7 Ağustos 2015 Cuma

Kaçış Oyunları - Alcatraz Korku evi Ankara



 Selamun aleykum gençler

Size geçen akşam gittiğimiz kaçış oyunundan bahsetmeye geldim. Taze taze bahsedeyim ki heyecanımı yitirmeden daha keyifli bir yazı olsun diğmi ama :)

Ne zamandır bir kaçış oyununa gitmeyi istiyordum. Son dönemin yükselen trendi bu oyunlar. Bilmeyenler içinse özetlemek gerekirse, sizi bir eve kapatıyorlar. Senaryoya göre o evden şifreli çözerek bir saat içerisinde kaçmaya çalışıyorsun. İlk defa bir blogta denk gelmiştim ve tabi sherlock ve csi tarzlarına aşık biri olarak hemen gitmeliyim demiştim. Nasip bu zamanaymış. Ablalarım Ankara'ya gelince hemen rezervasyonumuzu yaptırdık.

Alcatraz korku evi, isminden de anlaşıldığı gibi korku temalı. Gitmeden çok meraklı ve heyecanlıydım. Acaba cidden korkcaz mı evden kaçabilicez mi diye. Şüphelerim de vardı tabi eğlenmez miyiz püff bu da neymiş mi deriz? Lakin çok mesuudum ki tüm şüphelerim boşa çıktı. Hem çok eğlendik hem deli gibi korktuk hem terledik hem yorulduk  uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim.

Ziyagiller grubu olarak  tam 44 dk da evden kaçmayı başardık :) Görevliye göre ilk oyun oynayanlar arasında en hızlı bizmişiz
- gözlüklü smiley :) -

Hafta sonu önerim arkadaş grubunuzla kaçış oyununa gitmeniz :) Kalabalık gidin kesinlikle daha eğlenceli ve kaçma şansınız fazla. İlk seferinde zaten sevip sevmeyeceğinizi anlarsınız ama csiları sevenler yada korkuyu uuu bayılırlar :)
Sanırım fırsatını buldukça kaçış evine giden tayfaya kaydımı yaptırcam bende :)

işte ziyagiller :) ve tabi ki en kritik şifreleri çözerek oyuna damgasını vuran ben :p


Ankara da olanlar için alcatraz ı öneririm. korku evi 2 yi de bu hafta açıyorlarmış. Kocatepenin hemen yanında yeri de pek kolay. Bir oyun 100tl biraz tuzlu ama grup olarak gidince çok acıtmaz;)

Herkese iyi kaçışlar dilerim :) Gidenlerin de kaçış hikayelerini dinlerim :)



7 yorum:

  1. kız nesi tuzlu harika bir şeymiş bu.
    ayrıcana ilk defa duyuyorum :)))
    bu arada benle kaçamazdın söyliyim ben şifre falan çözemem sıkılırım :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes zengin mi bacım sen gibi :)) tuzlu tebii:) böyle ailecenek gittin mi özelliklen :))
      olay şifreden çok korkuydu burda. Çok tırstık ortam senaryo filan harikaydı baya baya tüm korku klişelerini yaşadık şifre çözerken yaşadığımız korku daha güzeldi yani :D velhasıl korkardın şifre çözmeden ziyade :P

      Sil
    2. herkes zengin mi bacım sen gibi :)) tuzlu tebii:) böyle ailecenek gittin mi özelliklen :))
      olay şifreden çok korkuydu burda. Çok tırstık ortam senaryo filan harikaydı baya baya tüm korku klişelerini yaşadık şifre çözerken yaşadığımız korku daha güzeldi yani :D velhasıl korkardın şifre çözmeden ziyade :P

      Sil
  2. İstanbul'da da hemen bizim sitenin yanındaki bir villada bu oyun oynanıyor.Yeni açıldı. http://www.welegends.com/ Ben de merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sizinki daha korkunç gözüküyorr :)Bir de pahalı bizim 6 kişi gittiğimiz fiyata 2 kişi gidiyor ama villa ya değer bence :D Korku temalı olması süper öbür türlü sadece şifre çözmek zevkli gelmeyebilir bana. Gidersen yaz emii :)

      Sil
  3. www.mabedkorkuvillası.com daha denemedinizmi korkuyu iliklerinize kadar hisettiriyorlar.. bende ankaradaki bir cok oyuna gittim ama mabed e gittikten sonra digerlerinin lunapark eglence merkezi oldugunu kesinlikle hissettim...şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi