13 Şubat 2016 Cumartesi

The revenant - Diriliş


Oscar'ı bu filmle kucaklayabilecek mi bakalım leocum?

Galiba artık verirler. Kanaatler o yönde sanırım. Fakat bir kaç "wolf streetle alamadıysa bununla hiç almasın peh" yorumlarını da görmedim değil. Com'on dostum. Akademi her zaman güzel filme müthiş oyunculuğa ödül vermiyor. Yıl olmuş 2016  -2015 yazıcaktım ha!-  hala bunları mı tartışıciiiz?

Ben filmi çok beğendim. İmax salonda o karı kışı hissederek izlediğimden de olabilir. İliklerime kadar dondum.

Leonardo artık oyunculuğunu kanıtladı, eleştirecek değilim. Nerdeyse hiç repliksiz iki buçuk saat oynamış adam.ne diyek? Fakat Tom Hardy'i de alkışlamazsak olmaz. Kendisini zaten Mad Max'lerde severek izledik.


Gonzalez'in filmlerini beğendim ben hep. Şahsına münhasır bir abimiz. İzlediğinde onun filmi diyebileceğin türden. Böylesini severim.

Leonardo'nun yada tom hardy'nin oyunculuklarından filan ziyade ben en çok filmde sanat ve görüntü yönetimini beğendim. Kendilerini alkışlarım. O görüntüler! Çok müthişti. Filmi izleyip  ardından Abant'a gidip karlı dağlara baktım durdum. Bir ara "bu dağlarda ayı var mıdır ya?" diye sorarken buldum kendimi, hello.

Bence sinemada izleyin. Tv de aynı etkiyi yaratmaz. Gitmediyseniz bu hafta sonunu değerlendirin.

Film aklıma geldi ya yine üşüdüm!
Gidip giyineyim! :o


Buda benim revenantım :)Bolu'dan :)




4 yorum:

  1. Ilk çıktığı hafta izledik sinemada. Çok gercekciydi. Hatta bazı sahnelerine bakmaya yüreğim el vermedi. Oğlunun ölüsünü gördüğünde de gözlerim doldu. Adamlar çekmiş yani. Yiğidi öldür hakkını yeme. Güzeldi vesselâm. Selamlar. .. Sevil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim nerelerdesin yorumlarını aradı gözlerim :)
      Filmde hemfikiriz.. Güzeldi hakkat.
      Öperim seni

      Sil
  2. Ben de bu hafta sonu izleyeceğim inşallah. Leo artık bi Oscar almalı. Titanic'den, yok hatta Gilbert Grape'den beri beklediğimiz bir şey. İnat mı ettiler nedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerde leonun gençken oscar hakkında çokta fifi tarzında yorum yaptığını akademininde ondan vermediğini okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama :D Bu ödüller çoğu zaman politik oluyor bence :D her şeyde amerika oyunları bunlar diyen tipler gibiyim bu konuda :D Vardır bir karın ağrıları yani

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi