25 Ağustos 2015 Salı

İyi ki doğdum mu Allahım?





"İnsanın sevdiklerini uyurken seyretmekten, saçlarını öpmekten, açılmışsa şayet üstünü örtmekten mahrum olması, doğrusunu Allah bilir, günahlarına kefaret sayılsa yeridir."                                                                                                                      İbrahim Paşalı



Bu söz beni derinden yakalıyor. Ne zaman okusam yüreğimi acıtıyor. Hayatta insanın sevdiklerinden gayrısı yalan. 


Ahir ömrüm yirmi yedi yılı dolu dolu yaşadı. Daha ne kadar vaktim vardır bilemem. Allah'tan istediğim sevdiklerimle beraber huzurlu ve sağlıklıca yaşlanmak. Kalan vaktimi sevdiklerimle güzelce geçirmek.


Arzu ettiklerimi, hayal ettiklerimi bir bir yaşamak. 

Bu doğum günümde karar verdim. En kibar en düşünceli en süprizli kutlamayı ben yapacağım kendime :)  

Üç menekşe, bir cam güzeli , bir orkide, bir yıl başı çiçeği, bir teraryum annesiyim. Gözüme  bir de erica çiçeği kestirdim. Şimdi tam mevsimiymiş. Öyle güzel ki, inşallah bulurum çiçekçi de. Yarın bulursam kendime hediye olarak ericayı alacağım. Ah çiçek bakamıyorum öldürüyorum diye söylenen ben. Kaç tane güzelle uğraşıyorum. 

Sıra kedi de. Ufaktan bozmaya başladım niyeti. Belki bir cesaret alırım kedimi de :)

Kendime kara kaplı güzel bir defter aldım. Bir hatıratım olmasın mı şu hayatta dedim kendi kendime. Yeni yaşımın yeni defteri hayırlı uğurlu olsun. Şimdi ona ne sırlar ne dertler dökeceğim. Hazırlıklı olsun.

Bir de bir ayakkabı var. Balerin pabucu gibi pırıl pırıl.Görür görmez aşık oldum ama alma orucunda olduğumuzdan alamadım. Doğum günüm şerefine indirime girmiş o pabucu alabilirim de kendime. Niyeti bozdum! :)


Şakası bir yana ben 27 oldum ya -yazıyla yirmi yedi-. Yazarken bile inanamıyorum, söylerken dilim tutulacak sanırım. 

Ben burda kalsam da siz devam etseniz :) Olmaz mı :) 

Hayırlısı... 







6 yorum:

  1. Melike'cim yeni yaşın sana mutluluk, huzur, sağlık ve hayırlar getirsin inşallah.. Sevdiklerinle iki cihan saadetine erişmek nasip olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler arkadaşım tüm güzel dualarına kocaman amin :)

      Sil
  2. Ne bir yaştasın mutlu umutlu yılların olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi dersin meryem ablacım cok tsk ederım :)

      Sil
  3. Öyle yağma yok tatlım. Hep beraber yaş alicaz. Rabbim hayata ve ötesine dair dileklerini gerceklestirmeyi nasib etsin ve sevdiklerinden ayirmadin. Sevgiler... Sevil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevılcım nerelerdesın sen :) sensız buralar ıssız :)
      Tüm güzel dualarına amin amin :)

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi