5 Mayıs 2016 Perşembe

Filmsepetim #1


Bundan kelli izlediğim filmleri bu şekilde minik minik tanıtayım diyorum. Ne dersiniz?



Kaçma Birader, sinemada izlediğim nadir Türk filmlerinden. Verdiğim paraya da hiç acımadım çünkü
her sahnesinde çılgınlar gibi güldüm. "Adamlar yapmış aga" diyebileceğim türden olmuş film.
Yozgatlı ailenin İstanbul'a kaçan oğullarını arama hikayesi dersem kısaca filmi özetlemiş olurum. Oyuncular iyiydi, Zafer alagöz'e çok güldüm. Genel olarak filmin her yerine güldüm ben :)
Espriler orjinaldi verdiğim paraya da acımadım. Nitekim gülmeye girmiştim öyle de oldu.
Hani gülmelik kaliteli bir film arıyorsanız tavsiye ederim. Beyaz perde / 3,8










Deadpool'a giderken çok eğleneceğimi düşünerek gitmiştim çok gülmedim ama çok eğlendim :)
Marvel'in asi çocuğuna bayıldım, Ryan Reynolds'ı severim, role yakıştırdım. Bu film seri yapar, bir izleyici kitlesi oluştu. Fazlaca küfür, artı 18 sahneleri var. Çoluk çocuğa uygun değil.
Amerikan kültürünün bir eseri olduğu için espriler de daha çok Amerikan kültürüne hakim olanların anlayabileceği türden gibiydi bana kalırsa. Ben sevdim ya, imdb si de iyi. 8,2.











Un peu beaucoup aveuglement, yada az çok körü körüne, bir Fransız filmi. Absürd bir aşk filmi desem yanlış olmaz sanırım. Konusu değişik, spoiler vermeden nasıl özetlerim şuan bilemedim :) İki komşunun aşkı diyebilirim ama daha farklı. Başlarken gerilim tadında ortalarında hareketli sonlarına doğru ayy saçmaladılar artık diye izledim  ama güzeldi ,ben sevdim. Klasik Fransız filmleri absürd tadı vardı, bilenler bilir işte. Ne izlesem diye bakınanlara güzel bir alternatif. İmdb 6,7



















The Choice, yine bir aşk filmi.Konusu klasik, çapkın erkek güzel kız. Komşu olurlar, aşık olurlar. Bla bla. Kitaptan uyarlanmış, kızı izlerken Kristen Stewarta benzettim çokça. Başrol çocuk fena değildi. Ortalama bir aşk filmi işte, hani ne sıkılıyorsun ne bayılıyorsun. İmbd  6,3














Çaylık, çerezlik hemi de yazlık filmler önerdim size, kıymetimi bilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi