8 Haziran 2016 Çarşamba

Meg Ryan Filmleri


 Meg Ryan'ı seviyorum.

Çünkü onun filmleri çocukluğum demek. Uslanmaz romantikliğimi oluşturan filmlerin başrolü olmuş hep. Bir de  ona has tavırları, o kısacık saçları,  giyimi  filan...

Ne bileyim tatlı kadın.

Bir çok filmi var ama ben favorilerimi paylaşacağım. İzlemeyenleriniz varsa, çok ayıp. İzleyin.


                                                      You have got a mail (1998)






  Bu en en en favori Meg Ryan filmim. Neden mi? Çünkü içinde Tom Hanks gibi güçlü bir etken var. Yanında da bonus olarak konusu. Megi cim ve Tomcuğum birer kitapçılar filmde. Meginin çocuk kitapları dükkanına aşık olarak izleyen tek ben değilimdir herhalde. Bu günlerde herkesin kitap kafe gibi hayalleri varken hemde ... Ah! O kadar güzel ki, Kathleen'in kisi gibi bir dükkan istiyorum Allahım! The shop around the corner istiyorum bi tanee! .. Lütfen benimde bir gün bir dükkanım olsun :( Lütfen.



Ps. Ben bir kitapçı- kırtasiyeci kızıydım aynı zamanda. Benimde çocukluğum kitaplar ve kalemler arasında geçti. Bu yüzden sanırım, bu filmi daha bir seviyorum.



When Harry met Sally (1989) 



Megicim burada körpecik bir genç kız. Film çok eğlenceliydi. Hele ki bir cafe sahnesi vardı ki! Efsane :) Böyle akıp giden bir film.  Kadın- erkek ilişkileri üzerine bolca diyalogun olduğu, güzel repliklerin olduğu.. Güzel işte ya.











French Kiss (1995)

Jönü pek beğenmesemde Megiciğime çok gülerek izlediğim film. Bonusu ise Paris! Paris'i hep çok sevdim,Fransızcaya aşığım, atalarımdan Paris'te yaşayanda olmamış ama nerden geliyor bu sevgi bilmem :) Balayımı Pariste geçirmiştim malumunuz ( burda yazar hava atıyor) beş gün dolu dolu gezmiş , bir çok yerini görmüştük ama ben doyamadım :) Ölmeden bir kere daha bu sefer baharda gitmek istiyorum. Konuyu dağıttım ama 95 'in Paris'ini izledim ben filmi izlerken.. Bağlar, bahçelerde cabası.
















City of Angels (1998)




Çok uzun zaman oldu filmi izleyeli ama ne kadar üzüldüğümü, kalbimin hüzünlere gark olduğunu dün gibi hatırlıyorum. Ah!.. Çocuktum o zamanlar ben :) Bu kadar hüzün fazla :)
Nicolas'ın Nicolas olduğu zamanlar, Meginin tatlı halleri. Dibine kadar romantizm, fedakarlık ve hüzün. Bir meleğin insana olan aşkı. İzlemediyseniz muhakak izleyin.















Kate & Leopold (2001)

Hugh Jackman ve Megi.. Zamanda yolculuk yapan bir asilin günümüze gelip Megi yle aşk yaşayışı. Günümüz dediysem de 2001 e. Zamanda yolculuk yapabilsem sanırım bende o tarihe dönerdim :) x men hallerindense bu soylu hallerin kendisine daha çok yakıştığını düşündüğüm jackman la da megiciğim tatlı bir çift olmuş. Bu da çok eğlenceliydi ya.









Addicted To Love ( 1997)

Kendilerini terkedip büyük bir aşka yelken açan x sevgililerinden intikam almaya çalışan meggie ve Sam in hikayesi. Sonu malum onlar intikam alalım derken aşık olurlar. Yine meginin en güzel zamanları, yanında Sarah jessica parkerın kocası  matheww Broderick. Eğlenceli, komik bir filmdi yine.















İşte ben böyle sevimli, sıcak romantik filmleri çok seviyorum. Maalesef bu günlerde Megicim gibi tatlı romantik komedilerin kadını da yok. Romantik filmlerin çoğu zaten saçma :( O zamanlar daha mı güzeldi yoksa ben yaşlandığım için bu zamanki romantizmi mi beğenmiyorum acaba?

Maalesef Meg ryan.. Zamanı durduramıyorum bebeğim. Yaptırdığın o botokslarla bir yaratığa dönmüş olsan da seni ve filmlerini seviyorum.





6 yorum:

  1. Kate and Leopold çok tatlı bir filmdi gerçekten ^^

    YanıtlaSil
  2. meg ryanı bende seviyorum gerçekten ama bu filmlerin hiçbirini sonuna kadar izlemedim. utanç içindeyim tamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Koreye yapıyorsun ama meg ryan a yapılır mı bu yarım bırakmalar hayatım :D

      Sil
  3. Hepsini de izlemişim ya! Demek ki ben de gizli bir Meg Ryan fanıyım. :))

    Not: Favorim tabii ki de You've got mail.
    Not2: Yaşasın romantik komediler! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah :) Eger canın sıkıldıgında tekrar ızlıyorsan fanı dıyebılırız :P
      obur turlu ıyı bır romentık komedı seversın :D

      not1: nasıl olmasın ama tom hanks var! com'on!
      not2: hemde nasıl yasasın! :D

      Sil

Birşeyler söyleyesim geldi