21 Haziran 2016 Salı

Oh My Venüs (2015)




Oh My Venüs, 2015'in favori dizilerindendi benim için. Konu çok kötü bile olsaydı Min ah & Ji sub ikilisinin tatlışkolukları için izlerdim sanırım. Beraber oynadıkları reklamlarda öyle güzel enerjileri vardı ki gerçekten bir dizi yapmalarını bekleyen çok insan vardı.





Konuya gelirsek,  Kang joo eun (Min ah), vakti zamanında Daegu Venüs lakabıyla bilinen, herkesin yoluna güller serdiği güzellikte ve başarılı  yüzücü   bir sevgilisi olan  bir genç iken, 33 yaşında hayli kilo alıp o güzelliğini kaybetmiş ama avukat olmuş bir kadına evrilmiştir.
Liseden beri devam eden o efsanevi aşkı da kaybolan güzelliği gibi kaybolmuş, sevgilisine eskiden şişman ama şimdi taşa dönüşmüş olan joo eun'nın eski bir arkadaşıyla beraber olup boynuzu takarak terketmiştir.

 John Kim yada Kore ismiyle Kim Young Ho ( So ji Sub) , yurt dışında çok ünlü bir kişisel koçtur. Fakat aynı zamanda Kore'nin zengin ailelerinden birinin oğludur. Çocukluğunda bir takım travmatik olaylar yaşadığından yurtdışında John Kim olarak yaşamayı tercih etmiş fakat  ailesi  Kore'ye dönüp şirketin başına geçmesini istediği ve John Kim olarak bir takım skandallarından kaçtığı için bir süreliğine Kore'ye dönmüştür.

Bu süre zarfında kaderin cilvesi olarak Kang joo eun'la yolları kesişir, Joo eun onun John Kim olduğunu keşfeder, zaten boynuzu yemiş olmanın verdiği gazla, john kim'i kendisine koç olması için ikna eder. ( Biraz tehditle :) ) ve böylelikle dizi başlar.


Bundan sonra spoiler,

Bir kere konu beni benden aldı :) Şişman kızların zayıflayıp intikam aldığı filmleri, dizileri çok severim. Hayatı boyunca kilo sorunu yaşamış biri olarak diyebilirim ki bu dizi benim dizim :)

Dizi boyunca kang joo eun'dan 300 kilo gibi bahsedip durdular.


Ki bence kadının bu hali bile çok güzeldi, tatlıydı :)
Konu klasik olsa da işin içinde ji sub olunca o iş tatlılaşıyor. Adamın donuk ama iç ısıtan bir yanı var kesinlikle. 
Rolünü çok yakıştırdım, vucüd yapısı, bakışları, mimikleri sanki gerçekten koçluk yapıyormuş gibiydi. Hoş eminim günde en az iki saat spor salonundan çıkmıyordur :)

Çok sevimli ve komik sahneler vardı.
Favori sahnelerim: 
İlk bölümdeki korse sahnesi ne utanç vericiydi! :) 


İkinci bölümdeki kızı düştüğü yerden şovalye gibi kurtarıp durumu kotarışı kalp ben.



Minah gamzesi diye bir şey var :) Gamzeyi fark ettiği an 


Ben karbonhidrat yemem diye diye dolandığı bu sahneler


Asansör sahnesi!.. Burda ji sub'mın " kızım ne abartıyosun yaa sana evlenme mi teklif ettim sanki" tadında ayar verişi :)


Ji sub tatlılığı kalp ben . İki de bir kollarını açıp sarılmayı beklemesi 



Kang eun joo'mın bir zaman sonra young ho'yu sürekli bu modda görmesi :)




Beraber plank duran çift sevimliliği.


Bu arada bu hareketin kalp yapmak olduğunu yeni anladım! :o Bu nedir arkadaş ya deyip duruyordum kendi kendime :)


Yan karakterlerin şapşikliği!


Bu sahne!



Ve tabii ki efsane evlilik teklifi! Vay be demiştim izlerken!


Aileyi ziyarete gidişleri. Onun öncesinde Venüs'ümüzün halmoni'yle görüşmesine kopmuştum. Hele para hazırlayışı! ahaha..


                                                   

                                           Ve tabi ki son! Eun'nın eski haline dönüşü :)










Mutlu sonları kim sevmez?







1 yorum:

  1. Annem Kore dizisi sevmez.Oturup bunu izlemişti.So Ji Sub etkisi bu olsa gerek :))
    Valla aynı sahneleri ben de çok sevdim.Hep böyle diziler olsun bizde izleyelim^^

    YanıtlaSil

Birşeyler söyleyesim geldi