalde bu haftalara uyabilecek en güzel müzik. Seviyorum Maher Zain dinlemeyi. Bilmeyeniniz varsa sayemde öğrenmiş oldunuz :p Diğer şarkıları da dinleyin :)

Ramazan hakikaten çok bereketli bir ay. Bu gün başımdan geçen olayı taze taze anlatayım.
Öğle vakitlerinde instagramda gezinirken birinin güllaç resmine denk geldim. Nasıl da severim. Canım bir istedi bir istedi. Söylendim hatta öğle vakti ne güllaçı deyü. Dedim şimdi kim çıkıp güllaç alsın boşver.

Sonra sevgili komşum, Tülay ablacığımın irmik tatlımı pek sevdiği geldi aklıma. Hadi dedim bari irmik tatlısı yapayım, hem ona veririm hem bize değişiklik olsun. Ben tatlımı yaptım, iftar saati yaklaştı, tülay ablayı arıyorum ki kızını göndersin tatlı göndereyim :) Derken kapı çaldı bir baktım Tülay abla :) Ben onu ararken o benim kapıma geliyormuş meğer. Hemi dee elinde koca bir tabak güllaçla :)

Gönüller böyle birmiş, tatlılar birken iki oldu, evler bereketleniyor elhamdülillah :)

Hem bir türlü açmayan menekşelerimde açmış. Çok keyifliyim o yüzden. Ramazanın bereketi hep bunlar..

Siz Maheri dinlerken yazıyı okumayı da bitirmiş olun diye kısa kesiyorum.

Herkese hayırlı ramazanlar...



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi