12 Ağustos 2015 Çarşamba

Haftanın Müziği - Harris J / Salam Alaikum







Geçen haberlerde Büşra Küçük'ün Kötü Çocuk kitap kapağındaki çocuğun imza gününde yaşanan izdihamı okudum. Büşra Küçük'ü bilmeyen var mı? Watpadd'in ünlü yazarı. Kitabı çok okunmuş ve kitap olarak basılmış. O zamanlar yani daha ünlü değilken wattpad için resim olarak küçük bir ülkeydi sanırım hatırlayamıycam bir mankeninin resmini koymuş. Öylesine koymuştur kesin :) Kitap meşhur olunca çocukta olmuş. Sonra mavi bu fırsatı değerlendirmiş imza günü düzenlemiş mankeni yapmış çocuğu. Kendinden geçen ağlaşan kızlar, kaç  saatlik yoldan kızlarını getiren ebeveynler filan filan. Facialık durumlar.

Sonuç olarak insan ergenken o ruhu koyacak yer arıyor. Fanlık için yanıp tutuşuyorsun. Ben mesela deli gibi Fernando hose altamiyano delkastiniyyo hastasıydım. Rosalinda ergenliğimi yedi :))) Biz en fazla dizi izleyip resim topluyorduk. Şimdikiler bizden çok farklı. Fanlıkları da öyle.

Zaten ben geri kaldığımı yaşlandığımı yeni neslin farklılığını yeğenlerimden anlıyorum. En basitinden örnekleyecek olursam yeğenimin geçen tabletine baktım da periskop,snapseet,swarm  gibi bir sürü yeni sosyal mecra keşfettim. Ve benim cidden bunlardan haberim yoktu:o Hoş yine hesap açmadım ne olduklarını bilmiyorum ama benim varlıklarından bile haberim yoktu bunlardan. Yaşlandığımın en büyük kanıtı :))

Sonuç olarak bugünün ergenleri z kuşağı uçlarda yaşıyorlar. Muhafazakar ve dindar aileler bu süreçleri çok iyi yönetmeliler.O ruhu doğru yere koydurmalılar diye düşünüyorum :)

Bu yüzden etrafında ergen olan ve kendine idol arayan genç arkadaşlara helal idol çıktı piyasaya :) Harris j,aweking talent contest birincisi. Bu yarışmayı bende takip etmiş, Türklerden de katılan olur mu diye bakmıştım ama baya kötü tipler vardı bizimkilerden :)
O zaman endonezyalı bir çocuk finalist olmuştu ben onu desteklemiştim ama onlar harris i seçmişlerdi. Meğer planları  justin bieberın helal versiyonunu piyasaya sürmekmiş :) O zaman çakmamıştım, şimdi taşlar yerine oturdu.

 Harris, çok sevimli tatlı hem de güzel şarkıları. Saçma sapan şeylere gönül vereceklerine en azından doğru şeyler söyleyen, iyiliğe teşvik eden idollere gönül versin gençlik  pisliklere değil.diğğmi?

Sizde paylaşıp destek olun harrisciğimize.

Haydi selam aleykum :)




Ay inşallah güzel sesli bir evladım olurda böyle Kuran okumasını öğretirim.  Bu da burda duam olarak kalsın <3 i="" nbsp="">

7 yorum:

  1. şimdiki genlik çok daha cesur çok daha deli :) ben de keremcemin posterini dosyamda saklıyordum babam görür diye korkuyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah ay ne masumsunn :) benım askım asıkardı kartpostallarını fılan alıyordum :D

      Sil
  2. Yotube de gördüm Harris bu da kim diye az araştırayım derken buraya gelmişim. Evet ergenlerimizin durumu çok güzel özetlemişsiniz.Aynen dediğiniz gibi Harris de Justin'in helal versiyonu gibi :) hayran olacak genç kızlarımız çıkar diye düşünüyorum zira ses güzel. Bir Sami Yusuf fanı olarak Awakening e gıcığım :D ama bu projesini tebrik etmeden geçemeyeceğim .Böyle gençlerimizin artması iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olduğumuza sevindim :) Gerçi ben awekening takipçisiyim ama :)
      Rabbim ümmeti muhammede ferahlık versin, doğru yolu göstersin

      Sil
  3. Çok halıson gerçekten Justin de benim ergenliğimi yedi nitirdi şimdi hatirladıkça ne malmışım diyorum 😂 Tam bir idol Harris keşke benim ergenlik zamanımda olsaymış 😃

    YanıtlaSil
  4. Ben herkesten daha şanslıyım çünkü ben tam bir maher zain hastasıyım rabbim beni onunla tanışmayı nasip etsin onu çoooooooookkkkkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  5. Yanlız bisey sormak istiyorum evet kendi yasina gore ve müslüman olmayan bir ülkede yasamasına rağmen böyle bir başarï elde etti ama bn harris i biraz arastrdm hayati hakkinda pek bir bilgi yok üstelik bazı sosyal medya hesaplarnda kızlarla cekilmis fotoları bence böyle yapmamasï gerekiyor böyle seylere ilgisi olan genclerin ilgisinide baska yöne cekiyor doğrusu..

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi