27 Nisan 2016 Çarşamba

Bridget Jones


Blogumda minik değişiklikler yaptım.

Hayatımda da öyle. Mesela gözlük kullanıyorum artık, uzaklar bulanıktı, netleştirdim.

Bir kaç yeni kararda aldım. Ben ziyadesiyle karar alıp onlara uymayan biri idim, öncelikle

kararlarımı uygulama kararı aldım.

Bridget jones style.


Bridget  jones demişken, kendini bridget'le özdeşleştirmeyen var mı aramızda? Varsa hemen burayı terketsin :)

Kendimi vakti zamanında çokça Bridget şapşallığında bulurdum.

Artık öyle değilim. Zaman bir çok şeyi değiştirdi.

Bridget'in yeni fragmanını görünce yıllar gözümün önünden film şeridi gibi geçti. Daha dün gibi şapşal liseli hallerim. Aradan on koca yıl geçmiş.

Bu filmi sinemada izleyeceğim. Mr Darcy, şapşal Bridget, yeni kararlarım ve ben bunu hakediyoruz :)




2 yorum:

  1. Fragmanı burda gördüm. Şu Bridget iki filmdir mutlu son diye bitiyor hala yakalayamamış arkadaş! Yalnız Colin Firth ne biçim yaşlanmış öyle yahu, bebeğin dedesi çıkabilir filmin sonunda. :))
    Bir Bridget filmi daha izler miyim? Bilemiyorum. Bu ara filmlerden uzaklaşmaya çalışıyorum. Ama yok be, izlerim heralde! :) Emma Thompson hatırına izleyebilirimen azından. Fragmandaki minicik bölümünde bile ışıldamış hatun. Çok iyi oyuncu, ailecek seviyoruz. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D Mr Darcy ıme oyle seyler soyleme Derya! Kendisi hala benim gözdem :)
      Senin bu inziva olayını seviyor takdir ediyorum. (alkış) Bende yapabilsem ah!mübarek ramazanda bile bırakamadım, azaltmaya çalışıyorum!
      Seni neden sevdiğimi bir kez daha anladım! Emma Thompson ı bende çok severim ki kendisinin o tatlış ingiliz aksanına bayılıyorum! Stranger than fiction ı alıp götüren oydu mesela!
      Bir gün bir kahve içebilirsek konuşacak çok şeyimiz var ! :)

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi