10 Şubat 2016 Çarşamba

İkircikli Biricik - İlhami Algör


Üzerine konuşmaya değer mi bilmiyorum.

Madem okudum, iki satır karalayayım da fikirlerimi.

Sonuçta blogum var ve yazabiliyorum. Ağzı olan konuşuyorsa...

Kitabı beğenmedim. Dilini beğenmedim, kurguyu beğenmedim.

Aylak adamın sıkıcı bir versiyonunu okuyormuşum gibiydi. İsimsiz ve alayına isyan modunda bir karakterimiz var.  Onun iç seslerini dinliyoruz.

Altını çizmelik çok cümle de bulduğumu söyleyemeyeceğim.

Çizdiğim iki üç cümleyi de koca kitaptan bulup alıntılayamayacağım.

Çok üşengecimdir.

İlhami Algör'ün okuduğum ilk kitabıydı, kendisi "fakat müzeyyen...." le meşhur. sanırım. Yani benim açımdan öyle meşhur :) O kitabı okumadım, bu kitabını beğenmedim. Başka bir kitabını okuyacağımı şu sıralar zannetmiyorum.

Fakat hayat süprizlerle doludur sevgili dostum watson.


2 yorum:

  1. Bu kitabı beğenmeyen ilk kişisin sanırım. Ben de onca iyi yorumu değil de bu yorumu baz alacağım, zira üşeniyorum. Sevgiler :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hadi ya.
      Beğensemiydim acep sürüye uyup :D
      Bilmiyorum çok sıkıldım nedense okurken.
      Sen zaten çok okuyorsun araya sıkıştırırsın :D

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi