12 Ağustos 2016 Cuma

Maher Zain - ONE 2016


Yoksa siz hala Maher'le tanışmadınız mı?
Aaa ne ayıp! :)

Lübnan asıllı İsveçli Maher, vakti zamanında gayet ehli dünya bir gençmiş. Ailesi müzisyen olduğu için zaten müzikle iç içe büyümüş. Zamanı geldiğinde dünya starlarının yapımcısından albüm teklifi gelmiş. Kabul edip Amerika'nın yolunu tutmuş. Her gece partiler, Vip eğlenceler.. Fakat Maher mutlu değilmiş. Bir tatilinde İsveç'e dönmüş ve yolu bir camiye düşmüş. Orada birileriyle tanışmış ve hidayet nasip olmuş.

Orada tanıştığı kişiler onu "müzik haramdır bırakmak zorundasın" diyerek korkutmamışlar. Çünkü Maher'in hayatı müzikmiş. Sesi güzel ve yetenekli. Maher düşünmüş, madem benim böyle bir yeteneğim var, bunu avantaja nasıl çevirebilirim?

İşte böylelikle Maher Zain, Maher Zain olmuş. Birbirinden güzel çalışmalara imza atmış. Bir çok dilde, bir çok ülkede albümü var.

Şahsen ben çıkışını yaptığından beri severek dinliyorum. Müzik,  hayatımdan çıkartabildiğim bir şey değil. Dinlediğim şarkılarında en azından iyiyi güzeli öğütleyen, efendimiz (sav) salat selam gönderen içeriklere sahip olması hoşuma gidiyor.Yani en azından bir şeydir :)

Maher'in 2016 albümü "One" a  bayıldım. Hepsini ayrı ayrı sevdim. Fakat "ummati" ayrı bir yere sahip oldu benim için.






Mustafa Ceceli'yle olan düeti zaten malumunuz.Ramazan vesilesiyle duymayan kalmadı.








Kızıyla beraber söylediği "Medina" çok güzel. Çocukların çok ilgisini çekiyor çocuk sesi duyunca :)







Ve en sevdiğim Maher şarkısıyla yazımı noktalıyorum :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyleyesim geldi