29 Haziran 2015 Pazartesi

Yürü ayol


Bu gün instagramda dolanırken gaylerin taksimde yürüyüşü olduğunu gördüm  hatta olaylarda çıkmış sanırım tam bilgim yok. Paylaşımı yapan abla "sadece sevgi kazansın" diyerekten gayler için yürüyüşe çağırıyordu ahaliyi. Çünkü kendisi çok çağdaş, özgürlükçü, insan sevgisiyle dolup taşan bir ablamızdı. Hatta ablanız size kurban olsun.

Ben homofobik değilim. Bu konu hakkında çokta bilgim yok açıkçası. O kadar fazla terim var ki oturup çalışması lazım insanın heterö hötörö seksiel meterö gibilerinden. Aklımın hayalimin almadığı değişik ilişki türleri mevcut.

 Ne diyordum? Ben homofobik değilim çünkü bu Allahın kuluna bir imtihanı. Hem de çok zor yerden gelen. Allah korusun, yarın bir gün çocuğum olsa ve işte anne ben kendi cinsimi seviyorum dese ne derim ne yaparım bilemem. Bunlar uzaydaki insanın başına gelen şeyler değil. Bizlerinde etrafında hatta çocuğunda bile olabilecek bir durum. O yüzden homofobik olamam.

Ben insanfobiğim. Bu yürüyüşleri düzenleyen, instagramdan twitterdan organize olup tüm eşcinsellere filan özgürlük isteyen insan fobiğim. Bunlar bence o insanlardan bin kat beter tipler. Neden derseniz? Bu insanların kusura bakmayın ama kıçlarında bile değil bir eşcinselin ne yaşadığı. Hele de Türkiye'de biri gay yürüyüşü propagandası yapıyorsa bilin ki tek derdi popülerlik. Bir eşcinselin ruhsal ve sosyal problemlerini bilmez sadece özgürlükte özgürlük diyerek onlara karşı gelen dindar muhafazakar kesimle tartışmaktır derdi. Çoğunun derdi takım tutar gibi tuttuğu siyasi partisinin  ne kadar özgürlükçü filan olduğunu anlatmak. Bir şekilde kendisi yani derdi ama kesinlikle eşcinseller filan değil. Dindar tayfanında bir kesimi var ki, sapıklar siz ölün geberin diye direk asıp biçiyorlar. Kimse hesap etmiyor ama kendi çocuğunda olsa, kardeşinde olsa aynı duyguyu yaşayabilir miydi? Birbirlerini yerkende bu özgürlükçü ve dindar tayfa tabi dinden yürüyor iş. "Ama islam dini hoşgörü dinbibkbikbik" diye ötmeye başlıyor bi taraf :) Bir kere kuran açmamış ama ne fetvalar veriyor abla bir görseniz ağlarsınız. Fakat en basitinden bir Lut kavmini bile bilmiyor. Böyle ortamlar böyle sağlıksız kafalar özgürlük istiyor, asıp biçiyor.

Bu insanların hayattan dışlanması,kendilerini yalnız hissetmeleri çok kötü. Düşünsenize siz de öyle olabilirdiniz. Kimseye söyleyemeyip bir cehennemi yaşayabilirdiniz  yada söyleyip çok kötü bir hayat yaşamak zorunda da kalabilirdiniz. Doğru olan şeyin bu insanların dışlanması değil, bu olaylar hakkında ailelerin bilinçlenip çocuğu gözlemlemesi ve o yaşlarda gerekli hormonal ve ruhsal tedavinin uygulanması olduğunu düşünüyorum. Sonuçta çok bilgim olmasa da hormonal ve ruhsal bir bozukluk bu ve  insanın doğasına ters. Yani Allah teala bunu lanetlememiş olsa bile mantıken baktığınızda da olmuyor bu iş. Anne-anne yada baba-baba çiftler nasıl sağlıklı bireyler yetiştirebilirler? Nasıl o toplum sapkınlık içinde olmaz? Şimdi bile türlü türlü sapıklıklar var. Doğru dürüst bir ortamda olmayan o çocukların hali nolur?

Yada kendi cinsiyetini değiştirmiş bir sürü insan. Ne üreyebilirler ne sağlıklı bir ilişki kurabilirler. Yani arkadaş ters işte. Sen neye özgürlük istediğini tam olarak idrak edebildin mi acep?

Bilemiyorum belki benim bakış açımda yanlıştır, dini açıdan, pskolojik açıdan vs. Fakat oturup düşününce öyle geliyor, sizler bu konu da bilgiliyseniz beni aydınlatabilirsiniz.

Ramazan ramazan çok lazım konulardan bahsettim size.

İşiniz gücünüz yoksa kafa patlatın :)

4 yorum:

  1. Vallahi bu hafta isim çok. Temizlik falan :) Yüce Rabbim Kur'an' da insanı bir erkek ve disiden yarattığını buyuruyor. Dolayısıyla normal olan kadın ya da erkek olmak. Dinimiz ara cinsiyetlerin - dediginiz gibi bir suru terimle isimlendiriliyor- hepsine hastalık gözüyle bakıyor. Bu insanlarin yasama hakkina kimse bir şey diyemez ama yapılan her türlü sapkinligin doğal karsilanmasinin istenmesine de itiraz ediyorum sahsen. Ben böyle bilip böyle inanıyorum kardeşim. .. Sevil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti mi temizlik sevilcim :) Kesinlikle bende o noktada itirazcıyım ve bunları o yönde kışkırtan zaten normal olan insanlar. Rabbim hepimizi doğru yola iletsin inşallah

      Sil
  2. nedense böylesi olaylarla müsamaha gösteren anlayışlı olan o asip kesmeye çok meraklı oldukları muhafazakar kesim oluyor.
    dindar olmayıp homofobik olan, onları aşağılayan kimse yok sanki.
    bu konuda dindar bilinçlileri en azından, daha temkinli, çünkü 'o ben de olabilirdim' bilinci mevcut.
    kimseyi ama kimseyi kınamamak gerektiği bilinci mevcut.
    ama hal böyleylen açtıkları pankart o kadar çirkin o kadar saygısızcaydı ki.
    neyse,
    ağzımdan kötü bir şey çıkmasın, o seviyeye inmeyeyım.
    bu konuda bilgili olan insanlarda çok daha güzel yazmışsın datlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söyledin, sanki tek itirazı olan dindarlarmış gibi lense ediyorlar, algı oyunları işte.
      Bu yazıdan sonra da o pankartı gördüm, çok çirkindi gerçekten. Bu ülkede maalesef kimin bir derdi varsa önceliği dinimize hakaret etmeye veriyor. Çünkü o şekilde öne çıkıp o şekilde ekmek yiyorlar.
      Allah ıslah etsin hepsini.

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi