27 Ocak 2016 Çarşamba

Rüyalar gerçek olsa


Rüyamda bebeği bir hayvana dönüşüp kaybolan anne için seferber oluyorduk bir grup insanla. Bebeğin neye dönüştüğünü bilmiyoruz ama böyle bir yeteneği varmış. Bu yüzden sokaklarda bağıra çağıra dolanıp dikkatini çekmeye çalışıyorduk ki annesini görsün tanısın gelsin diye.

Böyle bir şeye şaşkında değildik. Annesinin umudu yoktu hiç, gitti bebeğim bulamayız artık diyordu.

Gerçekte de böyle bir tür olsa ne tuhaf olurdu değil mi?
Hayvana dönüşen insanlar.
Bir gün kelebeksin ertesi gün insan. Bir gün bir hayvandan kaçıyorsun, bir gün patronundan.



Ben kedi almak istiyorum ama cesaretim yok. Cesaret keşke marketlerde satılan bir şey olsaydı.

" Bir kilo cesaret, üç kilo irade yok sen iradeyi beş yap bana çok lazım oluyor, iki kilo sabır vee beş kilo huzur alabilir miyim? "


Bazen oturup hakkımda dedikodu yapanları düşünüyorum.
Sonra arkamdan küfür etmiş insanları.
Bir canım sıkılıyor görseniz karadenizde gemileri batmış armatörün canı böyle sıkılmamıştır.
Bir bozuluyorum kendi kendime.
"Ya ben o kadar da kötü bir insan değildim neden yedim ki şu küfürleri" diye.

Ahirette dev ekranda bunları görücez ya, çok korkunç değil mi?
Peki ya bizim ettiğimiz küfürler? omg.


Her gün "ne yemek yapıcam?" sorusuyla dolaşıyorum.
Afrika da açlıktan ölenlere inat ben çeşit fazlalığından yakınıyorum.
Moritanyalı hafız özür dilerim. Hiç bir şeyi çözmez ama.


Bir özür de öldürdüğüm tüm zamanlara gelsin. Ellerimde sizin kanınız var.
Elimi çok kere kana buladım, kanınız yerde kalmaz biliyorum.
Özür dilerim kendim. tüm yitip giden zamanlar için...












2 yorum:

  1. Sen bana iradeyi on sabrı da on beş filan yap abim! Valla güzel olurdu bir yerlerden edinebilseydik. Ben o dükkandan çıkmazdım şahsen. :)

    Bu arada rüyanın senaryosuna katkıda bulunmuş gibi hissediyorum instagram'da verdiğim kedi tavsiyesiyle. :)

    Allah sabrını artırsın, gönlündeki duaların karşılığını tez vakitte versin inşallah. Amin, ya erhamerrahimin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakma bende müptelası olurdum o dükkanın :)
      Yaa biliyor musun hiç öyle düşünmemiştim ama kesinlikle rüyalarımı tavsiyelerin süslemiş deryaa!

      Allah razı olsun arkadaşım, cümlemizin dualarını niyetlerini hayırlısıyla kabul etsin rabbim <3

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi